Päättyy sateinen sunnuntai

Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🌝

Kuinka se on ihanan Prissessan päivä mennyt? 👸🏼🐺😊

79

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinähän tuo on mennyt. Tekemisen puute on vähän vaivannut tässä viime päivät 😄
      Onneksi alkaa työt, niin on taas päivissä sisältöä 😊
      Saunassa olin tuossa, juuri tulin. Nyt tarvitsen saunajuomaa, eli vettä 🚰

      Onko rauhallinen ilta ollut töissä?

      • No kiva, on ollut aina rentoa sinulla. 😊

        Täällä on ollut aika kiireistä taas... Paljon ihmistä liikkeellä. Vasta nyt alkaa rauhoittua meno. 🥵

        Alkaako sinun työt jo huomenna? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        No kiva, on ollut aina rentoa sinulla. 😊

        Täällä on ollut aika kiireistä taas... Paljon ihmistä liikkeellä. Vasta nyt alkaa rauhoittua meno. 🥵

        Alkaako sinun työt jo huomenna? 😊

        Alkaa heti aamulla varhain…😅 en aikaisista aamuista tykkää, sen tiedätkin. Ei kuitenkaan haittaa, koska haluan mennä sinne pitkästä aikaa 😊
        Aamulla se heräämishetki on vaikein ja silloin kyllä vähän valitan 😃🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Alkaa heti aamulla varhain…😅 en aikaisista aamuista tykkää, sen tiedätkin. Ei kuitenkaan haittaa, koska haluan mennä sinne pitkästä aikaa 😊
        Aamulla se heräämishetki on vaikein ja silloin kyllä vähän valitan 😃🤭

        kannattaisko mennä jo sitten nukkuu niin ei tartte valitta kun oot vielä kahen aikaan täällä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Alkaa heti aamulla varhain…😅 en aikaisista aamuista tykkää, sen tiedätkin. Ei kuitenkaan haittaa, koska haluan mennä sinne pitkästä aikaa 😊
        Aamulla se heräämishetki on vaikein ja silloin kyllä vähän valitan 😃🤭

        Ymmärrän hyvin tuskasi. 😅
        No minulla on sama juttu ensi viikolla. 🫣
        Meidän satu ei taida tänä yönä juuri jatkua? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin tuskasi. 😅
        No minulla on sama juttu ensi viikolla. 🫣
        Meidän satu ei taida tänä yönä juuri jatkua? 😃

        Niin nyt ei kyllä taida Prinsessa joutaa satuilla kun pitää yrittää unta saada 😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin nyt ei kyllä taida Prinsessa joutaa satuilla kun pitää yrittää unta saada 😆

        😁😅

        Täytyy satuilla unissa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        kannattaisko mennä jo sitten nukkuu niin ei tartte valitta kun oot vielä kahen aikaan täällä.

        Kyllä kohtapuoliin on mentävä, älä huoli minun valvomisesta☺️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😁😅

        Täytyy satuilla unissa. 😊

        🥱👏


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥱👏

        Hyvää yötä. 😊


    • Onneksi huomenna on vapaapäivä. 😵

      • Sinä olet sen ansainnut☺️🤝🏻


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinä olet sen ansainnut☺️🤝🏻

        Toki susi on ansainnut vapaapäivän ettei kopissa tartte koko päivää kännykällä olla.Ohan se kivempi kotona naputella.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sinä olet sen ansainnut☺️🤝🏻

        Kiitos sinulle. ❤️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sinulle. ❤️😊

        kerkeette vielä panee ennen kuin prinsessa menee nukkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerkeette vielä panee ennen kuin prinsessa menee nukkuu.

        Sinä olet kyllä sekaisin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sekaisin...

        Johan te olette nukkuneet samassa sängyssä ja nyt olet jo rakastunut niin mikä estää koskettelun?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sekaisin...

        Tämä on klassisen rakkauden emojin, jota käytetään ilmaisemaan rakkautta tai rakastamaan jotakuta tai jotakin. Se edustaa intohimoa ja syvää yhteyttä johonkin, mutta myös romantiikkaa, ystävyyttä ja ehdotonta rakkautta.

        Jos on intohimoa niin mikä estää vaikka sormettamisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan te olette nukkuneet samassa sängyssä ja nyt olet jo rakastunut niin mikä estää koskettelun?

        Emme ole nukkuneet samassa sängyssä. Kyllä minä olen nukkunut ihan omassa sängyssä yksin 😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Emme ole nukkuneet samassa sängyssä. Kyllä minä olen nukkunut ihan omassa sängyssä yksin 😁

        susi on sanonut että on nukkunut sun vieressä. Silloin se tarkoittaa samaa sänkyä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Emme ole nukkuneet samassa sängyssä. Kyllä minä olen nukkunut ihan omassa sängyssä yksin 😁

        No nämä pölhöt uskoo täällä kaiken todeksi. 🤦🏻‍♂️🤪


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nämä pölhöt uskoo täällä kaiken todeksi. 🤦🏻‍♂️🤪

        Miksi seksi on kielletty suden nettimaailmassa? miksi näin? hän tuntee intohimoa ja rakkautta prinsessaa kohtaan niin miksi ette voi harrastaa seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi on sanonut että on nukkunut sun vieressä. Silloin se tarkoittaa samaa sänkyä.

        Nyt sinulla menee sekaisin mielikuvitus ja todellisuus…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seksi on kielletty suden nettimaailmassa? miksi näin? hän tuntee intohimoa ja rakkautta prinsessaa kohtaan niin miksi ette voi harrastaa seksiä.

        Miksi minun pitäisi täällä julkisesti leikkimuhinoida jonkun kanssa? Voit tehdä sitä ihan omassa ketjussasi. 😬


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt sinulla menee sekaisin mielikuvitus ja todellisuus…

        Mikä estää teitää todellisessa maailmassa nukkumasta samassa sängyssä? Eikö 50 vuotias mies innosta nuorta prinsessaa?


      • Aha? No ei kuule kuitenkaan ole ihan siinä mittakaavassa. Prinsessa on asiasta varmasti samaa mieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha? No ei kuule kuitenkaan ole ihan siinä mittakaavassa. Prinsessa on asiasta varmasti samaa mieltä.

        Tunnet intohinoa ja rakkautta prinsessaa kohtaa mutta et halua hänen kanssaan seksiä. Joudut tyydyttää intohimosi omin käsin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet intohinoa ja rakkautta prinsessaa kohtaa mutta et halua hänen kanssaan seksiä. Joudut tyydyttää intohimosi omin käsin.

        Niin, aivan kuten aina muutenkin. Ja kun emme ole tavanneet oikeasti, niin voiko rakkaudesta edes vielä puhua?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, aivan kuten aina muutenkin. Ja kun emme ole tavanneet oikeasti, niin voiko rakkaudesta edes vielä puhua?

        eli toi sun punainen sydän emoji oli sun satumaailmassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli toi sun punainen sydän emoji oli sun satumaailmassa?

        Et ole ennen nähnyt sydän emojia ihan vaan tykkäämisen merkkinä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ole ennen nähnyt sydän emojia ihan vaan tykkäämisen merkkinä?

        Et taida tietää tuon emojin merkitystä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ole ennen nähnyt sydän emojia ihan vaan tykkäämisen merkkinä?

        miksi et käyttänyt oranssia sydäntä? eli tunnet enemmän kuin ystävyyttä ja siksi laitoit punaisen sydämen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi et käyttänyt oranssia sydäntä? eli tunnet enemmän kuin ystävyyttä ja siksi laitoit punaisen sydämen.

        Mikä siinä nyt on ongelmana?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä siinä nyt on ongelmana?

        Koska sä voit laittaa mitä tahansa emojeita ilman että tunnet niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä voit laittaa mitä tahansa emojeita ilman että tunnet niin.

        En nyt jaksa yhtään vängätä mistään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt jaksa yhtään vängätä mistään...

        no mene helvetti sitten nu.kkumaan. Mutta turha laittaa mitään emojeita koska sä et tarkoita niitä tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mene helvetti sitten nu.kkumaan. Mutta turha laittaa mitään emojeita koska sä et tarkoita niitä tunteita.

        Miksi asia on sinulle noin tärkeä? Prinsessaakaan ei kiinnosta yhtään. Olet ihan pimeä...

        Ja minä olen ollut pitkän päivän töissä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mene helvetti sitten nu.kkumaan. Mutta turha laittaa mitään emojeita koska sä et tarkoita niitä tunteita.

        Valitat joka asiasta kolmantena osapuolena... Ei kuulu sinulle minun ja Prinsessan välit.


      • mustasusi kirjoitti:

        Valitat joka asiasta kolmantena osapuolena... Ei kuulu sinulle minun ja Prinsessan välit.

        Käy väkisin mielessä, että olette yksi ja sama henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää teitää todellisessa maailmassa nukkumasta samassa sängyssä? Eikö 50 vuotias mies innosta nuorta prinsessaa?

        Harvemmin taitaa nuoret haluta viiskymppistä äijää. Eli game over siltä osin koko elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sekaisin...

        Sithän se on just sopiva sulle sekasin se olet sinäkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä sekaisin...

        Olisiko jopa kenties täydellinen sulle mahtaneeko jopa olla just samanlainen kun sinä sun kaltasia kun ei kukaan muu siedä edes jos meinas järjissään pysyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan te olette nukkuneet samassa sängyssä ja nyt olet jo rakastunut niin mikä estää koskettelun?

        Se ettei ole kukaan tullu kotiovelta hakeen ni ei ole tullu nukuttua kenenkään vieressäkään mu eipä tuo onneksi mitään vaatii kai melko vitusti luonnetta naiselta joka luulee mun kanssa pärjäävänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seksi on kielletty suden nettimaailmassa? miksi näin? hän tuntee intohimoa ja rakkautta prinsessaa kohtaan niin miksi ette voi harrastaa seksiä.

        Miehen on ymmärtääkseni mahdotonta naida itse itseään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi täällä julkisesti leikkimuhinoida jonkun kanssa? Voit tehdä sitä ihan omassa ketjussasi. 😬

        Sä et taida osata eroottista kirjoittelua viestintää sextingiä niin sanotusti eikö riitä mielikuvitus sekin kun on asia jossa vai mielikuvitus on rajana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää teitää todellisessa maailmassa nukkumasta samassa sängyssä? Eikö 50 vuotias mies innosta nuorta prinsessaa?

        Se että naisen pitäs pystyä osata nukkua petarilla ja pystyä nousta vielä lattiatasosta ylöskin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et taida osata eroottista kirjoittelua viestintää sextingiä niin sanotusti eikö riitä mielikuvitus sekin kun on asia jossa vai mielikuvitus on rajana

        Ei kiinnosta julkisesti harrastaa mitään sellaista. Ähkin mieluummin ihan livenä oikean ihmisen kanssa. Todennäköisesti niin ei tule enää tässä elämässä tapahtumaan kuitenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Käy väkisin mielessä, että olette yksi ja sama henkilö.

        Unohdit taas kirjautua välissä ulos voiko joku oikeasti olla noin idiootti ja sairas että pitää täällä käydä yksin keskustelua useampana hahmona ikävämpi homma ettei kukaan ole niin kiinnostunu että edes ilmottas huolensa susta sosiaaliviranomaiselle toki sen pitänee olla joku läheinen/omainen sen voi kuulemma tehdä netissäkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Käy väkisin mielessä, että olette yksi ja sama henkilö.

        Tunnustan olen prinsessa. Menit lankaan kun luulit että prinsessa on eri ihminen.


    • Anonyymi

      No kai sä tiedät kun yksinäs kaikki roolisuoritukset teet joko sait taivuttua niin paljon että sait otettua itseltäsi suihin ni sait jotain märkääkin

    • Minä en ole tämä ”kolmas osapuoli”, siis tämä joka tunkee lähes aina jokapaikassa väliin. Kun tuolla oli tuo epäilys, että olisin tämä myös… niin tämän halusin ilmoittaa ja toivottavasti et oikeasti luule moista🙁

      • Ok, kiva kun kerroit. Minua vaan rupesi niin ärsyttämään tuo tyyppi taas. Väsynyt töistä ja sitten tuo yksi jatkuvasti tuota yhtä ja samaa jankutusta...
        Täällä on todella häiriintyneitä ihmisiä.
        En luule enää että olet kukaan muu kuin Prinsessa. Anteeksi siitä.


      • Luulin että kävit jo nukkumaan... Minä saavuin vasta kotiin... Nyt syön vähän ja rauhoitun. Sitten käyn nukkumaan. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulin että kävit jo nukkumaan... Minä saavuin vasta kotiin... Nyt syön vähän ja rauhoitun. Sitten käyn nukkumaan. 😊

        Oletko musta susi vielä 80 vuotiaanakin👩😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko musta susi vielä 80 vuotiaanakin👩😅

        Jaa? Vaikea tietää mikä sitä silloin on... Maailma ja elämä kun muuttuu aika paljon 30ssä vuodessa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok, kiva kun kerroit. Minua vaan rupesi niin ärsyttämään tuo tyyppi taas. Väsynyt töistä ja sitten tuo yksi jatkuvasti tuota yhtä ja samaa jankutusta...
        Täällä on todella häiriintyneitä ihmisiä.
        En luule enää että olet kukaan muu kuin Prinsessa. Anteeksi siitä.

        No kyllä minä ymmärrän… eihän täällä oikeasti voi tietää mistään tai kestään yhtään mitään. Mutta minä en ole minkäänlainen mielipuoli, aivan rehellinen ja vilpitön 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa? Vaikea tietää mikä sitä silloin on... Maailma ja elämä kun muuttuu aika paljon 30ssä vuodessa.

        Mutta jos mustasusi palaa mieleesi kummittelemaan 👩


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No kyllä minä ymmärrän… eihän täällä oikeasti voi tietää mistään tai kestään yhtään mitään. Mutta minä en ole minkäänlainen mielipuoli, aivan rehellinen ja vilpitön 😊

        Kyllä sinusta välittyy sellainen, ihan jo tekstin kauttakin. En osaa sitä selittää, mutta tunnut niin mukavalta aina. Kiva kun olet olemassa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos mustasusi palaa mieleesi kummittelemaan 👩

        No aivan varmasti palaa. Ei siitä ole epäilystäkään. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Luulin että kävit jo nukkumaan... Minä saavuin vasta kotiin... Nyt syön vähän ja rauhoitun. Sitten käyn nukkumaan. 😊

        Kunhan taas huijasin itseäni näköjään😆🤦🏼‍♀️ siis että muka hyvissä ajoin nukkumaan, ja v*tut 😂
        No mutta en valvo kahteen saakka sentään nyt, onhan sekin jo hyvä 😃

        Mutta nyt tosiaan, toivotan hyvää yötä ja käyn oikeasti unten maille…😴 huomiseen🤗


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kunhan taas huijasin itseäni näköjään😆🤦🏼‍♀️ siis että muka hyvissä ajoin nukkumaan, ja v*tut 😂
        No mutta en valvo kahteen saakka sentään nyt, onhan sekin jo hyvä 😃

        Mutta nyt tosiaan, toivotan hyvää yötä ja käyn oikeasti unten maille…😴 huomiseen🤗

        Hehe... No niin siinä aina käy. 😄

        Hyvää yötä ihanalle Prinsessalleni. 🤗 Nuku hyvin ja huomiseen. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sinusta välittyy sellainen, ihan jo tekstin kauttakin. En osaa sitä selittää, mutta tunnut niin mukavalta aina. Kiva kun olet olemassa. 😊

        Ihanasti sanottu susiprinssi🤗 sinäkin olet kiva ja mukava. Tähän en viitsi sydänemojia laittaa, kun heti sieltä tulee joku tänne kiihottumaan. Mutta niin 😚


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu susiprinssi🤗 sinäkin olet kiva ja mukava. Tähän en viitsi sydänemojia laittaa, kun heti sieltä tulee joku tänne kiihottumaan. Mutta niin 😚

        Sinulle myös. 😚


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu susiprinssi🤗 sinäkin olet kiva ja mukava. Tähän en viitsi sydänemojia laittaa, kun heti sieltä tulee joku tänne kiihottumaan. Mutta niin 😚

        Tiesitkö prinsessa että tuolla prinssisudella on aikuisia lapsia jotka on uhannut tappaa masennuspäissään. Siinä onkin tämä mukava ja kiva prinssi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö prinsessa että tuolla prinssisudella on aikuisia lapsia jotka on uhannut tappaa masennuspäissään. Siinä onkin tämä mukava ja kiva prinssi.

        Siinä taas mustamaalaaja paikalla. Se on kun ei ymmärrä ihmisiä yhtään tuollainen liskoaivo. Et ymmärrä mitään masennuksesta. Et taida ymmärtää ihmisen psykologiasta muutenkaan. Empatiakykyä sinulla ei ole tippaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä taas mustamaalaaja paikalla. Se on kun ei ymmärrä ihmisiä yhtään tuollainen liskoaivo. Et ymmärrä mitään masennuksesta. Et taida ymmärtää ihmisen psykologiasta muutenkaan. Empatiakykyä sinulla ei ole tippaakaan.

        Faktat faktoina. Jotkut ei kestä kuulla itsestään totuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Faktat faktoina. Jotkut ei kestä kuulla itsestään totuutta.

        Edelleenkään et ymmärrä. Ainoa mitä sinä haluat tuolla tehdä. Pilata maineeni prinsessan silmissä. Haluat vaan että masennun entisestäänkin, ja teen oikeasti jotain pahaa. Sitä sinä haluat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Faktat faktoina. Jotkut ei kestä kuulla itsestään totuutta.

        Sinä kerjäät verta nenästäsi ja haluat sotkea kätesi vereen. Sitä sinä paska haluat!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Edelleenkään et ymmärrä. Ainoa mitä sinä haluat tuolla tehdä. Pilata maineeni prinsessan silmissä. Haluat vaan että masennun entisestäänkin, ja teen oikeasti jotain pahaa. Sitä sinä haluat.

        Pitäähän prinsessan tietää kenen kanssa juttelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän prinsessan tietää kenen kanssa juttelee.

        Imet nyt vaikka pitkää mummon haisevaa vittua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä kerjäät verta nenästäsi ja haluat sotkea kätesi vereen. Sitä sinä paska haluat!

        Väkivaltainen olet jopa läheisiä ja muita palstalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Imet nyt vaikka pitkää mummon haisevaa vittua.

        Lapsellista tekstiä. On siinäkin kypsä aikuinen kun ei kestä totuutta itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista tekstiä. On siinäkin kypsä aikuinen kun ei kestä totuutta itsestään.

        Ei kuulu sinulle yhtään. Mikä helvetin tuomari kuvittelet täällä olevasi? Haluat prinsessan itsellesi? Siitäkö on kyse?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle yhtään. Mikä helvetin tuomari kuvittelet täällä olevasi? Haluat prinsessan itsellesi? Siitäkö on kyse?

        Olen vain totuuden kannalla. Harva sanoo haluavansa tappaa omat lapsensa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu susiprinssi🤗 sinäkin olet kiva ja mukava. Tähän en viitsi sydänemojia laittaa, kun heti sieltä tulee joku tänne kiihottumaan. Mutta niin 😚

        Miksi käytätte emojeita kun ette tiedä mitä ne tarkoittaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Imet nyt vaikka pitkää mummon haisevaa vittua.

        Vaikka sun mummo ei ole enää elossa. Niin sun ei tartte halventavasti puhua vanhoista ihmisistä. Sun ei tartte puhua tohon tyyliin vanhoista ihmisistä. Luulet olevasi hauska kun halventavasti puhut. Sä et kunnioita elämää nähneitä yhtään.


    • Anonyymi

      Ei näitä jaksa mentävä nukkuu huomenna työpäiväkin👩hyvää yötä 😴

      • Joo... Minulla on onneksi vapaa huomeninen... Hyvää yötä. :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe