Koulunpäättäjäisten jälkimainingit näkyy taas kylällä , torikahvilan teltta on ollut nuorison juomapaikkanna , sillä jälki on senmukaista . Teltta ei varmaan ole yleiseen ryyppäämiseen tarkoitettu . Että jos olette fiksuja niin menette siivoomaan jälkenne !
Äidin ja Isän kullannuput !
10
923
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä siitä torikamerasta liioin hyötyä ole . Jos se ei toimi !
- Anonyymi
Eikös se koulu ole sivistyksen kehto . Taitaa nykykoulutus olla sellaista , ettei siellä paljon käytöstapoja opeteta ja jälki on sen mukaista kylällä !
- Anonyymi
Taisi täysi-ikäisiä kuitenkin olla. Olin yölenkillä ja kauhea meteli oli. Isoja miehiä jo. Kaiken päälle käytöstavat lähtevät kotoa, ei koulun penkiltä tai penkin alta.
- Anonyymi
Ylioppilaita ja muita lukeneita , luulis jo olevan käytöstapoja !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylioppilaita ja muita lukeneita , luulis jo olevan käytöstapoja !
Näinhän se kyllä on. Käytöstapojen koulu pitäisi vielä käydä jos ei ensimmäisen ja toisen asteen koulutus riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se kyllä on. Käytöstapojen koulu pitäisi vielä käydä jos ei ensimmäisen ja toisen asteen koulutus riitä.
Jos saataisiin torikamera toimivaan niin olisi kiva katsoa ketä siellä oli. Voisi toimia ennaltaehkäisevässä mielessäkin.
- Anonyymi
Kyllä torilla oli ainakin jo vanhempia ”koululaisia” alkuillasta!
- Anonyymi
Ei se teltta varmaankaan ollut tarkoitettu miksikään juomapaikaksi , eikä ollut varmaan lupaa edes mennä sinne ryyppäämään . Ja jos olivat aikuisia niin luulis olevan järkeä jo päässä !
- Anonyymi
Kyllä kaikkien pitää saada vetä sladskassa
- Anonyymi
Lapsilla on oikeus rällästää ja aikuisilla juoda viinaa ja piestä toisiaan.arkena puhutaan vaan pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201