Henkinen ff-hahmosi

diabolos

Joo on tainnut joskus olla samanlainen gallubbi, mutta ei se mitään. Kenen ff- hahmon kanssa olette sielun tovereita, tai kenen ff-hahmon kanssa olette samanlaisia.

Itse olen yhtä karski kuin Cid ja Auron, joten olen heidän kanssaan samassa kategoriassa.
Toisaalta älyni on sitä Bugenhagen luokkaa joten sekin olisi oiva vaihto ehto. Ainiin, Sephirot myös on vaihtoehto, sillä minuakin seuraa joukko semmosia mustia orjia, joiden päämääränä on päästä läheisyyteeni.


Jos Macrodeath lukee tämän, ehdotan sinulle ff8:n Cidiä. ulkonäkökin on sama puhumatta sitten luonteesta.

18

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chocobo Farmer

      Kuin ilmetty Sephirot. Yhtä kylmä, tunteeton ja julma.

      Hiukseni vaan muistuttavat Squalin tyyliä.

      • ff-pelaaja

        ...mua kuvastaa sephiroth osittain sen kylmyyden takia ja tidus sen pirteyden takia!!!


      • ANNA

        Olisin ehkäpä samanlainen kuin Dagger/Garnet: hillitty,paljon vastoinkäymisiä kokenut mutta silti jaksaa kulkea eteenpäin.

        TAI

        Ehkäpä Vivi: Herttainen pieni sielu,auttavainen ja hiukan omalaatuinen.


    • Sinua kuvailisi hyvin esim: Quina tai CaitShit.

      Minä taas olen kuin Kefka: yhtä ärsyttävä ja vahingon iloinen, tai sitten: Ultros: ilmestyn juuri sinne jossa minua ei kaivata ja pilaan muitten suunnitelmat...

    • oreqano_qirl

      Meikäläinen olisi Shepirot. Sillä se on ihan älyn siisti King Domheartsissa. (Kannattaa pelata).. xD

      • BubbleGirl

        Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

        Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)


      • BubbleGirl kirjoitti:

        Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

        Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)

        kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)


      • BubbleGirl
        macrodeath kirjoitti:

        kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)

        Enkä olisi! /x( Mää ne pitäny koko kuningattaresta missään vaiheessa peliä. Enkä mä ole suuruudenhullu maailmanvaltaaja.... tai... toisaalta.. eiköhän me kaikki olla...


    • Se_Paivansade

      Mie oon oikeestikin yhtä haista vittu tyyppi siviilissä, kuin Squall, ja Quinalla nyt sattuu oleen ihan hyvä asenne, I do what I want. U got a problem? Ja muutenkin, Quina syö aina kaiken mahdollisen ^-^

      • Sword slash

        Olisin ehkäpä Squall...yksinäinen susi joka ei kättele ketään..Tai ehkä Auron,vähäpuheinen nero.


    • Usein sellainen jota vihaat on hyvin saman kaltaisesi

      • Galuf...


      • macrodeath kirjoitti:

        Galuf...

        juu kelpaa


    • se muksu

      cloud ja quina

    • suntti

      Rikku, Yuffie... xDD oon semmonen ilone ja pirtee niinku ne ja kyl te siis tiiette :)

    • tie-tämätön_

      olisin ehdottomasati yuna koska yuna on niin "henkinen" ja muutenki sellanen hiljanen hissukka joka haluaisin olla....

    • Vincent Valentine

      Olen yhtä hiljainen koulussa kun Vincent Valentine ja muutenkin käytän hiukan samantapaisia kuteita..
      Kotona olen yleensä Sephiroth tai Cloud tai Yuffie...

    • chewie-chocobo

      oon yhtä pirtee,yli-iloinen ilopilleri kuin
      ffx-2:en Rikku... :D

      toisaalta mun hiukset taas on samanlaiset kun Lennen... -.-' (sekin ffx-2:sta)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe