Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja kaikki meidän välillä on ollut läsnä. 😚on ikävä sinua. Ehkä näit sen mun elonmerkin,halusin että otat se sellaisena.kiire joskus helpottaa, uskon että kohdataan sitten❤️
Ikävä sinua
19
2706
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä oletko hän nainen, koska ei ole mitään tunnisteita, mutta on ollut tosi kova ikävä. En tiedä mitä tarkoitat elonmerkillä?
- AnonyymiUUSI
En ole hän nainen vaan toinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Mihinkä on kiire valmiissa maailmassa..kannattaa elää tässä hetkessä eikä tehdä suunnitelmia ehkä tulevaisuudessa, elämä joskus yllättää äkisti ja voi olla että sitä ei enää olekaan.
- AnonyymiUUSI
Oliko ap nainen vai mies?
- AnonyymiUUSI
Mikä elonmerkki täällä viidakossa?
- AnonyymiUUSI
Ookkonää mehubaaris? Tääl piipitti joku linnunpoika, mutten viel paikallistanu sen pesää...jossain tossa ikkunan takana se on...
- AnonyymiUUSI
"kaapin takana on nainen..." Laulo Ruohoset. Pitääköhän se oikeesti paikkaansa?
- AnonyymiUUSI
Haha joo pitää se.
- AnonyymiUUSI
Ei o
- AnonyymiUUSI
Huomasin kyllä ja alkoi naurattamaan, mutta ei ollut ensimmäinen kerta kun olet ollut ihan lähellä ja toiset ovat olleet läsnä. 😘
Elon merkki oli kyllä niin vahva, mutta onneksi osasit sentään olla kunnolla sekä kiltisti ❤️🥰❤️🔥💞😘🖕- AnonyymiUUSI
Pitää lisätä, että on kyllä ollut OIKEESTI IKÄVÄ ja en olisi kyllä ikinä uskonut miten voi näin pienestä asiasta tulla ikävä noin RUMAA TURJAKE MIESTÄ!
- AnonyymiUUSI
Näinhän mä sen rakas. Ikävä on mullakin. Kohtaamista odotan kovasti❤️🤗👍
- AnonyymiUUSI
Eilinen yö meni valkoisessa valossa, hiljaisuus ei samalla tavalla mykkä ja kaikki rukouksenteko vaikutti lähinnä psykoosin harjoittamiselta, väärältä.
Ne suurwt tunteet, niistä oli tänne kirjoiteltu joskus yöllä, enkä osaa sanoa, kuka roikkuu langalla, onko se kuviteltu me, joku muu, olenko tullut hulkuksi, vai pelkästään kahvi jota join liikaa 🫥 - AnonyymiUUSI
Elonmerkki muualla en kirjoittele tänne kun en tunnista sinua.iso kokemus. Haluan olla lähellä. ap
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluan olla lähellä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anna nyt vähän vinkkiä mikä elonmerkki.
- AnonyymiUUSI
En kyllä oo mitään elonmerkkejä huomannut.
Jos ei voi ottaa yhteyttä niin omapa on valintasi.
Siinä sen näkee merkitseekö toinen yhtikäs mitään. - AnonyymiUUSI
Olihan se, melko hienovaraista viestintää, ja olisi voinut tahtoessaan sivuuttaa mielikuvituksensa tekosena.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin, tuo tuttu syvenemisen tunne,nkun jotakin tapahtuu pinnan alla, sanojen ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747