Kesäapulaisena kyläkaupassa 1974, markka aikana

Anonyymi-ap

1970 luvulla maaseudulla oli vain yksi kauppa ja pääsin sinne kesäksi töihin 16 vuotiaana, ensin tein kaikenlaista duunia, mutta kohtahan pääsin jo kassalle töihin, mutta en saanut myydä olutta ja jommankumman piti silloin tulla kassalle.
Rouva oli melkoisen tiukkapipoinen ja piti miehen tossunalla ja kyllä sen huomasi, vaistosin heti että oli vähän mustasukkainen, kun hänen miehensä usein kehui mua nätiksi.
Kaksi kertaa viikossa nainen vei kassan pankkiin joka oli melko kaukana toisessa kyläkeskuksessa ja viipyi tunninkin reissussa.
Olin huomannut kuinka mies oli selvästi kiinnostunut nuoresta vartalostani ja kerran kun muija oli pankkireissulla eikä asiakkaitakaan ollut, käski mut varastoon ja kyllä siinä nuoren tytön silmät hämmästyivät kun hämärässä varastossa mies veti mut väkisin syliinsä ja tunsin kuinka hänen kullinsa oli kovana vatsaani vasten.
Vetäisi samantien housunsa alas ja kauhukseni huomasin kun sieltä ponnahti jäykkänä oleva kalu jonka pää hehkui tummanpunaisena, pelästyin melkoisesti, en moista ollut koskaan ennen nähnyt edes kuvissa, koitin rynnätä myymälänpuolelle, mutta mies piti kädestäni kiinni ja sanoi antavansa kolmellakummenellä MARKALLA ilmaiseksi myymälästä karkkia jos koskettelet sitä.
Ensin kieltäydyin , mutta mies vei väkisin käteni siihen kiinni ja pelästyin kuinka kuuma se oli ja sen päästä valui kirkasta limaa jota mun piti sormellani levittää. Mies piti väkisin kädellään kättäni kiinni ja neuvoi samalla kuinka mun pitää sitä liikutella edestakaisin, koitin kömplösti liikuttaa kättäni, mies alkoi huohottaa ja tärisemään.
Otti kädestäni kiinni ja runkkasi nopein vedoin ja ei mennyt kauaakaan kun kullinpäästä alkoi tulemaan melkoisella paineella valkoista ainetta jota en silloin edes tiennyt spermaksi.
Ensimmäiset ruiskaukset menivät sementtilattialle mutta mies käänsi kaluansa kohti kasvojani ja seuraavat osuivatkin poskeeni ja nenääni, olin ihmeissäni moisesta kuumasta aineesta joka tuoksuikin imevälle ja pahalle. Samassa kului kuinka kaupan ovessa oleva "aisakello" kilahti asiakkaan astuessa sisälle, mies hätääntyi ja tunki nopeasti kullinsa housuunsa vaikka ruiskinta oli vielä kesken.
Mies ryntäsi varastosta kaupanpuolelle samalla vetskaria vetäen kinni, itse ryntäsin vessaan pesemään sitä ainetta kasvoistani, oli se niin tarttuvaa että jouduin saippuoimaan useasti. Asiakkaan lähdettyä äijä vannoitti etten saa kertoa tapauksesta mitään, varsinkin hänen vaimolleen ja käski ottamaan ilmaiseksi karkia hyllystä ison pussillisen ja sanoi että voisin tältäpäivältä jo lopettaa työni, pyöräilin kotiin ja illalla salaa peitonalla aloi sitä karkkivarastoa syömään, en tietenkään voinut muilla kertoa niistä ja annoin vain pikkuveljelleni pari lakua. Seuraavana päivänä huomasin kuinka mies vältteli mua ja oli nolona eikä tapahtumasta puhuttu, mutta kun rouva loppuviikosta lähti taas pankkiasioille ja kaupassa ei ollut asiakkaita otti kädestäni kiinni ja taas vei mut sinne varastoon. Kiireellä veti taas housunsa alas ja taashan sieltä ponnahti kalu täysin toimintakunnossa, mutta nyt pakoitti mun ottamaan se väkisin suuhuni, työnsi sen väkisin suuhuni.
En päässyt tilanteesta pois kun kaksinkäsin piti päätäni paikoillaan ja alkoi liikuttamaan sitä suussani ja komensi mun imemään siitä, peloissani imin, eikä mennyt kauaakaan kun tunsin kuinka sieltä alkoi purkautumaan sykäyksittäin kuumaa spermaa suuhuni, koitin olla nielemättä sitä, mutta kun sitä tuli voimalla aina vain oli lopulta nieltävä ainakin osa siitä. Kullinvarsi oli niin paksu, etten voinut poiskaan sitä sylkästä kun täytti koko suukkuni, yskitti ja lopulta äijä veti kalunsa suustani, sylkäisin loput kiukuissani lattialle.
Mies piilotti märän kalunsa housuihinsa ja kiirehti myymälänpuolelle mitään sanomatta, kurlasin vessassa montakertaa suutani ja tullessani sain taas kerätä karkkia , nyt sain kaksi isoa pussukkaa joita vannotti etten näyttäisi niitä vaimollensa.
Jälkeenpäin mietin ettei äijän vaimo antanut lainkaan pillua ja sain varmaan kaikki suuhuni ja tätä jatkui monta viikkoa ja karkkivarastoni kasvoi kotona.
Miehen vaatimukset alkoivat kasvamaan loppukesästä ja mies tarjosi sata markkaa jos saisi tunkeutua sisääni oikeasti, ensin kieltäydyin, mutta kun aina vaan wonkasi lopulta annoin senkin tapahtua. Rouva oli valitellut sinäpäivänä huonoa oloaan ja lähti kaupan yläpuolella olevaan asuntoonsa ja jäimme loppupäiväksi kahdestaan. Kauppa suljettiin viideltä ja puoliväkisin mies taas johdatteli mut varastoon ja käski menemään kontalleen ison jauhosäkin päälle, jännitin melkoisesti tilannetta, mutta kun oli luvannut 100 markkaa, olin pitkään miettineenä suostunut.
Menin kontalleen ja nopeasti äijä nosti hameeni ylös ja alkoi hieromaan nuorta neitseellistä pilluani pikkuhousujeni päältä, tärisin pelosta ja kun pikkuhousujani vedettiin sivuun, tunsin kuumaä terskan pimppini huulilla, mies sylkäisi tattiosaan ja väkisin alkoi työntämään sitä sisääni, arvatkaa sattuiko ensin, Kulli painui hitaasti sisälleni.......

15

9175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla samanlaisia kokemuksia sedän kanssa. Olin silloin 12 v,saunassa kun oltiin aina piti jäädä sedän kanssa viimeiseksi,sedän pippeliä piti hieroa,se oli kova ja pitkä,siinä oli se kärki järkyttävän iso. Joskus pippelin päästä tuli valkoista pissaa,setä sanoi että saan 5 markkaa. setä hipelöi mun olemattomia rintoja ja karvatonta pimppaa,ja huohotti että olet nätti.

      • Anonyymi

        Painu niuvanniemeen pipipää


    • Anonyymi

      Ex- likkakaver (19v) i oli eräässä isommassa kaupassa töissä ja muutaman viikon oltuaan oli joku aluepäälikkö tullut käymään ja oli ruvennut jossain vaiheessa likkakaverilleni ehdottamaan että lähtisivät kahville sitten kun tämän työpäivä päättyy ja kaikki tuo johti siihen että olivat menneet hotelliin josta likkakaverini oli tullut iltayöstä ulos 400 euroa rikkaampana ja pillu kipeenä.

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi

        Jatkoiko tyttösi tuota suhdetta vai jäikö tuohon yhteen kertaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoiko tyttösi tuota suhdetta vai jäikö tuohon yhteen kertaan?

        Meidän juttu loppu siihen kun kännissä mulle tunnusti mitä oli tehnyt mutta sen kaveri kerto mulle että sillä kai on joku vanhempi naimisissa oleva ukko jolle se antaa pillua ,eli ilmeisesti jatko.


    • Anonyymi

      Kauppaapulaisena....
      Sattui vietävästi ja kuivahkokin pimppini oli ja kalun ollessa juuri puoliksi sisälläni alkoi kuulua askelten ääni portaikosta jotka johtivat heidän yläkerran asuntoonsa, mies veti kalun sisältäni niin nopeasti että melkoinen äänikin siitä tuli. Ryntäsin nopeasti myymälänkautta ulos ja sivusilmällä näin kuinkä äijä otti nopeasti rehusäkin seisovan kalunsa peitoksi, oli muka järjestelemässä varastoa.
      Meni monta viikkoa, kunnes emäntä joutui umpisuolen leikkaukseen ja oli kolme päivää poissa ja tästäkös äijä innostui ja jo päivällä sain tuntea mota kertaa kovana seisovan kullin peppuani vasten, kaapatessa mut takaapäin ja kuiskaten, tänään se tapahtuu.
      Olin ja itsekin melkoisedn innostunut asiasta ja nuori pimppinikin oli koko päivän melko kosteana , huomasin sen vessassa käydessäni, vihdoin kello tuli viisi ja kauppa sulkeutui, jätettiin lopputyöt kesken ja rynnättiin yläkertaan.
      Äijä alkoi jo rappusissa housujensa vyötä aukomaan ja kyllä munkin jumpperi lensi nopeasti lattialle ja pieniin kehittymisvaiheessa oleviin tisuleihini käytiin käsiksi.
      Melkoista imutusta molemmat saivat vuorotellen ja tunsin kuinka pienet nänninpäät alkoivat kovettumaan, mies käski riisumaan alkkarinsa ja sieltähän ponnahti melkoinen ase jyrkässä kulmassa terskan hehkuessa sinipunaisena, nyt kaappasin sen kiimoissani vapaehtoisesti suuhuni ja imutin sitä oikein kunnolla.
      Äijä suorastaan vapisi ja pelkäsi varmaan ennenaikaista laukeamista ja kävi pikkuhousujeni kimppuun, ensin varovasti veti niitä sivuun ja ihaili nuorta pimppiäni.
      Olin melkoisen notkea sihen aikaan ja sain jopa jalkani pääni taakse, jonne ne nyt asetinkin, tästähän äijä riemastui, kun olin siinä kuin tarjottimella peppu pystyssä pillu kuin tyrkyllä. Mies suorastaan hyökkäsi pilluni kimppuun sitä imemään ja klittanikin sai vuoorotellen kunnon pyöritystä kielellä, kyllä siinä pimppini alkoi kastumaan ja ensimmäistä orkkuahan aloin saamaan ekakerran miehen tekemänä.
      Olin pyörtyä orkun ollessa huipussaan ja välillä äijä paukutti kivikovalla kullillaan pimppiäni ja pelästyin kun totesin sen olevan niin pitkä että napaani asti ylettyisi.
      Olin melkoisen hengästynytkin vielä mahtavan orkun jälkeen ja pimppini suorastaan tulvi, mutta vieläkin äijä vain ihaili pimppiäni ja imutti sitä, mielessäni jo anoin että työntää sen sisääni. Hitaasti äijä ensin antoi sitä tatillisen ja veti nopeasti sen ulos, ihaillen kuinka nopeasti nuori pilluni sulkeutui ja tätä jatkui ja pilluhan maiskahti joka kerta kun veti tattiosan ulos. Nyt saa kiimapillu kunnolla kullia, äjä sanoi ja alkoi vihdoin työntymään sisääni, ja jalkani ollessa vielä niskani takana oli mulla hyvät näkymät. Kulli alkoi hitaasti painumaan yhä syvemmälle sisääni, kunnes kalun paksuin osa alkoi pingoittamaan pilluani niin kireeksi, hiukan sattui silloin.
      Tunsin kuinka äijän paksu herkkutatti jo tapaili pimppini pohjukkaa ja mietinkin että se on jo napani kohdalla, jalkani vapisivat ja äijäkin vähän vapisi kiihoituksdesta, kulli alkoi hitaasti kiihdyttämään tahtiaan, upotin kynteni äijän perseseen, teki niin mahtavan hyvää. Tahdin vain kiihtyessä kuului melkoinen ääni, pussien hakatessa märkää peppuvakoani, mutta eihän äijä kauaa kestänyt, kun jo laukoi melkoisella voimalla purkautua sisääni. Nyt lähtee, nyt lähtee, äijä huusi ja samantien kalu alkoi nytkähtelemään sperman alkaessa purkautumaan sisääni, hui kuinka kuumalta se tuntuikaan ja olihan se melkoinen uusi kokemus kun siemennetään ekan kerran.
      Kalun vedtäydyttyä sisältäni pimppini jäi toviksi auki ja koko lasti jäi nuoren pilluni sisään ja vasta kun ijä ihaillen sitä varovasti aukaisi, tuli sieltä purskahtaen paksua spermaa ulos. Äijä kehui kuinka nuori pillu on niin tiukka, ettei lastikaan heti valahda ulos samantien, mutta kyllä sitä nyt tuli uloskin, pilluni nytkähteli vielä orkun jälkeen ja pumppasi spermaa ulos. Otetaan kohta uusinnat äijä tokaisi ja käski mun menemän aviovuotensa päätyyn peppu pystyssä. Siinä äijä ihaili pilluani takaapäin ja huomasin kuinka kalu alkaa taas nytkähdellen ottamaan jyrkkyyttä, sperman yhä valuessa ulos reittäni pitkin tunsin kuinka herkkutatti jo tapailee pilluni huulia, alkaa melkoinen paukutus takaapäin. Nythän sessio kestääkin melkoisen kauan ja saan varmaan monta pienempä orkkua, äijä vaan paukuttaa ja paukuttaa, ei irtoo millään, kunnes lopulta lasti lähteed pilluni perälle.
      Poljen lopulta kotiini ja siinä tärinässä tunnen kuinka vieläkin äijän spermaa valuu ulos kastellen pyöräni satulan.

      • Anonyymi

        Hyvä kiihottava, muistelu. Kerro lisää miten suhde eteni, pääsikö vaimo asiasta selville ?
        Ehkäisyä ei käytetty, oliko jälkiseuraamuksia ?


    • Anonyymi

      Kauppa-apulaisena.....
      Näin jälkeenpäin ajatellen, kyllä se äijä käytti nuoren tytön tietämyyttääni hyväksi ja oli vain sattuma etten tullut silloin paksuksi, kun äijä aina vain paljaaltaan lykkäsi.
      Mutta ei niitä sultaneja tai venus merkkisiä kortsujakaan saanut kuin nykyisin, kyläkeskuksen apteekista kylläkin.
      Vaimo sairasteli usein ja joutui olemaan poissa kotoa ja silloin kaupanhoitaja soitti meille kotiin ja sanoi tarvitsevansa apua kaupassaan, vanhempani eivät tietenkään tajunneet että äijällä oli muut asiat mielessä. Äijä maksoi hyvin ja talletin osan niistä Postipankin kultapossukerhon tilille ja sanoin niiden olevan juurikkaanharvennuksesta saamiani rahoja, kun kysyivät mistäs tyttö näinpaljon on markkoja saanut, tajusin ja jemmasin osan rahoista peltipurkkiin latoonmme.
      Äijä maksoi aina mielestäni liikaakin, oli kiimoissaan kun sai nuoren tytön pillua, aina aloitti ensin ihailemalla sitä ja nuolemalla, kullin kasvaessa kokoajan tulipunaiseksi ja kun vihdoin työnsi sen sisääni se laukesi mekein heti huohottaen kuin höyryveturi.
      Sen vaimo tuskin antoi koskaan äijällensä, se oli jo sennäköinenkin - kuin joku saatanan kirkkokuoron johtaja joka se olikin, harras uskovainen joka ei varmaankaan edes antanut pillua miehellensä takaapäin koskaa. Tuli syksy ja pääsin ammattikouluun opiskelemaan ja jouduin yksiön vuokraamaan kaupungista, no nythän oli pankkitililläni Kultapossu rahaa vuokranmaksuunikin ja kun se äijä sitten kävi kerran viikossa tyhjentämässä edelleen pussinsa muhun, sillä sain melkein puolet maksettua opiskelustani. Tapasin sitten mukavan pojankin samasta koulusta ja se aina ihmetteli miksi hän ei päässyt luokseni tiistaisin, silloin se kaupanhoitaja tuli luokseni iltapäivisin ja kiimaisena kuin kolli keväällä, nyt sitten jo kortsuja käytimme.
      Kun nykyisin ajelen vanhaan kotiimme ohi kyläkaupan joka on jo aikoja sitten lopettu tulee aikamoiset ristiriitaiset asiat mieleeni, mutta kyllä jotenkin tunnen että se oli hienoa aikaa, tuskin silloiset mopopojat olisivat mut ottaneet oikeasti, olisivat hätäisesti vain ruiskasseet, heh. Ei sen äijän rouva koskaa saanut tietää äijänsä panoista, epäili kylläkin, huomasin sen katseesta aina ja tiuskisikin mulle aina.

    • Anonyymi

      Taisit itse tulla riippuvaiseksi, kun ne nuoret vain tuikkasivat nopeasti sua ja et päässyt edes alkuun yhdynnässä silloin kouluaikoiasi.
      Tää sun vanha mies sensijaan jopa puolitutia valmisteli sua punaisena ja kiimaisena kullillansa jota jo silloin halusit sisääsi, mies vain nautti sun nuoresta pilustasi ja tahallaan pitkitti sisäänmenoa, katsellen kuinka mahla juoksee valtoimenaan pillustasi.

    • Anonyymi

      Loppukesästä kauppias keksikin että alkaakin laskemaan lastinsa mun kakkoseen, etten tulisi paksuksi ja kun aina vain paljaalla halusi naida.
      Rasvasi sen valmiiksi jollain vaseliinilla, aluksi sattui hieman, mutta työnsi vain terskan sisääni ja alkoi laukomaan, pidin sitä tosi outona ja sinnehän se kaikki jäi muhimaan, kuuma sperma.
      Äijä kävi joskus tosi kuumana päivällä ja ei tarvinnut kuin emännän käydä yläkerrassa jo raahasi mut vessaan ja imin nopeasti lastit suuhuni ja äijän hieroessa pimppiäni pikkuhousujen pääältä kiihotuin niin paljon että jäin usein vessaan klittaani hieromaan sperman valuessa suustani.
      "Missäs se likka taas luuraa", rouva huuteli tultuaan alakertaan ja jäätyäni veskiin huuhtelemaan suutani.

      • Anonyymi

        Jatkuiko suhde koko kouluajan vai yhden lukukauden?
        kauppiaalla oli ilmeisesti tukkupäivä tai jokin muu asiointipäivä tiistaisin .


    • Anonyymi

      16 vuotiaana eivät rinnat ole enää kehitysvaiheessa ,muutenki aika oksettava tarina jostain vanhasta hyväksikäyttäjästä.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä. Kyllä tyttö halusi siinä missä kauppiaskin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe