Vaikka olen sinkkuna tänä vuonna 12 vuotta pian että se on ok ja hyväksynyt sen elämän kanssa. Elän 90% ajasta kotosalla ja yksin joka viihdyn oikein hyvin kuten yksin olemista. Saattaisin loppuelämäksi yksin ja sinkkuna olla mutta ei haitannut. Kyllä nautin elämästä jotain mutta ei se ole todellakaan helppoa olemaan kuin yritän.
Ikäni jo 41-vuotias mutta en tiedä mitä haluaisin oikeasti elämään muuta vain ei sillä merkitystä mitään minulle kuin yksinkertainen. Kumppanin löytäminen ei tosi ole helppoa enää koska homoseksuaalisuus on erilainen ja tilanteita eri tavalla kuin heterolla on helpompi eikä Suomessa paljon homoseksuaaleja ( suurin osa varmasti todennäköisesti biseksuaaleja). Ei sille mitään voi mutta pakko hyväksyä jos sattuu olemaan yksin ja sinkkuna miten pitkään olisi eikä voi tehdä mitään vain nauttia elämästä huolimatta. Ei parisuhde ehkä ole tärkeämpi vaikka toki se on mukava.
Tajuan asioita
1
462
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586