Kertoivat että ensiviikolla alkaa kissojen teholoukutus Sysmässä. Onko muut kuulleet asiasta. Ja kukahan sen järjestää?
Onko totta?
7
743
Vastaukset
- Anonyymi
Upee uutinen, kissan paikka on joko kotona tai merrassa syöttinä.
- Anonyymi
Jakaisitko saman kohtalon mieluusti kissasi kanssa. Niin turhaan sinäkin kylillä kuleksit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakaisitko saman kohtalon mieluusti kissasi kanssa. Niin turhaan sinäkin kylillä kuleksit.
Ei Sysmässä ole villikissoja , kyllä ne joku aina omistaa ja ovat lasten lemmikkejä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sysmässä ole villikissoja , kyllä ne joku aina omistaa ja ovat lasten lemmikkejä !
jep, heitteillä olevia kotikissoja taitaa olla enemmän kuin villikissoja, kotikissat ne autojen alle jää, villikissat osaa paremmin väistää
karua on kuolla kitumalla tienposeen, eli sellaisia "lasten lemmikkejä"
- Anonyymi
Olisit kysynyt siltä joka kertoi.
- Anonyymi
Ai kuinka vastenmielistä nimetöntä ilkkumista. Isäni sai aivoinfarktin Sysmän metsäseudulla, Kiukkuinen kissa kotieläimenä, lasten kanssa sai tarkkana olla. Isä sairaalaan talvipäivänä. Talo tyhjäksi. Seuraavana päivänä muistin, että kissa jäi ulkoilmaan. Ajoin takas ammuin vastenmielisesti kissan haulikolla kuoliaaksi, kun ei muuhun ympäristöön olisi sopeutunut. Pertti Tiainen. Miksette kirjoita nimillä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201