Henkinen ff-hahmosi

diabolos

Joo on tainnut joskus olla samanlainen gallubbi, mutta ei se mitään. Kenen ff- hahmon kanssa olette sielun tovereita, tai kenen ff-hahmon kanssa olette samanlaisia.

Itse olen yhtä karski kuin Cid ja Auron, joten olen heidän kanssaan samassa kategoriassa.
Toisaalta älyni on sitä Bugenhagen luokkaa joten sekin olisi oiva vaihto ehto. Ainiin, Sephirot myös on vaihtoehto, sillä minuakin seuraa joukko semmosia mustia orjia, joiden päämääränä on päästä läheisyyteeni.


Jos Macrodeath lukee tämän, ehdotan sinulle ff8:n Cidiä. ulkonäkökin on sama puhumatta sitten luonteesta.

18

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chocobo Farmer

      Kuin ilmetty Sephirot. Yhtä kylmä, tunteeton ja julma.

      Hiukseni vaan muistuttavat Squalin tyyliä.

      • ff-pelaaja

        ...mua kuvastaa sephiroth osittain sen kylmyyden takia ja tidus sen pirteyden takia!!!


      • ANNA

        Olisin ehkäpä samanlainen kuin Dagger/Garnet: hillitty,paljon vastoinkäymisiä kokenut mutta silti jaksaa kulkea eteenpäin.

        TAI

        Ehkäpä Vivi: Herttainen pieni sielu,auttavainen ja hiukan omalaatuinen.


    • Sinua kuvailisi hyvin esim: Quina tai CaitShit.

      Minä taas olen kuin Kefka: yhtä ärsyttävä ja vahingon iloinen, tai sitten: Ultros: ilmestyn juuri sinne jossa minua ei kaivata ja pilaan muitten suunnitelmat...

    • oreqano_qirl

      Meikäläinen olisi Shepirot. Sillä se on ihan älyn siisti King Domheartsissa. (Kannattaa pelata).. xD

      • BubbleGirl

        Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

        Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)


      • BubbleGirl kirjoitti:

        Joskus olen kuin Sephiroth, kylmä, ja katse on vähän samanlainen kuin hällä, kun mulkoilen todella ystävälisesti vihaamaani ihmistä. Mhah! Toisinaan olen taas kuin se ylipirteä tyttöhahmo FF10:ssä. Nimi pääsi nyt unohtumaan. /x) Hiukset on yhtä sotkussa ja olen välillä ihan liiankin yliaktiivinen.. Johtunee kahvista. Heh!

        Miten muuten voit kirjoittaa noin päin honkia, oregano_girl?? x)

        kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)


      • BubbleGirl
        macrodeath kirjoitti:

        kuin Queen Brahne FinalFantasy IX: stä x)

        Enkä olisi! /x( Mää ne pitäny koko kuningattaresta missään vaiheessa peliä. Enkä mä ole suuruudenhullu maailmanvaltaaja.... tai... toisaalta.. eiköhän me kaikki olla...


    • Se_Paivansade

      Mie oon oikeestikin yhtä haista vittu tyyppi siviilissä, kuin Squall, ja Quinalla nyt sattuu oleen ihan hyvä asenne, I do what I want. U got a problem? Ja muutenkin, Quina syö aina kaiken mahdollisen ^-^

      • Sword slash

        Olisin ehkäpä Squall...yksinäinen susi joka ei kättele ketään..Tai ehkä Auron,vähäpuheinen nero.


    • Usein sellainen jota vihaat on hyvin saman kaltaisesi

      • Galuf...


      • macrodeath kirjoitti:

        Galuf...

        juu kelpaa


    • se muksu

      cloud ja quina

    • suntti

      Rikku, Yuffie... xDD oon semmonen ilone ja pirtee niinku ne ja kyl te siis tiiette :)

    • tie-tämätön_

      olisin ehdottomasati yuna koska yuna on niin "henkinen" ja muutenki sellanen hiljanen hissukka joka haluaisin olla....

    • Vincent Valentine

      Olen yhtä hiljainen koulussa kun Vincent Valentine ja muutenkin käytän hiukan samantapaisia kuteita..
      Kotona olen yleensä Sephiroth tai Cloud tai Yuffie...

    • chewie-chocobo

      oon yhtä pirtee,yli-iloinen ilopilleri kuin
      ffx-2:en Rikku... :D

      toisaalta mun hiukset taas on samanlaiset kun Lennen... -.-' (sekin ffx-2:sta)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe