Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja kaikki meidän välillä on ollut läsnä. 😚on ikävä sinua. Ehkä näit sen mun elonmerkin,halusin että otat se sellaisena.kiire joskus helpottaa, uskon että kohdataan sitten❤️
Ikävä sinua
40
6338
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä oletko hän nainen, koska ei ole mitään tunnisteita, mutta on ollut tosi kova ikävä. En tiedä mitä tarkoitat elonmerkillä?
- Anonyymi
En ole hän nainen vaan toinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän nainen vaan toinen nainen.
Täällä kolmas nainen 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kolmas nainen 🤭
Koko bändikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kolmas nainen 🤭
Näin on. Ota yhteyttä. marttihäyrynen@gmail. com
Ois kiva tavata
t. mara - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko bändikö?
Jep, tien päällä taas 😂
- Anonyymi
Mihinkä on kiire valmiissa maailmassa..kannattaa elää tässä hetkessä eikä tehdä suunnitelmia ehkä tulevaisuudessa, elämä joskus yllättää äkisti ja voi olla että sitä ei enää olekaan.
- Anonyymi
Näin on. Siksi haluan tavata sut. Hoikka kaveri 180/69, liikun joka päivä. Viiniä juon joskus.
Luen kirjoja paljon
- Anonyymi
Oliko ap nainen vai mies?
- Anonyymi
Mikä elonmerkki täällä viidakossa?
- Anonyymi
Ookkonää mehubaaris? Tääl piipitti joku linnunpoika, mutten viel paikallistanu sen pesää...jossain tossa ikkunan takana se on...
- Anonyymi
"kaapin takana on nainen..." Laulo Ruohoset. Pitääköhän se oikeesti paikkaansa?
- Anonyymi
Haha joo pitää se.
- Anonyymi
Ei o
- Anonyymi
Huomasin kyllä ja alkoi naurattamaan, mutta ei ollut ensimmäinen kerta kun olet ollut ihan lähellä ja toiset ovat olleet läsnä. 😘
Elon merkki oli kyllä niin vahva, mutta onneksi osasit sentään olla kunnolla sekä kiltisti ❤️🥰❤️🔥💞😘🖕- Anonyymi
Pitää lisätä, että on kyllä ollut OIKEESTI IKÄVÄ ja en olisi kyllä ikinä uskonut miten voi näin pienestä asiasta tulla ikävä noin RUMAA TURJAKE MIESTÄ!
- Anonyymi
Näinhän mä sen rakas. Ikävä on mullakin. Kohtaamista odotan kovasti❤️🤗👍
- Anonyymi
Eilinen yö meni valkoisessa valossa, hiljaisuus ei samalla tavalla mykkä ja kaikki rukouksenteko vaikutti lähinnä psykoosin harjoittamiselta, väärältä.
Ne suurwt tunteet, niistä oli tänne kirjoiteltu joskus yöllä, enkä osaa sanoa, kuka roikkuu langalla, onko se kuviteltu me, joku muu, olenko tullut hulkuksi, vai pelkästään kahvi jota join liikaa 🫥 - Anonyymi
Elonmerkki muualla en kirjoittele tänne kun en tunnista sinua.iso kokemus. Haluan olla lähellä. ap
- Anonyymi
Mäkin haluan olla lähellä ❤️
- Anonyymi
Anna nyt vähän vinkkiä mikä elonmerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin haluan olla lähellä ❤️
kiva. tavataan Palokassa, mun luona rakas.
- Anonyymi
En kyllä oo mitään elonmerkkejä huomannut.
Jos ei voi ottaa yhteyttä niin omapa on valintasi.
Siinä sen näkee merkitseekö toinen yhtikäs mitään. - Anonyymi
Olihan se, melko hienovaraista viestintää, ja olisi voinut tahtoessaan sivuuttaa mielikuvituksensa tekosena.
- Anonyymi
Tietenkin, tuo tuttu syvenemisen tunne,nkun jotakin tapahtuu pinnan alla, sanojen ulkopuolella.
- Anonyymi
En jaksa tätä. Ei Jumala ole mukana tässä. Parempi alku olisi pitänyt olla.
- Anonyymi
Ps.
Ainoa viestini ketjuun
Minulle elämän arvokkaat asiat avautuneet vain itkun jälkeen en silti vaihtaisi niitä päiviä pois. Mutta en toivo niitä kohdalleni. Tai sinun.
Näe kauneus, elämän hauraus, hetkien ainutkertaisuus ja oma osuutesi yhtenä sykkivänä sydämenä sekä todellisena ihmisenä kylmän kaupungin kadulla.
Hyvää yötä- Anonyymi
Näinhän se menee. Vasta itkun jälkeen taitaa elämä avautua ja ainoastaan silloin kun hyljättynä putoaa Jumalan syliin. Hän ei ikinä hylkää. Hän on ainut joka voi täyttää meidän sielumme, ravita sitä. Ihmiset hylkää, Jumala ei. Sisäinen hengellinen, henkinen kokemus ja kosminen jumalallinen yhteys. Muuta en tarvitse tai kaipaa nyt. Hyvää illan jatkoa sinulle! 💙💛🩵🧡💜💚
- Anonyymi
Sain postia.
- Anonyymi
Oih, ole onnellinen että sait.
Ite en oo saanut vaikka oon odottanut.
/nainenjostain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, ole onnellinen että sait.
Ite en oo saanut vaikka oon odottanut.
/nainenjostainei oo sun osoitetta, en voi lähettää
/mies
- Anonyymi
Kellahdettaisko yhdessä sänkyyn ja antaisimme vartaloidemme varjojen leikkiä ilta- ja aamuauringon säteissä? Näykkään ja viettelen sut palstan komein mies ❤️Unohdutaan toisiimme muulta maailmalta piiloon.
Voi kuinka oonkaan kaivannut sua🤭🤗❤️- Anonyymi
Mullakin on kova ikävä sua ❤️😘
- Anonyymi
Ottaa se kun näkee
- Anonyymi
Ottaa päähän kun näkee 😏
- Anonyymi
joo, sama.
- Anonyymi
Kiitti!
- Anonyymi
Välillä kyllä, tunnen siinä olevan läsnäolonkin, vaikka hetket tahtovat jäädä lyhytkestoisiksi.
https://www.youtube.com/watch?v=EyEIsKQy1bg&list=RDEyEIsKQy1bg&start_radio=1 - Anonyymi
ihanaa rakas
- Anonyymi
TUSSU :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422492Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022108- 231882
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta411381- 441366
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076