Miten saan hänet takaisin?

Anonyymi-ap

Hei. Pääsin juuri nelkki luokalta. Minulla on ollut yksi hyvä ystävä jo kuusi vuotta. Tänä vuonna meidän kaveruus on alkanut rakoilla ja asiaa ei yhtään auttanut kun meidät laitettiin eri luokille. Tämä ystävä on minulle tosi tärkeä mutta tuntuu ettei hänellä ole aikaa minulle koska hänellä on tosi paljon treenejä. Joskus kun kyläily onnistuu, meillä on todella kivaa. Onko vinkkejä miten meidän suhdetta voisi parantaa???

- tassuttelija

4

318

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yhteinen harrastus voisi ehkä olla hyvä

• Anonyymi

No muuten joo mutta kun hänelle on noin 2 tunnin harkat 5 päivänä viikossa niin ei hänellä olisi aikaa eikä jaksamista aloittaa vielä uutta harrastusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No muuten joo mutta kun hänelle on noin 2 tunnin harkat 5 päivänä viikossa niin ei hänellä olisi aikaa eikä jaksamista aloittaa vielä uutta harrastusta

onko teil koulus esim. ruokailut samaan aikaan? sillonha voisitte mennä yhessä syömään tai viettää välkillä paljon aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko teil koulus esim. ruokailut samaan aikaan? sillonha voisitte mennä yhessä syömään tai viettää välkillä paljon aikaa.

No joo mutta ku mulla on sellaiset ystävät et ne ei ota mua enää niitten porukkaan jos oon sen kanssa koulussa ja sen kenen kanssa haluaisin olla niin hänen ystävä ei halua mua niitten porukkaan.
        Mutta hyvä idea silti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1251
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43