Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?
23
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle horiset mies?
- Anonyymi
Nyt on harhaista. Minut on myös estetty, ja sehän tarkoittaa, ettei henkilö halua olla missään tekemisissä, ja tuskin edes muistaa. Joku muu 5,6 miljoonasta randomista täällä huutelee.
- Anonyymi
Ei se täällä sulle puhu. Kuvittelet kaiken. Kun estetään, se tarkoittaa, että ei haluta olla tekemisissä.
- Anonyymi
Esterata
- Anonyymi
Ei ole estettyä listalla
- Anonyymi
En ole estänyt ketään missään.
- Anonyymi
Poistin Mese sovelluksen mut en oo estänyt ketään.
Käyn someis noin pari kertaa viikko joten jos olis asiaa niin nään ne viestit kun käyn somet läpi - Anonyymi
Olisi tietysti.
- AnonyymiUUSI
En ole estänyt ketään soittamasta
- AnonyymiUUSI
Ei halua olla tekemisissä, siksi on estänyt.
- AnonyymiUUSI
Esti minut, ja samalla laittoi profiilin asetukset niin, etten pysty ottamaan yhteyttä edes kakkosnikillä. Hyvänä puolena tässä on se, ettei kukaan muukaan nyt voi lähettää hänelle läähätysviestejä.
- AnonyymiUUSI
No nyt😂
- AnonyymiUUSI
Suojelen näkemästä kuviasi. Tekee liian kipeää 😔
- AnonyymiUUSI
Ei ole enää mitään kuvia missään.
-jokutoinen - AnonyymiUUSI
Ei se kipu sillä lähde rakas.
- AnonyymiUUSI
Mistä johtuu, että kun haen hänen profiiliaan kakkosnikilläni, ruutuun ilmestyy hänen nimensä kuusi kertaa? Kaikki muut nimet tulevat vain kerran. Onko tämä merkki?
- AnonyymiUUSI
Kuusi merkkiä tarkoittaa, että on aika polttaa tupakki.
- AnonyymiUUSI
Joko hakkeri tai poliisista päivää.
- AnonyymiUUSI
Pidän sinusta näin kiinni vaikka olen jo luovuttanut suhteesi.
- AnonyymiUUSI
Johonkin on raja vedettävä. Olet aivan liian tunkeileva makuuni etkö muutenkaan täytä kumppanille asettamiani vaatimuksia mutta riivaat minua silti jollain tasolla.
- AnonyymiUUSI
ette edes tajua mikä määrä teille kaikkea inhottavaa paskss, väkivaltaa ja kaikkea pahaa. saspihan kerrankin kunnon orkut. vittu että nautin, otatte meinaa kohtaa turpaan ja pahimmat delaa pian. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
toimitetaan ämmät ja äijät Siperiaan missä ne hakataan ja loput tapetaan laillisesti jos ei rahat rupee näkymään mitä hakkasitte. eikä kelpaa mies joka tuo rahaa. ja yhtä vuotta mitä teitte ja mihin hakataan, ja hakataan vitu kovaa. ennen kuolemaansa kivuvat ja kovaa.
- AnonyymiUUSI
Miten voit omia näitä kirjoituksia itsellesi?Misten niin haluaa sinulle täällä jutella?Estetyn kanssa ei haluta syystä tai toisesta kommunikoida.Syy voi olla ihan normaalikin eikä mitään draamaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364662- 563220
- 302893
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524