Missä mikä palaa?
Suuri tulipalo
29
4929
Vastaukset
- Anonyymi
Rolssin/matkahuolto yms. Rakennus vissiinkin
- Anonyymi
Laudat eessä matkahuollon ovien
- Anonyymi
Katolta pari savukiehkuraa näytti tulevan. Ja porukkaa töllistelemässä ainakin 200 😄😄
- Anonyymi
Yksi liikehuoneisto tuhoutui tulipalossa Asematiellä. Palo saatiin rajattua rakennuksen yläpohjaan. Sammutustyöt jatkuivat iltaan asti.
- Anonyymi
Kirpputori vai Rolss??
- Anonyymi
Ei rolls.
- Anonyymi
"Kiuruveden keskustassa tulipalo keilahallin ja linja-autoaseman rakennuksessa
Pelastuslaitos sai hälytyksen suuresta rakennuspalosta iltapäivällä kello puoli viiden aikaan", kertoo Yle, paikallisuutiset, Kiuruvesi.
Etsikää ja lukekaa itse lisää. - Anonyymi
Missä on vapaa palokunnasta potkut saanut , kaupungin valtuuston ehdokas , liike nyt ?
Sai kaksi ääntä.
Olisi ollut topakka palomies.
Ja tiennyt normit . Ja ollut tarkkana.- Anonyymi
Oliko oma ja äiskän ääni? Varsinainen ääniharava siis. Jos hää rakentelee verkostoja ja seuraavissa vaaleissa tekee jytkyn😅
- Anonyymi
Kirpputori
- Anonyymi
Onko päänsärkyä?
- Anonyymi
Mun pinna ja naapurin eukko kuumana
- Anonyymi
Kylläpä on taas älyvapaata "keskustelua"... tästä(kin) vakavasta asiasta.
- Anonyymi
Jaxsuja, halit ja pusuja.
Suomi on hyvää vauhtia amerikkalaistunut.- Anonyymi
Amerikka on vapaan maailman lippulaiva, sinne pakkautuu väkeä suurin joukoin vaikka väkipakolla, ja ilman Amerikkaa ryssä olisi vallannut Euroopan sotien jälkeen ja pitänyt voitonjuhlat Pariisissa. Ja meillä olisi virastohuoneisen seinillä Putinin kuvia, tehän tiedätte sen sammakon näköisen ukon, joka vielä vanhoilla päivillään rupesi uhoamaan ja sotimaan, valtaamaan naapurista maata suuuuurelle ja mahtavalla Venäjälle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikka on vapaan maailman lippulaiva, sinne pakkautuu väkeä suurin joukoin vaikka väkipakolla, ja ilman Amerikkaa ryssä olisi vallannut Euroopan sotien jälkeen ja pitänyt voitonjuhlat Pariisissa. Ja meillä olisi virastohuoneisen seinillä Putinin kuvia, tehän tiedätte sen sammakon näköisen ukon, joka vielä vanhoilla päivillään rupesi uhoamaan ja sotimaan, valtaamaan naapurista maata suuuuurelle ja mahtavalla Venäjälle...
Amerikkalainen puhuu paljon kakkaa joka ei tarkoita yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikkalainen puhuu paljon kakkaa joka ei tarkoita yhtään mitään.
Suomalainen luonnevikainen juntti kirjoittaa ja puhuu paljon kakkaa, suoraan sanottuna paskaa, toisista ihmisistä - ja myös tarkoittaa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman liittoutuneiden apua venäjällä ja euroopassa puhuttaisiin saksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman liittoutuneiden apua venäjällä ja euroopassa puhuttaisiin saksaa.
Leningradin piiritys;oliko liittoutuneet auttamassa?
- Anonyymi
Mun koulussa oli tulipalo
4.12.2023. Kun olin 3-luokalla henkilövahinkoja ei tullut ja meidät evakoitiin yläkoulun puolelle
Meidän koulun oli polttanut joku oranssitukkanen tyttö ja mun koulu on
Friitalan ja Olavin Koulu Ulvilassa
Satakunnassa
Tuohon tulipalo aikaa meitä oli koulussa
390-oppilasta ja 90-työntekijää - Anonyymi
Palaako siellä keilapallo, joku unohti sinne varmaan palavan sikarin.
- Anonyymi
Alkanut kirpputorilta.
- Anonyymi
TUSSU :D
- Anonyymi
Joo missähän mahto palaa...? voi näihin laittaa paikkakunnankin, niin ei tarvitse mietiskellä missähän päin suomea tapahtuu!! ap kanssa yks älynjättiläinen...VALOJA PÄÄLLE!
- Anonyymi
Ime kul...
- Anonyymi
Aloitus ja kommentit ovat Kiuruvesi-nimikkeen alla.
Näin ollen on itsestään selvää, että palo sattui Kiuruvedellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ja kommentit ovat Kiuruvesi-nimikkeen alla.
Näin ollen on itsestään selvää, että palo sattui Kiuruvedellä.Kaikilla ei näytä olevan VALOT PÄÄLLÄ
- Anonyymi
Paljon polttelevat taloja ja vanhoja rakennuksia Vakuuttusyhtiöiltä saadaan hiukan lisärahaa kun kun persut ja hallitus kurjistaa suomalaisten elintasoa.
Leikataan ja viedään duunareilta kaikki edut ja se vaikuttaa moneen asiaan.
Ihmisten elämiseen liittyviä asioita halutaan tuhota, leikataan ihan vääristä kohdista ja rikkaille lisää ja köyhiltä pois.
Huomaatteko ihmiset voivat todella huonosti, kun pitää muuttaa, Ihmiset voivat niin huonsoti, että päivittäin kuoleee okin use, tapetaan, puukotetaan ja aiheutetaan pahoaj tekoja.
Teot kohdistuvat vääriin ihmisiin ja ne pitäisi kohdistaa heihin, jotka tekevät näitä ihmisille vaikeuttavia asioita eli miksi ette kohdista päättäjiin pahaaoloanna ei lapsiin ja heikko osaisiin. Kunnolla takaisin heille jotka tekvät näitä hulluja päätöksiä. Näin sen kuuluu mennä. - Anonyymi
Makkara tulet metsän reunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999