Muutamia sanoja voin tuosta sanoa, mitä neljä päivää jouduin olemaan:
- Tietokoneet eivät muka toimineet tietyille potilaille aina uudestaan ja uudestaan, mitä ravinnonsaantiin tuli - ja nähtävästi lääkintään . Mieliala-lääkkeitä kipulääkkeiden sijaan ja morfiinina ilmeisesti värjättyä suolaliuosta (1x).
- Vanhus-potilas jätettiin kylmästi, vaikka olisi halunnut ulos edes ikkunasta katsomaan ja hänen luonaan käyneet vierailijatkaan eivät 'sivusta-katsojankaan' silmissä näyttäneet edes testamenttia-kärkkyviltä sukulaisilta, vaan eivät sukulaisilta ollenkaan. Katsoivat pelokasta vanhusta -kirjaimellisesti- kuin lihapalaa. Ilmeisesti voidaan 'yksinäisiä' käyttää monella tapaa hyväksi..?
- Kirurgi (mies) pukeutui, kuin kommandolainen, vaikka kaikilla muilla oli normaali suojukset, ei koskaan tavannut potilasta, eikä koskaan sanonut sanaakaan.
- Lääkäri (nainen), joka väitti olleensa kirurgini, kelasi robottipyörällä ( miksi tuota hyödytöntä sitten nimitetäänkin ) kysymään, että onko minulla kysyttävää, muttei osannut/halunnut vastata edes yksinkertaisimpiin, vaan toisti robottimaisesti jotain, jotta näyttäisi olevan töissä.
- Kehitysvammainen nainen, joka oli virallisesti tullut "vihannekseksi" tuli vuorokaudeksi ja huomasin, ettei tuo mikään "vihannes" sitten ollutkaan, vaan pelkkä perheensä ja veronmaksajien ahdistelija, perkeleenpalvelija:
tuo, joka ei osannut ulostaa, eikä kääntää kylkeä, vaikka normaali 'pilke' näkyi silmässä, runkkasi itseään yöt.
Hoitajat ja lääkärit tiesivät tuosta! Itse jouduin korvatulppia ( kirjaimellisesti ) pyytämään ja sainkin. Tuohon aikaan en miettinyt ihmisten verorahoja, vaan enemmänkin sitä, etteivät mieshoitajat vaan käyttäisi tilannetta hyväksi - nuo kun kävivät siivoamassa "tiettyjä" jälkiä ( kenties kuukautisten takia.. ) yöaikaan.
Katsoin kyllä miehen ilmettä, eikä siinä kiihottumista näkynyt, mutta kivettynyttä oudoksuntaa.
Lahden sairaalan toiminta
Anonyymi-ap
4
358
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole oudompaa kirjoitusta aikoihin lukenut.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880078h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja pitäisi laittaa pikaisesti psykiatrian osastolle, vaikuttaa jutut niin "pimeiltä."
- Anonyymi
Data-tiedosta illu-mafia poistanut 'todistajien' kommentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853665Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,972925Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2771393Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989