Joskus tahdoin tavata Alienin niin paljon, että kipeydyin hurmioon ja....
Mutta koskaan kukaan maan ulkopuolinen elämä koskaan tullut kaveriksi.
Siten ehkä minä en ole tärkeä. Minä olen nolla. En ole kukaan maan ja taivaan mittakaavoissa. En painaa tippaakaan arvoa. Olen turha. En ole valittu ja ainutlaatuinen. Olen kuolevainen, lahjaton, huomaamaton, epäonnistunut.
Minua ei suvaita taivaassa. Geenini ovat huonoja ja olen sairas. Ihmisten paikka on ulosteessa. Ihminen on tyhmä.
Kun Ali-alien ei tahdo tavata minua, niin minä en ole tärkeä ihminen
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
taitaa olla provokirjoitus
Provohan tuo mutta ajatuksia herättää silti. Jos nämä universumin mittasuhteet on sellaisia kuin otaksumme, niin kukaan meistä ei ole kovinkaan merkittävä.
Edes Maan mittakaavassa, puhumattakaan aurinkokunnan, linnunradan tai Universumin mittakaavassa.
Hyvin olen ilman alieneita ja ufoja pärjännyt minäkin jo sellaiset 46 vuotta, eikä se ainoakaan havainto silloin mitään muuttanut eikä mullistanut. Ehkä vähän avarsi näköalaa ja sitten myöhemmin auttoi tajuamaan sen miten vähän me tiedämme ja osaamme.
Se auttoi hyväksymään sen tosiasian että ratkaisemattomia kysymyksiä on aina vaan lisää. Joku tieteilijä sanoi että yksi vastaus herättää viisi uutta kysymystä.
Mutta pienuudestamme huolimatta olemme osa kaikkea, kuten kaikki on osa kaikkea, eikä kukaan yksin ole mikään Universumin napa, eikä kukaan voi laittaa Universumin eri lajeja paremmuusjärjestykseen.
Ei ole oikein haukkua nuorta lajia tyhmäksi eikä nuorta yksilöä. Se ei ole kenenkään uuden yksilön vika, jos on syntynyt olosuhteisiin, joka on vähemmän kehittynyttä. Yksilön vastuulla ei ole nostaa koko lajiaan joksikin superlajiksi.
Kukaan ei ole syntynyt valmiina, paitsi elokuvissa, eikä terve ihminen ala sanomaan vastasyntynyttä tyhmäksi ja surkeaksi olennoksi.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Provohan tuo mutta ajatuksia herättää silti. Jos nämä universumin mittasuhteet on sellaisia kuin otaksumme, niin kukaan meistä ei ole kovinkaan merkittävä.
Edes Maan mittakaavassa, puhumattakaan aurinkokunnan, linnunradan tai Universumin mittakaavassa.
Hyvin olen ilman alieneita ja ufoja pärjännyt minäkin jo sellaiset 46 vuotta, eikä se ainoakaan havainto silloin mitään muuttanut eikä mullistanut. Ehkä vähän avarsi näköalaa ja sitten myöhemmin auttoi tajuamaan sen miten vähän me tiedämme ja osaamme.
Se auttoi hyväksymään sen tosiasian että ratkaisemattomia kysymyksiä on aina vaan lisää. Joku tieteilijä sanoi että yksi vastaus herättää viisi uutta kysymystä.
Mutta pienuudestamme huolimatta olemme osa kaikkea, kuten kaikki on osa kaikkea, eikä kukaan yksin ole mikään Universumin napa, eikä kukaan voi laittaa Universumin eri lajeja paremmuusjärjestykseen.
Ei ole oikein haukkua nuorta lajia tyhmäksi eikä nuorta yksilöä. Se ei ole kenenkään uuden yksilön vika, jos on syntynyt olosuhteisiin, joka on vähemmän kehittynyttä. Yksilön vastuulla ei ole nostaa koko lajiaan joksikin superlajiksi.
Kukaan ei ole syntynyt valmiina, paitsi elokuvissa, eikä terve ihminen ala sanomaan vastasyntynyttä tyhmäksi ja surkeaksi olennoksi.Näinhän se on ja jos uskovaiset alkaa haukkumaan ihmistä tyhmäksi, pahaksi ja syntiseksi, niin silloin hän haukkuu samalla Jumalaansa, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on ja jos uskovaiset alkaa haukkumaan ihmistä tyhmäksi, pahaksi ja syntiseksi, niin silloin hän haukkuu samalla Jumalaansa, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.
Eli jumalalla on myös nännit ja napa?
- Anonyymi
Ok kerro kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752