Muutamia sanoja voin tuosta sanoa, mitä neljä päivää jouduin olemaan:
- Tietokoneet eivät muka toimineet tietyille potilaille aina uudestaan ja uudestaan, mitä ravinnonsaantiin tuli - ja nähtävästi lääkintään . Mieliala-lääkkeitä kipulääkkeiden sijaan ja morfiinina ilmeisesti värjättyä suolaliuosta (1x).
- Vanhus-potilas jätettiin kylmästi, vaikka olisi halunnut ulos edes ikkunasta katsomaan ja hänen luonaan käyneet vierailijatkaan eivät 'sivusta-katsojankaan' silmissä näyttäneet edes testamenttia-kärkkyviltä sukulaisilta, vaan eivät sukulaisilta ollenkaan. Katsoivat pelokasta vanhusta -kirjaimellisesti- kuin lihapalaa. Ilmeisesti voidaan 'yksinäisiä' käyttää monella tapaa hyväksi..?
- Kirurgi (mies) pukeutui, kuin kommandolainen, vaikka kaikilla muilla oli normaali suojukset, ei koskaan tavannut potilasta, eikä koskaan sanonut sanaakaan.
- Lääkäri (nainen), joka väitti olleensa kirurgini, kelasi robottipyörällä ( miksi tuota hyödytöntä sitten nimitetäänkin ) kysymään, että onko minulla kysyttävää, muttei osannut/halunnut vastata edes yksinkertaisimpiin, vaan toisti robottimaisesti jotain, jotta näyttäisi olevan töissä.
- Kehitysvammainen nainen, joka oli virallisesti tullut "vihannekseksi" tuli vuorokaudeksi ja huomasin, ettei tuo mikään "vihannes" sitten ollutkaan, vaan pelkkä perheensä ja veronmaksajien ahdistelija, perkeleenpalvelija:
tuo, joka ei osannut ulostaa, eikä kääntää kylkeä, vaikka normaali 'pilke' näkyi silmässä, runkkasi itseään yöt.
Hoitajat ja lääkärit tiesivät tuosta! Itse jouduin korvatulppia ( kirjaimellisesti ) pyytämään ja sainkin. Tuohon aikaan en miettinyt ihmisten verorahoja, vaan enemmänkin sitä, etteivät mieshoitajat vaan käyttäisi tilannetta hyväksi - nuo kun kävivät siivoamassa "tiettyjä" jälkiä ( kenties kuukautisten takia.. ) yöaikaan.
Katsoin kyllä miehen ilmettä, eikä siinä kiihottumista näkynyt, mutta kivettynyttä oudoksuntaa.
Lahden sairaalan toiminta
Anonyymi-ap
4
300
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole oudompaa kirjoitusta aikoihin lukenut.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880078h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja pitäisi laittaa pikaisesti psykiatrian osastolle, vaikuttaa jutut niin "pimeiltä."
- Anonyymi
Data-tiedosta illu-mafia poistanut 'todistajien' kommentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281