Maanantai päivän avaus

Hyvää huomenta päivää ja sen sellaista... ☕😎

Tulihan nukuttua. 🥱

136

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin varmasti kun menee melkein aamuyöstä nukkuu.

      • Töistä kun pääsee vasta yöllä ja kotiin päästyäni en kaadu heti sänkyyn suoraan ovelta...


      • mustasusi kirjoitti:

        Töistä kun pääsee vasta yöllä ja kotiin päästyäni en kaadu heti sänkyyn suoraan ovelta...

        Sekä univelkoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sekä univelkoja.

        mistä ne univelat on tulleet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä ne univelat on tulleet?

        No mikä sinua siinä kiinnostaa? Johan aiemmin kerroin, että toissa yönä kävin nukkumaan vasta 4 jälkeen koska olin tapaamassa kaveriani töiden jälkeen... Halusin mennä koska oli mahdollisuus nähdä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mikä sinua siinä kiinnostaa? Johan aiemmin kerroin, että toissa yönä kävin nukkumaan vasta 4 jälkeen koska olin tapaamassa kaveriani töiden jälkeen... Halusin mennä koska oli mahdollisuus nähdä.

        Univelkaa ei synny yhdestä päivästä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­m­f­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17881628q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla oli eka lomapäivä. Heräsin klo 7 ja päivä starttasi salilla💪Nyt pitäisi lähteä kauppaan. Kauhean vaikea miettiä mitä sitä haluaa syödä.

      • Joo, minullakin on kamala nälkä, eikä kaapissa ole mitään syötävää... Hieno homma. Vatsa oikein kurnii nyt.

        Hyvää lomaa nyt sinulle!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, minullakin on kamala nälkä, eikä kaapissa ole mitään syötävää... Hieno homma. Vatsa oikein kurnii nyt.

        Hyvää lomaa nyt sinulle!

        Eikö sitä ruokaa voi ostaa niin ettei se joka päivä ole loppu. Sähän käyt usein kaupassa niin eikö voi ostaa niin paljon ettei lopu kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitä ruokaa voi ostaa niin ettei se joka päivä ole loppu. Sähän käyt usein kaupassa niin eikö voi ostaa niin paljon ettei lopu kokonaan.

        Sinä olet kuin joku motkottava äiti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitä ruokaa voi ostaa niin ettei se joka päivä ole loppu. Sähän käyt usein kaupassa niin eikö voi ostaa niin paljon ettei lopu kokonaan.

        Ei ole järkeä ostaa ruokaa kaappeihin homehtumaan, jos sitä ei ole kotona syömässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kuin joku motkottava äiti.

        Mikä sinäkin olet? Väkivaltainen masentunut omien lapsiensa tappajauhkailija.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole järkeä ostaa ruokaa kaappeihin homehtumaan, jos sitä ei ole kotona syömässä.

        Eikö sulla ole pakastinta tai pakastelokeroa. ja sitä paitsi kuiva-aineet ei homehdu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole järkeä ostaa ruokaa kaappeihin homehtumaan, jos sitä ei ole kotona syömässä.

        Mä olen ymmärtänyt että asut omassa asunnossa vai asutko jossain muualla kuin kotona?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole pakastinta tai pakastelokeroa. ja sitä paitsi kuiva-aineet ei homehdu.

        On pakastin, mutta se pitäisi sulattaa ja poistaa sieltäkin kaikki vanha, mikä jäänyt syömättä. Ei sinne mahdu nyt juuri mitään. Sinne tietenkin laitan pilaantuvia juttuja. Jopa leivät, koska ne vetää homeeseen nopeesti myös. On vaan aika ärsyttävää se lihojen yms sulattelu, sitten kun pitäisi ruokaa tehdä. Pitäisi aina päivää ennen muistaa siirtää jääkaappiin sulamaan. Mutta silloin pitäisi tietää myös, että haluaa seuraavana päivänä syödä sitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ymmärtänyt että asut omassa asunnossa vai asutko jossain muualla kuin kotona?

        Asun yksin vuokrakämpässä. Tässä asunut jo vuodesta 2012.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On pakastin, mutta se pitäisi sulattaa ja poistaa sieltäkin kaikki vanha, mikä jäänyt syömättä. Ei sinne mahdu nyt juuri mitään. Sinne tietenkin laitan pilaantuvia juttuja. Jopa leivät, koska ne vetää homeeseen nopeesti myös. On vaan aika ärsyttävää se lihojen yms sulattelu, sitten kun pitäisi ruokaa tehdä. Pitäisi aina päivää ennen muistaa siirtää jääkaappiin sulamaan. Mutta silloin pitäisi tietää myös, että haluaa seuraavana päivänä syödä sitä...

        helvetti kun oot avuton. Hitto laita muistilappu kun oot noin avuton 50 vuotiaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        helvetti kun oot avuton. Hitto laita muistilappu kun oot noin avuton 50 vuotiaaksi.

        Ihan kuin tuollainen haukkuminen auttaisi asiaa yhtään. Onko tapana yleensäkin haukkua ja arvostella kaikkia itseä tyhmempiä ja avuttomampia ihmisiä? Sehän se on Suomessa varmaan tapana, että kun pitää pärjätä. Avuttomat pitäisi heittää rotkosta alas turhina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuin tuollainen haukkuminen auttaisi asiaa yhtään. Onko tapana yleensäkin haukkua ja arvostella kaikkia itseä tyhmempiä ja avuttomampia ihmisiä? Sehän se on Suomessa varmaan tapana, että kun pitää pärjätä. Avuttomat pitäisi heittää rotkosta alas turhina.

        No hyvä että myönnät olevasi avuoton ja tyhmä. Hei prinsessa voi tulla sulattaa sun pakastimen ja siivoo sen kun et itse siihen kykene 50 vuotiaana miehenä. Sä kyllä muistat täällä roikkua mutta et muista pakastinta siivota. Huomaa kyllä ettei ole kaikki muumit laaksossa. Oot niin avuton että pakastimeen kurkistaminen on sulle työlästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Asun yksin vuokrakämpässä. Tässä asunut jo vuodesta 2012.

        Ja sä olet unohtanut että sulla on pakastin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet unohtanut että sulla on pakastin.

        Unohtanut? Kun käytän sitä lähestulkoon joka päivä. Mitä väliä millään tässä enää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Unohtanut? Kun käytän sitä lähestulkoon joka päivä. Mitä väliä millään tässä enää...

        sä käytät pakastin joka päivä mutta sä osaa sulattaa sitä ja siivota pilaantuneita ruokia pois. Minkä ikäsenä muutit pois kotoa äidin hoivista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä käytät pakastin joka päivä mutta sä osaa sulattaa sitä ja siivota pilaantuneita ruokia pois. Minkä ikäsenä muutit pois kotoa äidin hoivista?

        Olin 23v kun muutin kotoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin 23v kun muutin kotoa.

        ja koska sulla alkoi masennus. Miten pystyt käymään töissä tuon masennuksen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja koska sulla alkoi masennus. Miten pystyt käymään töissä tuon masennuksen kanssa?

        Minua on varmaan masentanut murrosiästä saakka. Ja tämä vaan paheni toissa syksyn tapahtumien vuoksi. Kyllä olen töissä pystynyt olemaan, vaikka välillä on ollut vaikeampaakin kyllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin 23v kun muutin kotoa.

        Minä olin 53👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kuin joku motkottava äiti.

        Ai nyt kaipaat jo äitiäsi harrastitko äitisi kanssa useinkin seksiä saitko äitisi paksuksi synnyttikö hän yhteisen lapsenne tuntuiko se hyvältä naida omaa äitiään oliko se sinun elämäsi paras pano kun niin niitä naisia huoria tai mitä sun elämääs ikinä mielestäsi onkin kuulunut joka uskallat pitää verhoja ja kaihtimia päiväaikaan auki


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole järkeä ostaa ruokaa kaappeihin homehtumaan, jos sitä ei ole kotona syömässä.

        Päivittäinhän sä olet kotona vai oletko joutunut hätämajoitukseen etkä uskalla yhteiseen jääkaappiin ostaa omia eväitäsi kun pelkäät jonkun ne sieltä vievän eikä sulle jäänytkään mitään vai päädyitkö suljetulle ja sulla on puhelimen käyttöä rajattu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin 53👩

        Täh? Naiset keskimäärin muuttaa kyllä kotoaan jo 16-18 vuotiaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinäkin olet? Väkivaltainen masentunut omien lapsiensa tappajauhkailija.

        Mä olisin äitinä tehny tuosta rikosilmoituksen olis kai tuolla jo vähintäänkin siihen niuvaan mielentilatutkimuksiin joutun ni ei lasten tarvi ainakaan pelätä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On pakastin, mutta se pitäisi sulattaa ja poistaa sieltäkin kaikki vanha, mikä jäänyt syömättä. Ei sinne mahdu nyt juuri mitään. Sinne tietenkin laitan pilaantuvia juttuja. Jopa leivät, koska ne vetää homeeseen nopeesti myös. On vaan aika ärsyttävää se lihojen yms sulattelu, sitten kun pitäisi ruokaa tehdä. Pitäisi aina päivää ennen muistaa siirtää jääkaappiin sulamaan. Mutta silloin pitäisi tietää myös, että haluaa seuraavana päivänä syödä sitä...

        Kenetkä ryyppykavereistasi olet pakastimeesi paloitellut ja mistä kyseinen pakastin löytynee vieläkö tahdot mitä muuta tunnustaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenetkä ryyppykavereistasi olet pakastimeesi paloitellut ja mistä kyseinen pakastin löytynee vieläkö tahdot mitä muuta tunnustaa

        Sinut pitäisi kyllä bannata näiltä sivuita kirjoittelemasta näitä törkeyksiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Asun yksin vuokrakämpässä. Tässä asunut jo vuodesta 2012.

        Taisit kenties muistaa vuosiluvun väärin ketä yrität harhauttaa tämähän alkaa jo menemään mielenkiintoiseksi jännäriksi mitä vielä saadaan kaivettua esiin esiin kun hieman lisää mehiläispesää tökitään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täh? Naiset keskimäärin muuttaa kyllä kotoaan jo 16-18 vuotiaina.

        Saako kysyä että millä rahalla 16 vuotias elättää itsensä. Lapsilisälläkö?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täh? Naiset keskimäärin muuttaa kyllä kotoaan jo 16-18 vuotiaina.

        Niin kävi hoisin äitiäni joka kuolu 95👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kävi hoisin äitiäni joka kuolu 95👩

        Ok. Teit hyvän työn siinä. Äitisi eli pitkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuin tuollainen haukkuminen auttaisi asiaa yhtään. Onko tapana yleensäkin haukkua ja arvostella kaikkia itseä tyhmempiä ja avuttomampia ihmisiä? Sehän se on Suomessa varmaan tapana, että kun pitää pärjätä. Avuttomat pitäisi heittää rotkosta alas turhina.

        Sun kaltaiset jotka odottaa valmista eivätkä itse ole valmiita tekemään yhtään mitään edes omaa elämäänsä muuttaakseen ni kyllä olen kanssasi samaa mieltä siinä tapauksessa ja etkö ole kuullut sanontaa ei haukku haavaa tee kuinkas monen olet itse haukkunut täällä niiden vuosien aikana jotka olet täällä viettänyt aikaasi ja kuinka monen olet haukkunut kaupan kassalle uskaltamatta asiasta niille mainita itse joita olet haukkunut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Unohtanut? Kun käytän sitä lähestulkoon joka päivä. Mitä väliä millään tässä enää...

        Niimpä mietippä sitä joutessas voisiko tämä olla ehkä vaikka käsky jos se sun oloa helpottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä että millä rahalla 16 vuotias elättää itsensä. Lapsilisälläkö?

        Näin sivusta huutelen. Mulla muuttaa syksyllä tyttö pois kotoa (16v) ja minä hänet elätän. Eli maksan opiskelukämpän vuokrat jne. Kunnes alkaa saamaan opintotukia ja pääsee töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta huutelen. Mulla muuttaa syksyllä tyttö pois kotoa (16v) ja minä hänet elätän. Eli maksan opiskelukämpän vuokrat jne. Kunnes alkaa saamaan opintotukia ja pääsee töihin.

        Kiitos vastauksesta. Tiesin että näinkin menetellään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tiesin että näinkin menetellään.

        Susi oletko vähän idiootti. Ei kaikilla vanhemmilla ole varaa maksaa lapsensa menoja. Taidat olla rikkaasta perheestä kuin tollanen mielipide.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi oletko vähän idiootti. Ei kaikilla vanhemmilla ole varaa maksaa lapsensa menoja. Taidat olla rikkaasta perheestä kuin tollanen mielipide.

        Minä, en todellakaan ole rikkaasta perheestä. Päinvastoin. Minun vanhemmat ovat raataneet itsensä kipeiksi ja silti olleet aina korkeintaan keskituloisia. Nyt pienillä eläkkeillä sinnittelevät. Minä joudun heitä auttamaan rahallisesti, aina välillä.
        Se että tiedän, että on rikkaita perheitä, ja he ovat todella etuoikeutettuja monessa asiassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä, en todellakaan ole rikkaasta perheestä. Päinvastoin. Minun vanhemmat ovat raataneet itsensä kipeiksi ja silti olleet aina korkeintaan keskituloisia. Nyt pienillä eläkkeillä sinnittelevät. Minä joudun heitä auttamaan rahallisesti, aina välillä.
        Se että tiedän, että on rikkaita perheitä, ja he ovat todella etuoikeutettuja monessa asiassa.

        Niin nettahan on rikkaasta perheestä ja oletat että kaikki on rikkaasta perheestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nettahan on rikkaasta perheestä ja oletat että kaikki on rikkaasta perheestä.

        Miten niin oletan, että ovat rikkaita kaikki? Sinä itse oletat aina, että minä oletan sitä ja tätä. Etkö näe, miten vetelet aina viivoja suoriksi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin oletan, että ovat rikkaita kaikki? Sinä itse oletat aina, että minä oletan sitä ja tätä. Etkö näe, miten vetelet aina viivoja suoriksi?

        Susta on hienoa että vanhemmat pystyy maksaa 16 vuotiaan menot. sulla on toi arvostus kaikkeen ihan perseestä. Sä et arvosta vanhempia ihmisiä ja susta on hienoa kun vanhemmat voi elättää omilleen muuttavan lapsensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susta on hienoa että vanhemmat pystyy maksaa 16 vuotiaan menot. sulla on toi arvostus kaikkeen ihan perseestä. Sä et arvosta vanhempia ihmisiä ja susta on hienoa kun vanhemmat voi elättää omilleen muuttavan lapsensa.

        Onhan se perkele hienoa heille, ketkä siihen pystyy. Minkäs minä sille voin että yhteiskunta on näin eriarvoinen. Täällä täytyy vaan jokaisen pärjätä. Syytön minä siihen olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susta on hienoa että vanhemmat pystyy maksaa 16 vuotiaan menot. sulla on toi arvostus kaikkeen ihan perseestä. Sä et arvosta vanhempia ihmisiä ja susta on hienoa kun vanhemmat voi elättää omilleen muuttavan lapsensa.

        Ja kyllä minä arvostan vanhempia ihmisiä. Minun ei silti tarvitse hypätä sänkyyn itseäni vanhemman naisen kanssa, jos en koe haluavani sellaista. Samaten, minun ei tarvitse muuttua itse homoksi, voin silti arvostaa heitä ihmisenä. Ei tarvitse tulla tyrkyttämään minulle itseään, jos ei minua kiinnosta. Enhän minäkään kiinnosta ketään, joka minua kiinnostaisi. En pakolla ole tyrkyllä kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta on hienoa että vanhemmat pystyy maksaa 16 vuotiaan menot. sulla on toi arvostus kaikkeen ihan perseestä. Sä et arvosta vanhempia ihmisiä ja susta on hienoa kun vanhemmat voi elättää omilleen muuttavan lapsensa.

        Tiedätkö. Minä laitoin tuon kommentin missä tyttäreni muuttaa pois. En ole rikas vaan teen sen vain koska haluan lapsilleni parasta. Kaikki eivät asu suurissa kaupungeissa ja täällä ei ole niitä kouluja tarjolla mihin haluaa. Elellään sitten hetki tiukemmin ja karsitaan muista menoista. Minä teen kaikkeni lapsieni puolesta, olen vaikka syömättä. Eli ei tarvitse olla rikas, mutta priorisointia se vaatii. Kaikki vanhemmat eivät kykene tähän vaan pistävät kaljan, tupakan jne. lapsen edelle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kyllä minä arvostan vanhempia ihmisiä. Minun ei silti tarvitse hypätä sänkyyn itseäni vanhemman naisen kanssa, jos en koe haluavani sellaista. Samaten, minun ei tarvitse muuttua itse homoksi, voin silti arvostaa heitä ihmisenä. Ei tarvitse tulla tyrkyttämään minulle itseään, jos ei minua kiinnosta. Enhän minäkään kiinnosta ketään, joka minua kiinnostaisi. En pakolla ole tyrkyllä kellekään.

        sä purit pahaa oloasi oliko eilen että mummojen alapäät haisee. Noinko sä ajattelet vanhemmista naisista. Et ikinä haukua miehiä vaan aina naisia. Kyllä ne miesten munat voi haista samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö. Minä laitoin tuon kommentin missä tyttäreni muuttaa pois. En ole rikas vaan teen sen vain koska haluan lapsilleni parasta. Kaikki eivät asu suurissa kaupungeissa ja täällä ei ole niitä kouluja tarjolla mihin haluaa. Elellään sitten hetki tiukemmin ja karsitaan muista menoista. Minä teen kaikkeni lapsieni puolesta, olen vaikka syömättä. Eli ei tarvitse olla rikas, mutta priorisointia se vaatii. Kaikki vanhemmat eivät kykene tähän vaan pistävät kaljan, tupakan jne. lapsen edelle.

        Mun pointti oli siinä että 16-vuotiaalla ei ole niin paljon omia tuloja joilla voi itse maksaa oman asumisen ja menot. Sitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö. Minä laitoin tuon kommentin missä tyttäreni muuttaa pois. En ole rikas vaan teen sen vain koska haluan lapsilleni parasta. Kaikki eivät asu suurissa kaupungeissa ja täällä ei ole niitä kouluja tarjolla mihin haluaa. Elellään sitten hetki tiukemmin ja karsitaan muista menoista. Minä teen kaikkeni lapsieni puolesta, olen vaikka syömättä. Eli ei tarvitse olla rikas, mutta priorisointia se vaatii. Kaikki vanhemmat eivät kykene tähän vaan pistävät kaljan, tupakan jne. lapsen edelle.

        Haluisin vielä sanoa että jos vanhemmat on työttömiä niin heidän rahoillaan ei makseta lapsen vuokraa ja menoja,jos vanhemmat asuvat itsekin vuokralla. Miten heillä on varaa maksaa lapsen asunnon vuokra ja muut menot. Ja ihan tiedoksi että kaikkien vanhemmat ei juo alkoholia ja polta tupakkaa. Meidän perheessä ei ikinä ole juotu alkoholia ja poltettu tupakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta huutelen. Mulla muuttaa syksyllä tyttö pois kotoa (16v) ja minä hänet elätän. Eli maksan opiskelukämpän vuokrat jne. Kunnes alkaa saamaan opintotukia ja pääsee töihin.

        Miksi muuttaa kotoa pois 16-vuotiaana?


      • mustasusi kirjoitti:

        Olin 23v kun muutin kotoa.

        Mä olin 19 kun muutin omileen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuttaa kotoa pois 16-vuotiaana?

        Opiskelemaan.


    • Joo tämä päivä on nähty... Voinkin mennä takaisin nukkumaan. 🛌🏻

      • Anonyymi

        Onko sulla dementia. Prinsessa on tänään töissä. Hän tekee työtä jossa ei voi olla täällä palstalla. Ymmärrätkö ettei hän tee vartijan töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla dementia. Prinsessa on tänään töissä. Hän tekee työtä jossa ei voi olla täällä palstalla. Ymmärrätkö ettei hän tee vartijan töitä.

        Kyllä muistan että hän on nyt töissä. Palstalla ei ole muita kuin minä ja sinä motkottaja mamma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä muistan että hän on nyt töissä. Palstalla ei ole muita kuin minä ja sinä motkottaja mamma.

        Niin yöllä näytti olevan paljon sulla juttukavereita kun minä olin nukkumassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä muistan että hän on nyt töissä. Palstalla ei ole muita kuin minä ja sinä motkottaja mamma.

        Pakkohan sulle on motkottaa kun sulla ei tuo ruokahuolto pelaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan sulle on motkottaa kun sulla ei tuo ruokahuolto pelaa.

        Luulet että joku motkottaminen parantaa minut masennuksesta. Ja kuin taikaiskusta, saa minut siivoamaan täällä ja sulattamaan pakastimen. Ja jostain löytyy se elämänhalu taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulet että joku motkottaminen parantaa minut masennuksesta. Ja kuin taikaiskusta, saa minut siivoamaan täällä ja sulattamaan pakastimen. Ja jostain löytyy se elämänhalu taas.

        Kuitenkin töissä käyt ja pystyt työt hoitaa mutta et osaa sulattaa pakastinta. Mikset mene kauppaan vai odotatko että prinsessa lähtee sun kanssa samaan aikaan kauppaan kun sä et itsenäisesti kykene ajttelee. Sulla on ollut aikaa mennä kauppaan mutta odotat että prinsessa tulee ensin palstalle jotta voit sanoa hänelle että sun pitää käydä kaupassa.On muuten hyvät masennuslääkkeet kun kotona ei näytä tehoavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin töissä käyt ja pystyt työt hoitaa mutta et osaa sulattaa pakastinta. Mikset mene kauppaan vai odotatko että prinsessa lähtee sun kanssa samaan aikaan kauppaan kun sä et itsenäisesti kykene ajttelee. Sulla on ollut aikaa mennä kauppaan mutta odotat että prinsessa tulee ensin palstalle jotta voit sanoa hänelle että sun pitää käydä kaupassa.On muuten hyvät masennuslääkkeet kun kotona ei näytä tehoavan.

        Luulin puutarhapalstalle


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä muistan että hän on nyt töissä. Palstalla ei ole muita kuin minä ja sinä motkottaja mamma.

        Töitä en tee koska vuokra firmat vie palkkasta proviikkat

        Mun työ sopimus on väärennetty

        Henkilöstö vuokra firmat vie toisten palkkat

        Sit kun tää vuokra huijaus loppuu

        Kaikki vuokraajat menee konkursiin


    • Anonyymi

      Uskotko tähän itsekään kuinka kauan meni ennen kuin olit niin nurkkaan ajettu että uhkasit itsemurhalla jotta olisit voinu yrittää toista hallita petyitkö kovin pahasti kun hän ei ottanut tuota kuuleviin korviinsa miksi et ole itseäsi uhkauksistasi huolimatta tappanut lupasitko jollekin palkkion kiusaajasi tappamisesta miksi hän ei pystynytkään tehtävästään suoriutumaan tiesitkö että murhan suunnittelukin on rangaistava rikos kenen luulet vasikoivan sinut ensin voidakseen pienentää omaa tuomiotaan tuossakaan kohti sua ei ainakaan tarvis ketä kaikkia olet itse vasikoinut voidaksesi luistaa oomista vankeus tuomioistasi pienemmillä seurauksilla joko alkaa jäämään köyden pää vetäjän käteen tästä voi kukin miettiä kuinka monen kohdalle osun arvailuissani oikeaan tekisitte vittu jotain että vaan uhkailis tai luulis uhkailevanne moniko teistä on seurannu kuinka moni teidän kavereusta on puhelimellaan nauhoittanut niitä keskusteluja joita olette heidän kanssaan käyneet onnea

    • Hyvää iltapäivää🙂 mitäs kuuluilee? tulin töistä kotiin jokin aika sitten jo & söin. Nyt kävin sängylle lepäämään, väsyttää aika kovasti🥱

      • Iltaa Prinsessalle... Täältä sitä saa lukea mitä kuuluu... 🤣 Nuo palstan hulluimmat ollu kimpussa.

        Sinun pitään nyt ottaa kauneusunet. 🙂

        Minun täytyy lähteä ostamaan ruokaa, kun ei ole taas mitään kaapissa. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Iltaa Prinsessalle... Täältä sitä saa lukea mitä kuuluu... 🤣 Nuo palstan hulluimmat ollu kimpussa.

        Sinun pitään nyt ottaa kauneusunet. 🙂

        Minun täytyy lähteä ostamaan ruokaa, kun ei ole taas mitään kaapissa. 😊

        Tässä juuri lueskelen… enkä ymmärrä nyt mistä on kyse? 🤔 jollakin näytti menevän tunteisiin ainakin kun Susi ei ole siivonnut pakastintaan😁 se olikin lähinnä huvittavaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa Prinsessalle... Täältä sitä saa lukea mitä kuuluu... 🤣 Nuo palstan hulluimmat ollu kimpussa.

        Sinun pitään nyt ottaa kauneusunet. 🙂

        Minun täytyy lähteä ostamaan ruokaa, kun ei ole taas mitään kaapissa. 😊

        Eiköhän susi ole palstan hulluin. Masennuksessa uhkaakin tappaa lapsensa siinä sitä vasta hullu onkin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tässä juuri lueskelen… enkä ymmärrä nyt mistä on kyse? 🤔 jollakin näytti menevän tunteisiin ainakin kun Susi ei ole siivonnut pakastintaan😁 se olikin lähinnä huvittavaa.

        No niinpä... Täällä on joku Marttakerholainen vetämässä hernettä nenuun kun olen uusavuton aikuinen mies. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän susi ole palstan hulluin. Masennuksessa uhkaakin tappaa lapsensa siinä sitä vasta hullu onkin.

        Voit katsoa peiliin ja nähdä syyllisen siihen siellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit katsoa peiliin ja nähdä syyllisen siihen siellä.

        Syytät siitä palstaa tai muita kirjoittajia että sanot haluavasi tappaa omat aikuiset lapsesi? Eiköhän syy ole nyt omien korvien välissä. Prinsessan pitää tietää kenen kanssa puhuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinpä... Täällä on joku Marttakerholainen vetämässä hernettä nenuun kun olen uusavuton aikuinen mies. 🤣

        no sitähän sä olet uusavuton. Kävitkä jo kaupassa vai tarttetko siihen prinsessan luvam?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syytät siitä palstaa tai muita kirjoittajia että sanot haluavasi tappaa omat aikuiset lapsesi? Eiköhän syy ole nyt omien korvien välissä. Prinsessan pitää tietää kenen kanssa puhuu.

        Niin mikä juttu tuo nyt on…?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sitähän sä olet uusavuton. Kävitkä jo kaupassa vai tarttetko siihen prinsessan luvam?

        Minä elän kyllä ihan omassa rytmissäni. En tarvitse kenenkään lupia mihinkään toimintaani.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin mikä juttu tuo nyt on…?

        Minä olin jokin aika sitten todella alamaissa ja masentuneena. Kirjoitin tänne että ajan rekan alle lapset kyydissäni, koska tuntui, ettei niilläkään ole tulevaisuutta. Että me täällä turhaan eletään muiden riesana. Siitä tämä tässä yrittää jankuttaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin mikä juttu tuo nyt on…?

        Susi voi itse kertoa sanansa tarkoitukset jos edes kykenee siihen syyttämättä muita asiasta mitä itse on sanonut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olin jokin aika sitten todella alamaissa ja masentuneena. Kirjoitin tänne että ajan rekan alle lapset kyydissäni, koska tuntui, ettei niilläkään ole tulevaisuutta. Että me täällä turhaan eletään muiden riesana. Siitä tämä tässä yrittää jankuttaa.

        Se että uhkaillut tappaa itsensä haluaa myös tappaa omat lapsensa saati sitten muitakin. Tuonhan voi tehdä kenelle vaan jos on noin hullu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että uhkaillut tappaa itsensä haluaa myös tappaa omat lapsensa saati sitten muitakin. Tuonhan voi tehdä kenelle vaan jos on noin hullu.

        Mustamaalaa siinä nyt oikein sydämesi kyllyydestä. Ai että varmaan tuntuu nyt hyvältä, kun saat minun maineeni pilattua Prinsessankin silmissä. Ai että tekee kutaa varmasti nyt.
        Toivottavasti se susi nyt masentuu vielä lisää ja tappaa oikeasti itsensä. Kun menettää jokaisen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mustamaalaa siinä nyt oikein sydämesi kyllyydestä. Ai että varmaan tuntuu nyt hyvältä, kun saat minun maineeni pilattua Prinsessankin silmissä. Ai että tekee kutaa varmasti nyt.
        Toivottavasti se susi nyt masentuu vielä lisää ja tappaa oikeasti itsensä. Kun menettää jokaisen.

        En minä sinun puolesta tätä sanonut vaan prinsessan. Hänen pitää tietää kenen kanssa puhuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä elän kyllä ihan omassa rytmissäni. En tarvitse kenenkään lupia mihinkään toimintaani.

        Yleensä teette samoja asioita samaan aikaa esim kauppa,suihku


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mustamaalaa siinä nyt oikein sydämesi kyllyydestä. Ai että varmaan tuntuu nyt hyvältä, kun saat minun maineeni pilattua Prinsessankin silmissä. Ai että tekee kutaa varmasti nyt.
        Toivottavasti se susi nyt masentuu vielä lisää ja tappaa oikeasti itsensä. Kun menettää jokaisen.

        Prinsessa taas taputtamaan suden päätä ja lohduttaa sutta. Sitähän susi hakee sääliä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin mikä juttu tuo nyt on…?

        Ja, minä en oikeasti ole tappamassa lapsiani, koska rakastan heitä.
        Älä nyt sinäkin ala kuvittelemaan että olen joku mielipuoli.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja, minä en oikeasti ole tappamassa lapsiani, koska rakastan heitä.
        Älä nyt sinäkin ala kuvittelemaan että olen joku mielipuoli.

        Se että, ihmisellä voi kuitenkin, kenellä tahansa ihmisellä, naksahtaa päässä, kun oikein menee alamaihin eikä näe enää mitään valoa tunnelin päässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja, minä en oikeasti ole tappamassa lapsiani, koska rakastan heitä.
        Älä nyt sinäkin ala kuvittelemaan että olen joku mielipuoli.

        Et näe tulevaisuutta lapsillasi ja sen takia olet valmis tappamaan heidät. Kyllä tuo jo aika mielenvikaiselta kuulostaa ja oman masennuksen takia tappaa muita itsensä sijasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että, ihmisellä voi kuitenkin, kenellä tahansa ihmisellä, naksahtaa päässä, kun oikein menee alamaihin eikä näe enää mitään valoa tunnelin päässä.

        Eli sun masennuslääkeet toimiin näin ja sanot että tuo ajattelu on ihan terveen ihmisen ajattelua. Miksi sulla on lääkkeet jotka ei auta sulla? Miksi syöt tollasia lääkkeitä jotka ajaa sut ajattelee itsemurhaa ja kuolemaa. Ja älä sano että kuuluu terveen ihmisien ajatusmaailmaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että, ihmisellä voi kuitenkin, kenellä tahansa ihmisellä, naksahtaa päässä, kun oikein menee alamaihin eikä näe enää mitään valoa tunnelin päässä.

        Sä olet ajatellut itsemurhaa ja muiden tappamista ja sä et pääse terapiaan. Mitä sulle on sanottu kun olet soittanut ja sanonut että haluat apua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun masennuslääkeet toimiin näin ja sanot että tuo ajattelu on ihan terveen ihmisen ajattelua. Miksi sulla on lääkkeet jotka ei auta sulla? Miksi syöt tollasia lääkkeitä jotka ajaa sut ajattelee itsemurhaa ja kuolemaa. Ja älä sano että kuuluu terveen ihmisien ajatusmaailmaan.

        En jaksa nyt yhtään vääntää teidän kanssa. Juttelisin Prinsessan kanssa, mutta hänkään ei nyt jaksa, eikä ehdi. Heippa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt yhtään vääntää teidän kanssa. Juttelisin Prinsessan kanssa, mutta hänkään ei nyt jaksa, eikä ehdi. Heippa.

        Prinsessan kuuluu saada tietää kenen kanssa juttelee voisit samalla tavalla tappaa kenen tahansa läheisesi kun olet lapsiakin uhkaillut tappaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessan kuuluu saada tietää kenen kanssa juttelee voisit samalla tavalla tappaa kenen tahansa läheisesi kun olet lapsiakin uhkaillut tappaa.

        Siinähän julistat tuota vaikka maailman tappiin saakka. Prinsessakin häipyi jo täältä. Onnistuit tehtävässäsi. Hyvästi vaan sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinähän julistat tuota vaikka maailman tappiin saakka. Prinsessakin häipyi jo täältä. Onnistuit tehtävässäsi. Hyvästi vaan sitten.

        Mistä tiedät milloin on paikalla? Jos on lukemassa näitä keskusteluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät milloin on paikalla? Jos on lukemassa näitä keskusteluja.

        En tiedäkään, ja sehän on vielä ikävempi juttu, jos on paikalla eikä halua sanoa minulle mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt yhtään vääntää teidän kanssa. Juttelisin Prinsessan kanssa, mutta hänkään ei nyt jaksa, eikä ehdi. Heippa.

        Sulla on edelleen se sähköposti ja tämä ei ole sun yksityinen viestikanava vaan esim sähköposti on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on edelleen se sähköposti ja tämä ei ole sun yksityinen viestikanava vaan esim sähköposti on.

        Niin on ja sinne ei ole ilmaantunut koskaan mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt yhtään vääntää teidän kanssa. Juttelisin Prinsessan kanssa, mutta hänkään ei nyt jaksa, eikä ehdi. Heippa.

        hah taas tämmä nyt en jaksa. Jaksat olla yöllä täällä ja nyt olet muka väsynyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedäkään, ja sehän on vielä ikävempi juttu, jos on paikalla eikä halua sanoa minulle mitään...

        Prinsessa olisi ottanut yhteyttä sinuun jo sähköpostilla jos olisi halunnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa olisi ottanut yhteyttä sinuun jo sähköpostilla jos olisi halunnut.

        Niin kai...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syytät siitä palstaa tai muita kirjoittajia että sanot haluavasi tappaa omat aikuiset lapsesi? Eiköhän syy ole nyt omien korvien välissä. Prinsessan pitää tietää kenen kanssa puhuu.

        Raakuteen se että toiset alistetaan liian pienille palkkoille

        Palkka ei riitä laskuihin
        Ja
        Ruokaan jää 1kk 350€
        Toisten ahneuden vuoksi

        Toiset on vaikeuksissa
        Vuokra työ pitäs loppettaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Mustamaalaa siinä nyt oikein sydämesi kyllyydestä. Ai että varmaan tuntuu nyt hyvältä, kun saat minun maineeni pilattua Prinsessankin silmissä. Ai että tekee kutaa varmasti nyt.
        Toivottavasti se susi nyt masentuu vielä lisää ja tappaa oikeasti itsensä. Kun menettää jokaisen.

        Kyllä sä vielä rakkauden löydät exän kanssa

        Sari odottaa sua


      • Cinderellaaa kirjoitti:

        Kyllä sä vielä rakkauden löydät exän kanssa

        Sari odottaa sua

        Sinäkin tulit siihen harhoinesi höpöttämään. Minä en ole sinun kaivattu ihminen. En tunne sinua. En tunne Saria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa taas taputtamaan suden päätä ja lohduttaa sutta. Sitähän susi hakee sääliä.

        Sari ja prinssi toisiaan rakastaa

        Romanssi kuuluu heille


      • mustasusi kirjoitti:

        En jaksa nyt yhtään vääntää teidän kanssa. Juttelisin Prinsessan kanssa, mutta hänkään ei nyt jaksa, eikä ehdi. Heippa.

        Sari prinsessa odottaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Siinähän julistat tuota vaikka maailman tappiin saakka. Prinsessakin häipyi jo täältä. Onnistuit tehtävässäsi. Hyvästi vaan sitten.

        Sari odottaa vai joku muu


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinäkin tulit siihen harhoinesi höpöttämään. Minä en ole sinun kaivattu ihminen. En tunne sinua. En tunne Saria.

        Rakastaa saria

        Valehtelee vaan kaikille


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinäkin tulit siihen harhoinesi höpöttämään. Minä en ole sinun kaivattu ihminen. En tunne sinua. En tunne Saria.

        Sari särki sen sydämmen


      • Cinderellaaa kirjoitti:

        Rakastaa saria

        Valehtelee vaan kaikille

        Tee sinä nyt oma ketjus näille vollotuksillesi. Ole hyvä ja poistu. En tunne sinua, olemme sen jo todenneet yksityisesti sähköpostitse. En ole kaivattusi. En ole ikinä nähnyt 40 vuotta täyttänyttä Kuusamolaista.


      • Cinderellaaa kirjoitti:

        Sari särki sen sydämmen

        Mene vollottamaan muualle. Sinä teet tahallista häirintää nyt. Teen sinusta kohta ilmoituksen ylläpitoon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mene vollottamaan muualle. Sinä teet tahallista häirintää nyt. Teen sinusta kohta ilmoituksen ylläpitoon.

        miksi et oloe tehnyt jo. tarvitsetko prinsessan luvan siihen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mene vollottamaan muualle. Sinä teet tahallista häirintää nyt. Teen sinusta kohta ilmoituksen ylläpitoon.

        Tää on jotenkin huvittavaa: oot tekemässä ilmotusta jonkun "vollotuksista" ja itte uliset joka mahdollisella palstalla!!!


      • mustasusi kirjoitti:

        Mene vollottamaan muualle. Sinä teet tahallista häirintää nyt. Teen sinusta kohta ilmoituksen ylläpitoon.

        Tee vaikka sata ilmoitusta


      • mustasusi kirjoitti:

        Tee sinä nyt oma ketjus näille vollotuksillesi. Ole hyvä ja poistu. En tunne sinua, olemme sen jo todenneet yksityisesti sähköpostitse. En ole kaivattusi. En ole ikinä nähnyt 40 vuotta täyttänyttä Kuusamolaista.

        Valita vielä lisää


    • Semmoista sitten. Koko päivä meni näiden palstan pahimpien urpojen kanssa väitellessä.

      Taidan lähteä kauppaan.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä prinsessa on siitä että susi haluaa sun kanssa seksiä? hän ei tartte ystäviä vaan haluaa seurustella sun kanssa. Mitä mieltä olet?

      • Mistä sinä tiedät, että haluan hänen kanssa seksiä? Kun emme ole edes nähneet toisiamme... Olet kyllä erikoinen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, että haluan hänen kanssa seksiä? Kun emme ole edes nähneet toisiamme... Olet kyllä erikoinen...

        Mutta sähän sanoit että haluisit seurustella prinsessan kanssa. Eikö seurusteluun seksi kuulu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän sanoit että haluisit seurustella prinsessan kanssa. Eikö seurusteluun seksi kuulu?

        Ja sinä olet niin yksinkertainen. Että et ymmärrä mitä sinulle puhun. Sanoin että voin seurustella, ja halutakin jos vaan kaikki natsaa. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että tavatessammekin olisimme samaa mieltä asiasta. Sinne on kuitenkin vielä pitkä matka ja vaarana on, että molemmilla on turhan ruusuinen kuva toisesta jo nyt tässä vaiheessa.
        Ymmärsitköhän taaskaan yhtään mitään? Lue hitaasti ja ajatuksen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sinä olet niin yksinkertainen. Että et ymmärrä mitä sinulle puhun. Sanoin että voin seurustella, ja halutakin jos vaan kaikki natsaa. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että tavatessammekin olisimme samaa mieltä asiasta. Sinne on kuitenkin vielä pitkä matka ja vaarana on, että molemmilla on turhan ruusuinen kuva toisesta jo nyt tässä vaiheessa.
        Ymmärsitköhän taaskaan yhtään mitään? Lue hitaasti ja ajatuksen kanssa.

        Niin koska prinsessaa ei kiinnosta oikeesti vaan tämä on hänelle vain ajanvietettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska prinsessaa ei kiinnosta oikeesti vaan tämä on hänelle vain ajanvietettä.

        No sitten on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska prinsessaa ei kiinnosta oikeesti vaan tämä on hänelle vain ajanvietettä.

        Enhän minä ketään kiinnosta seurustelu/seksimielessä. Olen sen huomannut jo teini-ikäisestä saakka.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä ketään kiinnosta seurustelu/seksimielessä. Olen sen huomannut jo teini-ikäisestä saakka.

        eikö nettiseksi prinsessan kanssa kiinnosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö nettiseksi prinsessan kanssa kiinnosta?

        Niin sinun iloksesi täällä pitäisi alkaa runkkaamaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin sinun iloksesi täällä pitäisi alkaa runkkaamaan?

        sitähän sä teet joka tapauksessa. Mistä tiedän vaikka nytkin katsoisit pornoa netistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitähän sä teet joka tapauksessa. Mistä tiedän vaikka nytkin katsoisit pornoa netistä.

        Se onkin kokonaan oma asiani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se onkin kokonaan oma asiani.

        Mua ihmetyttää että sulla on vakava masennus mutta ei tarpeeksi että ois vaikuttanut seksuaalisuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua ihmetyttää että sulla on vakava masennus mutta ei tarpeeksi että ois vaikuttanut seksuaalisuuteen.

        Mistäs sinä minun seksuaalisuudesta tiedät... Enhän minä ole päässyt naimaan vuosikymmeneen kenenkään kanssa. Eiköhän se kerro jotain masennuksestakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistäs sinä minun seksuaalisuudesta tiedät... Enhän minä ole päässyt naimaan vuosikymmeneen kenenkään kanssa. Eiköhän se kerro jotain masennuksestakin.

        Kuule kun masennus vaikuttaa seksuaalisuuteen eli haluihin. Mutta sun masennus on näköjään valikoivaa. Töissä pystyt käymään ja vapaa-ajalla sitten ajatellaan itsemurhaa ja kuolemista. Ja masennuslääkkeiden tehtävä on sulla mikä? Sä syöt niitä kuin vitamiinejä mutta mitään tehoa niissä ole. Masennuslääkkeiden tarkoitus ei ole saada ihminen ajattelemaan itsemurhaa, toisten kuolamaa ja omaa kuolemaa. Niiden lääkkeiden tarkoitus ei ole tuo.


      • Prinssi haluaa saria

        Etsiköön toinen seksi partneri


      • mustasusi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, että haluan hänen kanssa seksiä? Kun emme ole edes nähneet toisiamme... Olet kyllä erikoinen...

        Mene Sarin palmikkoa pyörrittämään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän sanoit että haluisit seurustella prinsessan kanssa. Eikö seurusteluun seksi kuulu?

        Saria se oikeesti rakastaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska prinsessaa ei kiinnosta oikeesti vaan tämä on hänelle vain ajanvietettä.

        Saria se rakastaa


    • Sekopäät valloitti koko ketjun taas.

      Eikö Prinsessa 👸🏼 halua enää jutella minulle? 🙁

      • Minä en juttele täällä muiden kuin Prinsessan kanssa. Voit häipyä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en juttele täällä muiden kuin Prinsessan kanssa. Voit häipyä.

        Prinsessa tietää nyt että haluat tapattaa omia lapsiakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa tietää nyt että haluat tapattaa omia lapsiakin.

        Jos prinsessa jätti minut sinun takia, niin eipä minunkaan tarvitse täällä enää olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos prinsessa jätti minut sinun takia, niin eipä minunkaan tarvitse täällä enää olla.

        Niinhän sinä aina sanot. Ettei tarvitse. Elät täällä. Sinun elämäsi on tämä palsta. Ei kukaan nainen ota vanhaa miestä joka elää palstalla ja uhkaa tappaa omat lapsensa.


    • Anonyymi

      Yksi hyvä neuvo päivän päätteeksi: hanki itsellesi kunnon psykiatri.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe