Lahden sairaalan toiminta

Anonyymi-ap

Muutamia sanoja voin tuosta sanoa, mitä neljä päivää jouduin olemaan:

- Tietokoneet eivät muka toimineet tietyille potilaille aina uudestaan ja uudestaan, mitä ravinnonsaantiin tuli - ja nähtävästi lääkintään . Mieliala-lääkkeitä kipulääkkeiden sijaan ja morfiinina ilmeisesti värjättyä suolaliuosta (1x).

- Vanhus-potilas jätettiin kylmästi, vaikka olisi halunnut ulos edes ikkunasta katsomaan ja hänen luonaan käyneet vierailijatkaan eivät 'sivusta-katsojankaan' silmissä näyttäneet edes testamenttia-kärkkyviltä sukulaisilta, vaan eivät sukulaisilta ollenkaan. Katsoivat pelokasta vanhusta -kirjaimellisesti- kuin lihapalaa. Ilmeisesti voidaan 'yksinäisiä' käyttää monella tapaa hyväksi..?

- Kirurgi (mies) pukeutui, kuin kommandolainen, vaikka kaikilla muilla oli normaali suojukset, ei koskaan tavannut potilasta, eikä koskaan sanonut sanaakaan.

- Lääkäri (nainen), joka väitti olleensa kirurgini, kelasi robottipyörällä ( miksi tuota hyödytöntä sitten nimitetäänkin ) kysymään, että onko minulla kysyttävää, muttei osannut/halunnut vastata edes yksinkertaisimpiin, vaan toisti robottimaisesti jotain, jotta näyttäisi olevan töissä.

- Kehitysvammainen nainen, joka oli virallisesti tullut "vihannekseksi" tuli vuorokaudeksi ja huomasin, ettei tuo mikään "vihannes" sitten ollutkaan, vaan pelkkä perheensä ja veronmaksajien ahdistelija, perkeleenpalvelija:
tuo, joka ei osannut ulostaa, eikä kääntää kylkeä, vaikka normaali 'pilke' näkyi silmässä, runkkasi itseään yöt.
Hoitajat ja lääkärit tiesivät tuosta! Itse jouduin korvatulppia ( kirjaimellisesti ) pyytämään ja sainkin. Tuohon aikaan en miettinyt ihmisten verorahoja, vaan enemmänkin sitä, etteivät mieshoitajat vaan käyttäisi tilannetta hyväksi - nuo kun kävivät siivoamassa "tiettyjä" jälkiä ( kenties kuukautisten takia.. ) yöaikaan.
Katsoin kyllä miehen ilmettä, eikä siinä kiihottumista näkynyt, mutta kivettynyttä oudoksuntaa.

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä ole oudompaa kirjoitusta aikoihin lukenut.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­­N­­y­­­m­f­­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17880078h

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Aloittaja pitäisi laittaa pikaisesti psykiatrian osastolle, vaikuttaa jutut niin "pimeiltä."

• Anonyymi

Data-tiedosta illu-mafia poistanut 'todistajien' kommentit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe