Hei. Pääsin juuri nelkki luokalta. Minulla on ollut yksi hyvä ystävä jo kuusi vuotta. Tänä vuonna meidän kaveruus on alkanut rakoilla ja asiaa ei yhtään auttanut kun meidät laitettiin eri luokille. Tämä ystävä on minulle tosi tärkeä mutta tuntuu ettei hänellä ole aikaa minulle koska hänellä on tosi paljon treenejä. Joskus kun kyläily onnistuu, meillä on todella kivaa. Onko vinkkejä miten meidän suhdetta voisi parantaa???
- tassuttelija
Miten saan hänet takaisin?
4
263
Vastaukset
- Anonyymi
yhteinen harrastus voisi ehkä olla hyvä
- Anonyymi
No muuten joo mutta kun hänelle on noin 2 tunnin harkat 5 päivänä viikossa niin ei hänellä olisi aikaa eikä jaksamista aloittaa vielä uutta harrastusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuten joo mutta kun hänelle on noin 2 tunnin harkat 5 päivänä viikossa niin ei hänellä olisi aikaa eikä jaksamista aloittaa vielä uutta harrastusta
onko teil koulus esim. ruokailut samaan aikaan? sillonha voisitte mennä yhessä syömään tai viettää välkillä paljon aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko teil koulus esim. ruokailut samaan aikaan? sillonha voisitte mennä yhessä syömään tai viettää välkillä paljon aikaa.
No joo mutta ku mulla on sellaiset ystävät et ne ei ota mua enää niitten porukkaan jos oon sen kanssa koulussa ja sen kenen kanssa haluaisin olla niin hänen ystävä ei halua mua niitten porukkaan.
Mutta hyvä idea silti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863450Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253063- 512952
- 592813
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112