Uutisia kuuntelin ja siinä kerrottiin, että paljon on nyt tullut maahanmuuttajia Suomeen ja suuri osa meni heti töihin.
Mietin sitä, että kun Suomessa on paljon työttömiä, niin eikö hekin voisi "mennä heti töihin!"
Sillä ilmaista rahaa ei ole, jokaisen terveen ihmisen tulee omalla työllään itsensä ja perheensä elättää.
Onko se nyt laitaa, että makoillaan vain ja ollaan laiskoina. Siinä vain terveys menee, kunto rapistuu, kun tekee töitä, huomaa, että on paljon mukavampi olo, lihakset voimaantuu ja elämä on mielekästä.
Tehdään oikeita ratkaisuja!
Uutisista kuulin, että paljon on tullut maahanmuuttajia viime vuonna ja suuri
Anonyymi-ap
2
223
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kun olen kuullut, että palkanmaksajista on kova pula. Ehkä ukrainalaisille halutaan maksaa, mutta suomalaisille ei.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882010E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem292580- 111242
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku329976- 44861
- 44828
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44720
- 44706
- 46626