Laitetaan täällä päivä pakettiin

On aika iltasatujen. 🔮🪄✨🧝‍♂️🧝‍♀️

86

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivoa oli tällekin päivälle 🐑

      • Toivo elää. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivo elää. 🙂

        Mutta mitään ei tapahdu🐑


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivo elää. 🙂

        Toivo siitä että netta eroaa poikaystävästään ja haluaakin suhteen suden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitään ei tapahdu🐑

        Mitä haluaisit tapahtuvan?


    • Voisin kirjoittaakin iltasadun, tuskin sitä sitten kadun.
      Kirjoitanko Prinsessasta ja Sudesta, kaksikosta satumaisesta?
      Ettei vaan tulisi luomisen tuska, mitä jos ei ole riittävästi ajatusta? 😃
      Ehkä voitaisiin se yhdessä kirjoittaa, olisihan se valmis kunnes aamu koittaa ☺️

      • Anonyymi

        Prinsessa : Susi haluaa iltasadun hänestä ja Netasta. Susi on ikävöinyt tänäänkin häntä ja iltasatu netasta olisi suden mieleen . Jossa olisi onnellinen loppu.


      • Satu Sudesta ja Prinsessasta. 🐺👸🏼🤗
        Kertoisiko se onnesta ja rakkaudesta? Vaiko seikkailuista? 😊


      • Anonyymi

        Mustasuden kiimaisissa kiikareissa on vain teinityttöjä. Siitä on hyvä aloittaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Satu Sudesta ja Prinsessasta. 🐺👸🏼🤗
        Kertoisiko se onnesta ja rakkaudesta? Vaiko seikkailuista? 😊

        Koska susi haluaa netan niin miten olis kolmen kimppa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Satu Sudesta ja Prinsessasta. 🐺👸🏼🤗
        Kertoisiko se onnesta ja rakkaudesta? Vaiko seikkailuista? 😊

        Mutta eihän susi pysty rakastaa kuin Nettaa. Sutta ei kiinnosta kuin Netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska susi haluaa netan niin miten olis kolmen kimppa?

        Te siinä itsenne teette pelleksi koko ajan. En minä. Minä en ole kirjoittanut kenestäkään toisesta mitään pahaa tänne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Te siinä itsenne teette pelleksi koko ajan. En minä. Minä en ole kirjoittanut kenestäkään toisesta mitään pahaa tänne.

        Eikö sudelle riitä että itse itsestään kirjoittaa pahaa. Ei siihen muita tarvita kun oma itsensä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Satu Sudesta ja Prinsessasta. 🐺👸🏼🤗
        Kertoisiko se onnesta ja rakkaudesta? Vaiko seikkailuista? 😊

        Se satu voi kertoa mistä vain, vaikka kaikista noista😊✨


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Te siinä itsenne teette pelleksi koko ajan. En minä. Minä en ole kirjoittanut kenestäkään toisesta mitään pahaa tänne.

        Niin koska minä en ole ihastunut näin keski-ikäisenä 17-vuotiaaseen teinipoikaan.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se satu voi kertoa mistä vain, vaikka kaikista noista😊✨

        Prinsessa satumainen lähtee suden kanssa seikkailuun. Satumaiseen metsään. ✨🌲🌳🌳🌲

        🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska minä en ole ihastunut näin keski-ikäisenä 17-vuotiaaseen teinipoikaan.

        No voi voi.... On se harmi kyllä. Sinä et siten voi ymmärtää koko asiasta mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa satumainen lähtee suden kanssa seikkailuun. Satumaiseen metsään. ✨🌲🌳🌳🌲

        🤗

        Satumaisessa metsässä susi näki punahilkan. Punahilkka huusi " EI SUSI EI. Olen vasta 12 vuotias!"

        Sutta ei kiinnostanut. Kun pikkuliha metsässä liikkuu, suden kiimaisesta kullista limaa tippuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa satumainen lähtee suden kanssa seikkailuun. Satumaiseen metsään. ✨🌲🌳🌳🌲

        🤗

        Olisko Netta siellä metsässä odottamassa teitä intohimoiseen seikkailuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No voi voi.... On se harmi kyllä. Sinä et siten voi ymmärtää koko asiasta mitään.

        Ai harmi etten kiinnostu ala-ikäisitä pojista.Miksi se olisi harmi että olis poikaystävä joka vois olla oman pojan ikäinen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa satumainen lähtee suden kanssa seikkailuun. Satumaiseen metsään. ✨🌲🌳🌳🌲

        🤗

        Prinsessa asuu kuninkaallisessa kartanossaan. Kartanoa ympäröi suuri metsä, joka on aina ollut Prinsessan mielestä erityisen kiehtova. Metsä on nimittäin kuin sadusta, tai suoraan unelmista. Eräänä kauniina kesäisenä iltana, päättää Prinsessa lähteä metsään seikkailemaan.
        Valkoisen mekon helma keinuu tuulessa. Pitkät, ruskeat hiukset hulmuavat ja kruunu kimaltaa auringossa.
        Prinsessa seisoo metsän laidalla, syvälle sinne tuijottaen; tästä seikkailu alkaa.
        ✨🌲🌳✨🌱🌿✨


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa asuu kuninkaallisessa kartanossaan. Kartanoa ympäröi suuri metsä, joka on aina ollut Prinsessan mielestä erityisen kiehtova. Metsä on nimittäin kuin sadusta, tai suoraan unelmista. Eräänä kauniina kesäisenä iltana, päättää Prinsessa lähteä metsään seikkailemaan.
        Valkoisen mekon helma keinuu tuulessa. Pitkät, ruskeat hiukset hulmuavat ja kruunu kimaltaa auringossa.
        Prinsessa seisoo metsän laidalla, syvälle sinne tuijottaen; tästä seikkailu alkaa.
        ✨🌲🌳✨🌱🌿✨

        Metsän siimeksessä, vaeltelee yksinäinen Susi, joka oli ennen ihminen. Susi on yksin ja arka eläin. Susi pitää metsää kotinaan, mutta hänellä on myös toinen koti, jossa asui prinssinä.
        Susi on välillä yksinäinen vaeltaessaan. Välillä susi ulvoo yksin kuuta 🌝, ja toivoo löytävänsä itselleen seuraa. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🐺🌲🌲🌲🌲🌲🌲


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Satu Sudesta ja Prinsessasta. 🐺👸🏼🤗
        Kertoisiko se onnesta ja rakkaudesta? Vaiko seikkailuista? 😊

        Kyllä tämä on tarina Sudesta ja Prinsessasta.Onnesta ja rakkaudesta.Mutta toki myös seikkailuista,joita molemmat toivoo.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän susi pysty rakastaa kuin Nettaa. Sutta ei kiinnosta kuin Netta.

        Kyllä susi pystyy rakastamaan muita kuin Nettaa.Hän on löytänyt oman ”prinsessan.”Jonka kanssa hän tulee asumaan vielä yhdessä.Ehkä isossa ”linnassa,”tai omassa ”talossa.”


      • mustasusi kirjoitti:

        Metsän siimeksessä, vaeltelee yksinäinen Susi, joka oli ennen ihminen. Susi on yksin ja arka eläin. Susi pitää metsää kotinaan, mutta hänellä on myös toinen koti, jossa asui prinssinä.
        Susi on välillä yksinäinen vaeltaessaan. Välillä susi ulvoo yksin kuuta 🌝, ja toivoo löytävänsä itselleen seuraa. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🐺🌲🌲🌲🌲🌲🌲

        Prinsessa astuu satumaiseen metsään. Varovasti hän kävelee eteenpäin, vihreää ja kaunista ympäristöään ihastellen lumoutunut hymy kasvoillaan.
        Yhtäkkiä Prinsessa kuulee suden ulvovan. Prinsessa pelästyy kovasti, sillä hän ymmärtää, että susi saattaa olla hänen lähistöllään ja tietenkin hän tietää, että susi voi olla vaarallinen eläin.
        Prinsessan sydän hakkaa ja hän tärisee säikähdyksestä. Hän istahtaa maahan ja rauhoittelee itseään syvään hengittäen; ei mitään hätää, hän sanoo itselleen.
        Prinsessa alkaa rauhoittua ja kuin taikaiskusta, hän tuntee suurta rohkeutta.
        Eihän susi halua välttämättä mitään pahaa Prinsessalle? Mitä jos susi onkin kiltti?
        Prinsessa pohtii kysymyksiä tovin maassa istuen ja taivaalle katsellen. Sitten hän päättää nousta ylös ja lähtee kävelemään eteenpäin. Prinsessa on vielä pelokas, mutta kovin utelias.
        🌲🌳🌲✨👸🏼✨🌳🌲🌳


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa astuu satumaiseen metsään. Varovasti hän kävelee eteenpäin, vihreää ja kaunista ympäristöään ihastellen lumoutunut hymy kasvoillaan.
        Yhtäkkiä Prinsessa kuulee suden ulvovan. Prinsessa pelästyy kovasti, sillä hän ymmärtää, että susi saattaa olla hänen lähistöllään ja tietenkin hän tietää, että susi voi olla vaarallinen eläin.
        Prinsessan sydän hakkaa ja hän tärisee säikähdyksestä. Hän istahtaa maahan ja rauhoittelee itseään syvään hengittäen; ei mitään hätää, hän sanoo itselleen.
        Prinsessa alkaa rauhoittua ja kuin taikaiskusta, hän tuntee suurta rohkeutta.
        Eihän susi halua välttämättä mitään pahaa Prinsessalle? Mitä jos susi onkin kiltti?
        Prinsessa pohtii kysymyksiä tovin maassa istuen ja taivaalle katsellen. Sitten hän päättää nousta ylös ja lähtee kävelemään eteenpäin. Prinsessa on vielä pelokas, mutta kovin utelias.
        🌲🌳🌲✨👸🏼✨🌳🌲🌳

        Susi ulvoo kuuta, kuten usein täydenkuun aikaan tekee... Sitten havahtuu, kun kuulee jotain rapisevan. Jossain metsän reunamilla. Suden tarkka kuulo huomaa, että kaikki ei ole kuten ennen... Susi nuuhkii ilmaa ja aistii, että metsään on saapunut vieras... Susi haluaisi ottaa siitä selvää, mutta ei uskalla heti mennä lähemmäksi. Susi jolkottelee hieman kauemmaksi tarkkailemaan, kuka metsään on eksynyt... Toivottavasti ei ole metsästäjä, susi ajattelee... 🐺✨🌲


      • mustasusi kirjoitti:

        Susi ulvoo kuuta, kuten usein täydenkuun aikaan tekee... Sitten havahtuu, kun kuulee jotain rapisevan. Jossain metsän reunamilla. Suden tarkka kuulo huomaa, että kaikki ei ole kuten ennen... Susi nuuhkii ilmaa ja aistii, että metsään on saapunut vieras... Susi haluaisi ottaa siitä selvää, mutta ei uskalla heti mennä lähemmäksi. Susi jolkottelee hieman kauemmaksi tarkkailemaan, kuka metsään on eksynyt... Toivottavasti ei ole metsästäjä, susi ajattelee... 🐺✨🌲

        Prinsessa ottaa epävarmoja askelia eteenpäin. Hän ei tiedä, olisiko sittenkin viisaampaa perääntyä. Toisaalta hän tuntee voimakasta vetovoimaa vain jatkaa matkaa. Prinsessa ei tiedä mitä tehdä, hän vain kävelee eteenpäin… kunnes hän näkee ison, mustanharmaan eläimen. Susi. Susi tuijottaa Prinsessaa isot, tummat silmät kiiluen.
        Prinsessa jähmettyy paikalleen ja tuijottaa sutta. Hänen tekisi mieli huutaa kauhusta ja juosta pois, niin paljon hän pelkäsi. Mutta Prinsessa ymmärtää, että se ei olisi viisasta. Susi saattaisi lähteä jahtaamaan häntä.
        ✨🌲🌳🌲👸🏼✨🐺🌲🌲🌲✨


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa ottaa epävarmoja askelia eteenpäin. Hän ei tiedä, olisiko sittenkin viisaampaa perääntyä. Toisaalta hän tuntee voimakasta vetovoimaa vain jatkaa matkaa. Prinsessa ei tiedä mitä tehdä, hän vain kävelee eteenpäin… kunnes hän näkee ison, mustanharmaan eläimen. Susi. Susi tuijottaa Prinsessaa isot, tummat silmät kiiluen.
        Prinsessa jähmettyy paikalleen ja tuijottaa sutta. Hänen tekisi mieli huutaa kauhusta ja juosta pois, niin paljon hän pelkäsi. Mutta Prinsessa ymmärtää, että se ei olisi viisasta. Susi saattaisi lähteä jahtaamaan häntä.
        ✨🌲🌳🌲👸🏼✨🐺🌲🌲🌲✨

        Susikin jähmettyy paikoilleen ja tuijottaa Prinsessaa suoraan kauniisiin silmiin. Susi on aivan lumoissaan. Susi ei koskaan ennen nähnyt mitään yhtä kaunista. On tunne, että pitäisi ehkä paeta, mutta samalla katse tuntuu jotenkin tutulta ja rauhoittavalta. Siinä he katsovat toisiaan pienen ikuisuuden. Kumpikaan ei uskalla liikahtaa...🌲🐺👸🏼🌲


      • mustasusi kirjoitti:

        Susikin jähmettyy paikoilleen ja tuijottaa Prinsessaa suoraan kauniisiin silmiin. Susi on aivan lumoissaan. Susi ei koskaan ennen nähnyt mitään yhtä kaunista. On tunne, että pitäisi ehkä paeta, mutta samalla katse tuntuu jotenkin tutulta ja rauhoittavalta. Siinä he katsovat toisiaan pienen ikuisuuden. Kumpikaan ei uskalla liikahtaa...🌲🐺👸🏼🌲

        Prinsessa ajattelee, että mitenhän tässä nyt käy. Sudella on lempeä katse. Prinsessa tuntee rauhaa ja turvaa katsoessaan sutta silmiin.
        Mitä jos menen vielä lähemmäksi, ajattelee Prinsessa. Aivan harkitsematta, Prinsessa ottaa varovaisia askelia sutta kohti ja kyykistyy maahan. Edelleen he vain tuijottavat toisiaan silmiin…
        Prinsessa ei enää pelkää. Aivan kuin tuo susi olisi tietoisesti ottanut pelon pois hänestä.
        Prinsessa vaistoaa, että susi ei ole paha. Mitään merkkejä pahasta ei ole tähän hetkeen mennessä ilmennyt, päin vastoin.
        Prinsessa ojentaa kätensä sutta kohti, ikään kuin kysyäkseen, saako silittää…
        ✨🌲👸🏼🐺🌲✨


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa ajattelee, että mitenhän tässä nyt käy. Sudella on lempeä katse. Prinsessa tuntee rauhaa ja turvaa katsoessaan sutta silmiin.
        Mitä jos menen vielä lähemmäksi, ajattelee Prinsessa. Aivan harkitsematta, Prinsessa ottaa varovaisia askelia sutta kohti ja kyykistyy maahan. Edelleen he vain tuijottavat toisiaan silmiin…
        Prinsessa ei enää pelkää. Aivan kuin tuo susi olisi tietoisesti ottanut pelon pois hänestä.
        Prinsessa vaistoaa, että susi ei ole paha. Mitään merkkejä pahasta ei ole tähän hetkeen mennessä ilmennyt, päin vastoin.
        Prinsessa ojentaa kätensä sutta kohti, ikään kuin kysyäkseen, saako silittää…
        ✨🌲👸🏼🐺🌲✨

        Susi katsoo edelleen Prinsessaa silmiin ja on hieman epäluuloisena, kun Prinsessa tulee lähemmäksi. Susi ei ole tavannut ihmisiä pitkään aikaan, eikä varsinkaan niin kaunista naisihmistä. Susi kuitenkin vaistoaa, ettei Prinsessalla ei ole pahoja aikeita ja rauhoittaa mielensä...
        Susi istuu alas ja alkaa nuuhkia Prinsessan kättä. Se tuoksui hyvältä. Prinsessa silitti suden turkkia ja se tuntui kivalta... Susi päätti sanoa Prinsessalle, että "tervetuloa taikametsään. Tämä on minun kotini ja olen tämän paikan vartija."

        ✨🌲👸🏼🐺🌲✨


    • Anonyymi

      Peace is a lie, there is only passion.
      Through passion, I gain strength
      Through strength, I gain power
      Through power, I gain victory,
      Through victory my chains are broken
      The world shall set me free

      • Anonyymi

        The old Sith scriptures.


    • Anonyymi

      Näähän unia teineistä ja yritä saada se 10 sentin katkarapu edes puolittain pystyyn. Ymmärrän kyllä, että tiukkaa se tekee tuossa iässä ja no varustus kun on kuin lapsella no can do

    • Anonyymi

      Turhaa sä noita satuja tänne kirjoittelet kun et edes muista mitä olit edelliseen satuus kirjottan oletko muistan lähestymiskieltoa noudattaa ne kun koskevat myös niitä viestien lähettelyjä ja soitot on nykyään kai helppo tallentaa kun näissä nyky kännyissä kun on nuo nauhuritkin jo itsessään

    • Anonyymi

      Minä muutan pois Suomesta.

    • Anonyymi

      Satuja vaan kertoilee pikkutytöille. "Tule sedän auton kyytiin, niin saa pikkutyttö vähän namia."

    • Anonyymi

      Prinsessa on just sopivassa iääs sudelle. Hyvä että susi löysi persikkaperseen itselleen nettimaailmassaan. Nyt vaan lapsia tekee prinsessan kanssa.Ehkäisyä ei tarvita suden maailmassa.

    • Kyllä täällä on jotkut aivan hel vetin sekaisin. 🤯

      • Anonyymi

        Tämä on suden maailmaa.


      • Mitä täällä oikein tapahtuu?😧 täytyy muistaa, on lauantai… ilojuomaa on taidettu nauttia🥃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä täällä oikein tapahtuu?😧 täytyy muistaa, on lauantai… ilojuomaa on taidettu nauttia🥃

        Niinpä... Huh huijaa. Nämä jotka ilkkuvat minulle aina siitä kehen ihastunut olin ja jaksavat aina vaan pitää minua pilkkanaan. En ymmärrä yhtään tuota käytöstä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinpä... Huh huijaa. Nämä jotka ilkkuvat minulle aina siitä kehen ihastunut olin ja jaksavat aina vaan pitää minua pilkkanaan. En ymmärrä yhtään tuota käytöstä.

        Työnnä käpy percesilmääsi ja toinen suuhun


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä täällä oikein tapahtuu?😧 täytyy muistaa, on lauantai… ilojuomaa on taidettu nauttia🥃

        Prinsessa mä en edelleenkään juo alkoholia. Muista en tiedä. Mutta älä yleistä jooko että kaikki jois alkoholia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinpä... Huh huijaa. Nämä jotka ilkkuvat minulle aina siitä kehen ihastunut olin ja jaksavat aina vaan pitää minua pilkkanaan. En ymmärrä yhtään tuota käytöstä.

        En minäkään ymmärrä että tänään viimeksi ikävöit nettaa. Ohan se edelleen vääryuysn ettei teini kiinnostunut yli 30 vuotta vanhemmasta miehestä. Mä en voi käsittää mikä siinä oli vialla ettei 17 vuotias teini ihastunut keski-ikäiseen mieheen. Mä en voi käsittää miksi lain silmissä lapsi ei rakastunut suteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä että tänään viimeksi ikävöit nettaa. Ohan se edelleen vääryuysn ettei teini kiinnostunut yli 30 vuotta vanhemmasta miehestä. Mä en voi käsittää mikä siinä oli vialla ettei 17 vuotias teini ihastunut keski-ikäiseen mieheen. Mä en voi käsittää miksi lain silmissä lapsi ei rakastunut suteen.

        Nii i! Ihme, että tyttö valitsi mieluummin komean, nuoren ikäisensä nuoren miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa mä en edelleenkään juo alkoholia. Muista en tiedä. Mutta älä yleistä jooko että kaikki jois alkoholia.

        En yleistäkään, ei täällä nyt kaikki varmastikaan kännissä ole. Tiedä sitten, mikä tällaisen käytöksen aiheuttaa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En yleistäkään, ei täällä nyt kaikki varmastikaan kännissä ole. Tiedä sitten, mikä tällaisen käytöksen aiheuttaa?

        Sen aiheuttaa ihan kyseisen parafiilikon oma epäkypsä ja sairas käytös. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En yleistäkään, ei täällä nyt kaikki varmastikaan kännissä ole. Tiedä sitten, mikä tällaisen käytöksen aiheuttaa?

        Kyseessä on mielisairas yksilö


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En yleistäkään, ei täällä nyt kaikki varmastikaan kännissä ole. Tiedä sitten, mikä tällaisen käytöksen aiheuttaa?

        mutta hienoa että olet löytänyt itsellesi satusedän. Onnea teille. Sä et ole tainnut lukea suden asennevamma viestejä. Miten sä jaksat ihmistä joka päivittäin useamman kerran haukkuu itseää ja muita kun hänet on hylätty niin monta kertaa ja elämä muutenkin on paskaa. Mikään ei ole hyvin. Ja hänellä ei ole elämässän mitää ei ketään. Ja ikävöi nettaa ja jaksaa mainita tästäkin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta hienoa että olet löytänyt itsellesi satusedän. Onnea teille. Sä et ole tainnut lukea suden asennevamma viestejä. Miten sä jaksat ihmistä joka päivittäin useamman kerran haukkuu itseää ja muita kun hänet on hylätty niin monta kertaa ja elämä muutenkin on paskaa. Mikään ei ole hyvin. Ja hänellä ei ole elämässän mitää ei ketään. Ja ikävöi nettaa ja jaksaa mainita tästäkin edelleen.

        Komppaan. Ei vois millään uskoa, että kyseessä on vanha ukko, se on kuin teinipojan uhoa ja patoumaa. Mut toisaalta sitä kautta tajuaa, että ilmankos keskenkasvuset kiinnostaa kun on itse epäkypsä ja epävakaa totaalisen kovasti.


    • Anonyymi

      🐑 alan katsomaan beckiä mielummin. Öitä

      • Noh, hyvää yötä ja mukavaa myöhäistä iltaa. 🐺


    • Anonyymi

      Mie haluisin ny halin, nii tulis paree mieli. Lämmin läheisyys on nastaa mulle.
      Var e du ?? Jag vill pussa dig o känns så varmt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      ⚜️🤴🏻Kaksi kuningas kuntaa. 👸🏼🔱

      Olipa kerran prinssi susi, joka prinsessan sänkyynsä hampaillaan raahasi metsästä ja tämän sydämen söi. Kello 12 yöllä prinssin kirous alkoi vääntelehtiä sydämmettömässä prinsessan kehossa, ja suden tekemät haavat prissessa paranivat.

      Aamulla prinsessa heräsi tavalliseen tapaan sängystään linnasta, vain hätkähtäen huomaten prinssi suden seisovan ikkunansa edestä, prinsessa kysyi prinssi sudelta, mitä hän tekee täällä?

      Prinssi susi kertoi hänen kirouksestaan sudeksi muuttumisesta aina täydenkuun aikaan, prinsessa oli luonnollisesti kauhuissaan että hänestäkin tulisi susi seuraavan täydenkuun aikaan, prinsessa nyörtyy kohtalolleen prinssin kumppanina, mutta vuosien kuluessa prinsessa suden teot ja kauhut alkavat vaivata häntä. Prinsessa ymmärtää että on vain yksi tapa lopettaa tämä painajainen, seuraavan täydenkuun alussa prinsessa kolkkasi prinssi suden maahan ja prinsessan muututtua sudeksi, hän kaivoi prinssi suden sydämen tämän kehostaan ja söi sen, ymmärtäen että tämä tuohoaa myös hänet koska vain kirous piti häntä enää elossa.

      Prinsessa huomasi viimeisellä silmäyksellään kuunaan noidan lentävän ilmojen halki, noita näki hänen luomuksensa tuhoutuneen ja kimpaantuneena hän lateli manauksia ilmaan kadoten pimeille vuorille.

      Tässä on Prinssille iltasatu.

      • Anonyymi

        Ja prinssi nytkytti mini dikkeroistaan ja haaveksi parafilioitaan, todeten: "oi ei vain tän pituinen tää!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja prinssi nytkytti mini dikkeroistaan ja haaveksi parafilioitaan, todeten: "oi ei vain tän pituinen tää!"

        Ja sitten tuli sikopaimen ja leikkasi sen vähänkin poikk7, niinpä rinsistä tuli hoviin kuninkaan eunukki, jolla oli korkea kirkas ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten tuli sikopaimen ja leikkasi sen vähänkin poikk7, niinpä rinsistä tuli hoviin kuninkaan eunukki, jolla oli korkea kirkas ääni.

        Tämä hyvää tekstiä. Ajatus hyvä. Kirkas. Totuudellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä hyvää tekstiä. Ajatus hyvä. Kirkas. Totuudellinen.

        Uusi Shakespeare tai Dante il magnifico! 👏


    • Anonyymi

      Vedä muovipussi päähäsi.

    • Anonyymi

      Tänään on täysikuu.

      • Hyvä. 🌝🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä. 🌝🐺

        Niin se "täysikuu" on vanhan pyöreän noita-akan perce, joka kohoaa horisonttiin, eli silmies eteen. Ja voi sitä le le lemotusta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä. 🌝🐺

        jeeeeeeeeee täysikuu. nyt on taas kaikki hyvin ja susi onnellinen.


    • Anonyymi

      poistettiinko mun viesti? Törkeää että susi ja tytöt saa harrastaa kimppaa yhdessä.

    • Anonyymi

      Luulis jo että susi ja prinsessa olis panneet mutta näköjään molemmat leikki vaikeasti tavoiteltavaa.

    • Anonyymi

      Pitäisköhän teidän susi, prinsessa ja kirsikka jatkaa tätä kolmiodraamaa jotenkin yksityisesti. On vähän omituista settiä.

    • Anonyymi

      Päivä ollut verrattain hapokas ilman iltasatujen lumoutta. Hyvät yöt.

      • Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Pussi päähäsi ei rarkoittaanut muovipussia vaan sylkypussin tyyppistä esinettä.Vuosia mennyt ja sul samat jutut,olisiko mt hoitajan kanssa pari tuntia asiallista?
      Niin ja silleen rakkaudell❤️❤️

    • Onhan Susi päässyt kotiinsa turvallisesti?
      Hyvää yötä toivottelen 😴

      • Hyvää yötä ihana Prinsessa. Susi selvisi kotiinsa turvallisesti ja tulee nukkumaan Prinsessan viereen. 🐺👸🏼


      • Jos kuvitellaan tilannetta, niin en häiritsisi nukkuvaa prinsessaa, vaan kävisin viereen nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos kuvitellaan tilannetta, niin en häiritsisi nukkuvaa prinsessaa, vaan kävisin viereen nukkumaan.

        eikö prinsessan alaston vartalo houkuta yhtään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö prinsessan alaston vartalo houkuta yhtään?

        Kyllä, mutta jos toinen nukkuu, niin pitää antaa nukkua. Peittelen hänet ja käyn itsekin nukkumaan. Sinä tietysti raiskaisit toisen siihen paikkaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä, mutta jos toinen nukkuu, niin pitää antaa nukkua. Peittelen hänet ja käyn itsekin nukkumaan. Sinä tietysti raiskaisit toisen siihen paikkaan?

        ei vaan eikö tehnyt mieli hipaista selästä. Sinä varmaan runkkasit yöllä katsellesai alaston vartaloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan eikö tehnyt mieli hipaista selästä. Sinä varmaan runkkasit yöllä katsellesai alaston vartaloa.

        Ei minulla ollut yöllä aikaa sellaiseen. Tuollaisessa tilanteessa antaisin vaikka pusun persposkille. Mutta ei me oikeasti oltu vierekkäin. En ollut kenenkään naisen vieressä viime yönä. Yksin kävin nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulla ollut yöllä aikaa sellaiseen. Tuollaisessa tilanteessa antaisin vaikka pusun persposkille. Mutta ei me oikeasti oltu vierekkäin. En ollut kenenkään naisen vieressä viime yönä. Yksin kävin nukkumaan.

        kyllähän sä olit koska tämä on suden maailma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllähän sä olit koska tämä on suden maailma.

        Taidat nyt sekoittaa palstan tarinat ja todellisuuden keskenään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taidat nyt sekoittaa palstan tarinat ja todellisuuden keskenään.

        Mutta sun elämähän on netissä.Eihän sulla ole oikeaa elämää.Mutta mä alan katsoo urheilua. Prinsessa pitää sulle seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sun elämähän on netissä.Eihän sulla ole oikeaa elämää.Mutta mä alan katsoo urheilua. Prinsessa pitää sulle seuraa.

        On minulla oikeaakin elämää välillä. Ihan samalla tavalla kuin on muillakin täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On minulla oikeaakin elämää välillä. Ihan samalla tavalla kuin on muillakin täällä.

        Niin paitsi että näät niitä sun kavereita helvetin harvoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin paitsi että näät niitä sun kavereita helvetin harvoin.

        Niin? Sillepä ei paljon mahda. 😵


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin? Sillepä ei paljon mahda. 😵

        voi sitä kuule puhelimella soitella ja jutella puhelimessa jos ei näe usein.


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on puulla ja rinssillä? Molemmilla on vankat juuret. Rinssillä ne kasvaa perceestä penkkiin, ja sen avulla se pysyy netissä tukevasti kiinni.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe