Kertoivat että ensiviikolla alkaa kissojen teholoukutus Sysmässä. Onko muut kuulleet asiasta. Ja kukahan sen järjestää?
Onko totta?
7
779
Vastaukset
- Anonyymi
Upee uutinen, kissan paikka on joko kotona tai merrassa syöttinä.
- Anonyymi
Jakaisitko saman kohtalon mieluusti kissasi kanssa. Niin turhaan sinäkin kylillä kuleksit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakaisitko saman kohtalon mieluusti kissasi kanssa. Niin turhaan sinäkin kylillä kuleksit.
Ei Sysmässä ole villikissoja , kyllä ne joku aina omistaa ja ovat lasten lemmikkejä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sysmässä ole villikissoja , kyllä ne joku aina omistaa ja ovat lasten lemmikkejä !
jep, heitteillä olevia kotikissoja taitaa olla enemmän kuin villikissoja, kotikissat ne autojen alle jää, villikissat osaa paremmin väistää
karua on kuolla kitumalla tienposeen, eli sellaisia "lasten lemmikkejä"
- Anonyymi
Olisit kysynyt siltä joka kertoi.
- Anonyymi
Ai kuinka vastenmielistä nimetöntä ilkkumista. Isäni sai aivoinfarktin Sysmän metsäseudulla, Kiukkuinen kissa kotieläimenä, lasten kanssa sai tarkkana olla. Isä sairaalaan talvipäivänä. Talo tyhjäksi. Seuraavana päivänä muistin, että kissa jäi ulkoilmaan. Ajoin takas ammuin vastenmielisesti kissan haulikolla kuoliaaksi, kun ei muuhun ympäristöön olisi sopeutunut. Pertti Tiainen. Miksette kirjoita nimillä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161