Meixää alkoi kiinnostamaan motori pyörän vienti thaimaahan.
Olen aikeissa ostaa videon https://www.youtube.com/watch?v=5VZKq2pYOk0 kohdassa 0:20 säksättävän keltaisen classikon.
Muistaakseni ainakin Numba on rahdannut moottori pyöriä thaimaahan ja varmaan moni muukin, elikkäs antakaahan vähän vinkkiä siitä paljonko joutuu maksamaan tullia vähän vanhemmista moottori pyöristä ja, jne...
Moottori pyörän vienti thaimaahan
13
260
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus, kaltaisen.
- Anonyymi
Ole yhteydessä kun olet ostanut, etkä vain kuolannut tuubia.
- Anonyymi
Kännissä taas Pasanen keksii tarinoita. Mitään ole rahdannut, korkeintaan kirppikseltä ostetun naisten olkalaukun
- Anonyymi
Opettelehan saarikyrpå ensin yhdyssanat.
- Anonyymi
Ei ole Senssu Saarikyyberin poika, vaan kyllä se asuu siellä höyrykattilassa.
Edelleen samat jahtihaaveet ja mopohaaveet kuin ennenkin. Jahtihaaveet alkoi jo Saarimakkaralla ennenkuin Senssu- hahmon kehitti päässään.
Nyt siis keksi jo olevansa moottoripyörien maahantuoja. Meni roolit sekaisin, kun se oli Senssu joka niitä moottoripyöriä ja T-Rodeja rahtasi ja oikein vielä lentorahtina, kun oli sitä rahaa niin paljon takataskussa ilman luottokorttia.
Alamäki jatkuu ja ilta on tullut Saaridementikon elämään. Vuoden päästä ei muista enää ristimänimeäänkään ja saattaa luulla olensa Urho Kekkonen, Norjan keisari.
Totuuden mopohistoriastaan kertoi, että harjoitteli Honda Wavella ostarin parkkiksella ajamista ekaa kertaa elämässään vuonna 2015. Siinä varsinainen motoristi, joka keksi alkaa kadehtia kotitekoista leipää.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Senssu Saarikyyberin poika, vaan kyllä se asuu siellä höyrykattilassa.
Edelleen samat jahtihaaveet ja mopohaaveet kuin ennenkin. Jahtihaaveet alkoi jo Saarimakkaralla ennenkuin Senssu- hahmon kehitti päässään.
Nyt siis keksi jo olevansa moottoripyörien maahantuoja. Meni roolit sekaisin, kun se oli Senssu joka niitä moottoripyöriä ja T-Rodeja rahtasi ja oikein vielä lentorahtina, kun oli sitä rahaa niin paljon takataskussa ilman luottokorttia.
Alamäki jatkuu ja ilta on tullut Saaridementikon elämään. Vuoden päästä ei muista enää ristimänimeäänkään ja saattaa luulla olensa Urho Kekkonen, Norjan keisari.
Totuuden mopohistoriastaan kertoi, että harjoitteli Honda Wavella ostarin parkkiksella ajamista ekaa kertaa elämässään vuonna 2015. Siinä varsinainen motoristi, joka keksi alkaa kadehtia kotitekoista leipää.
2010Voi kiitos rakas Tyttönen että ajattelet mua joka ikinen päivä, se lämmittää mieltä.
Sorry, edelleen on yksi luottokortti, en tarvitse useita.
Tervetuloa toteamaan totuudet, mutta et kykene koska joudut piileskelemään olosuhteissasi.
Räpsistä vaan siis sulle.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voi kiitos rakas Tyttönen että ajattelet mua joka ikinen päivä, se lämmittää mieltä.
Sorry, edelleen on yksi luottokortti, en tarvitse useita.
Tervetuloa toteamaan totuudet, mutta et kykene koska joudut piileskelemään olosuhteissasi.
Räpsistä vaan siis sulle.Edelleenkään sinulla ei ole luottokorttia ja olet naureskellut niille joilla on. Olet kehuskellut että vain köyhät tarvitsee luottokorttia. Älä ala keksimään taas satuja, pankkikortiton titaani-amexmies.
- Anonyymi
Ajattelin vidä etu- ja takapyörän erikseen Thai maahan. Siksi moottori pyörä kirjoitettu erkseen.
- Anonyymi
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä,
Namusia naisia katsastan, moottoripyörällä ratsastan.
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä,
Namusia naisia katsastan, moottoripyörällä,
Moottoripyörällä, moottoripyörällä ratsastan.
- Anonyymi
Ei saa Thaikussa katsastettua koska on VAS puoleinen liikenne...
- Anonyymi
Vien Thai maahan erikseen moottorin ja pyörän. Kokoamisen jälkeen minulla Thaimaassa moottoripyörä.
- Anonyymi
Tikka koskella lento kapteenina. Olipa kerran tikka koskella joka lensi lennon kapteenina hydro kopterilla ja sää havainto pallolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622