Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
Oletko sä oikeesti varattu?
41
2299
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oon mä varattu. Hänelle, jota kaipaan.
- AnonyymiUUSI
Kiva. Oletko puhunut irl?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Oletko puhunut irl?
Olen puhunut, mutta tätä asiaa en ole kertonut.
- AnonyymiUUSI
On joo, vaikka se vähän hölmöltä voi kuulostaa.
- AnonyymiUUSI
Ei tunneta sanallisesti kauheen hyvin. Siksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunneta sanallisesti kauheen hyvin. Siksi.
Haluutko peittää siis kuka oikeesti oot?
- AnonyymiUUSI
Miksi et halua puhua hänelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et halua puhua hänelle?
Ei ole kyse siitä etten haluaisi. Viereen voisin mennä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse siitä etten haluaisi. Viereen voisin mennä.
Mistä sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitten?
Epävarmuus hänen tunteista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus hänen tunteista.
Juttele irl. Haluaa kuulla miten sulla menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juttele irl. Haluaa kuulla miten sulla menee.
En usko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Ihan sama. Jos haluat täällä kirjoitella niin tee se. Sulle annettiin mahollisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Jos haluat täällä kirjoitella niin tee se. Sulle annettiin mahollisuus.
Missä se mahdollisuus on annettu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä se mahdollisuus on annettu?
Jutella hänelle, urpo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jutella hänelle, urpo.
Kiitos joo tiedän olevani idiootti. En olisi täällä jos mulla ois vaihtoehto. Arvaa vaan repiikö tää ympäristö mua.
- AnonyymiUUSI
En ole. Voidaan kyl olla tekemissä
- AnonyymiUUSI
Mun puolesta voit soittaa.
- AnonyymiUUSI
Minä mies olen ainakin ollut koko tämän ajan ihan yksinäni. Surrut, kun nainen ei halua viettää kanssani aikaa. Olen todella yksinäinen ja vailla läheisyyttä ja rakkautta. En uskalla lähestyä ketään, koska pelkään ettei minusta tykkää kukaan ja torjuminen satuttaisi minua entisestään.
- AnonyymiUUSI
Ota yhteyttä. Saat luvan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä. Saat luvan.
Anonyyminä viskelet lupia ottaa yhteyttä, kyllä tuollaiset sanotaan kasvotusten jollet pysty tunnisteita laittamaan!
- AnonyymiUUSI
Huh ottakaa selvää jos todella kiinnostaa ja haluaa.
- AnonyymiUUSI
Viestiäsi odotan.
- AnonyymiUUSI
En ole vaan toistaiseksi estynyt olemaan tekemisissä ja kyllä hänen pitäisi tietää miksi.
Asioita vähän selvisi lisää tänään.
Kävi vieraita joiden kanssa en ollut tavannut, kun olin LOUKANNUT KUNNIOITA.
Kerroin heille, että Suomesta saattaa muuttaa paljon väkeä Ruotsiin, koska täällä LOUKATAAN KUNNIOITA. - AnonyymiUUSI
Laastarijutut vois hoidella hommansa ihan privana.
- AnonyymiUUSI
Gubbe on sekaisin,kannattaa miettiä Kenelle naiselle tää viesti on ,taitaa olla sun poikaystävälle,joka esiintyy naisena,siis olkaa te pojat vaan keskenänne!Ei mulla muuta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on sekaisin,kannattaa miettiä Kenelle naiselle tää viesti on ,taitaa olla sun poikaystävälle,joka esiintyy naisena,siis olkaa te pojat vaan keskenänne!Ei mulla muuta!
Läskivatta jaksaa soittaa poskeaan.
- AnonyymiUUSI
Teidän tulee tehdä se mitä pitää tehdä. Sopikaa siitä.
- AnonyymiUUSI
Oletteko valmiit nyt vai myöhemmin?
- AnonyymiUUSI
En ole varattu, enkä ole estellyt tai sanonut ettei vois olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
En oo haen vaan munaa
- AnonyymiUUSI
Olen joo varattu ja aion pysyäkin varattuna.
- AnonyymiUUSI
Ainoo mikä toimii mun kanssa on seksi siksi en voi olla enää koskaan suhteessa
- AnonyymiUUSI
En ole ”varattu”. Paitsi järkeville, avoimille ja reiluille ihmisille. Sä et kuulu niihin kysellelläs tuollaisia lokeroivia kysymyksiä.
- AnonyymiUUSI
Oikeesti feikkaan varattua, ettei tarvitse olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Hän voi feikata vaikka loppuelämänsä ihan mitä tahansa tai olkoot vaikka sinkku, niin ei pelkoa en halua olla hänen kanssaan koskaan (enää) tekemisissä muutenkaan. Hän voi myös piiloutua siihenkin että kiirettä on, en enää välitä. Tai paetkoon vaikka kiinaan, en välitä. Toivotan vain hyvää jatkoa ja turhaan hän välttelee koska en aio lähestyä enää millään muotoa. Parasta onkin että hän pysyy mahdollisimman kaukana minusta niin kuin tähänkin asti.
- AnonyymiUUSI
Jokainen meistä on, ihminen luotiin mieheksi ja naiseksi.
- AnonyymiUUSI
Hei lopetahan ihan just
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei lopetahan ihan just
Nii, se on nykyaikana ihan toisin! on muitakin kun miehiänaisia.
- AnonyymiUUSI
enpä kuule tiedä olenko varattu, sinkku ainakin. mutta en halua olla tekemisissä, sinä teit valintasi ja kyllä kerroin että myös työjutut ja rahajutit, kotijutit ja haasteet ja muut vaikuttaa. itsepä teit valintasi, samaa voin sanoa muille.
- AnonyymiUUSI
Olen, mutta fiilis siitä on hyvin epävakaalla pohjalla tällä hetkellä. Ainakin omasta puolesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119