PSYKOLOGISTA TULI EX JA KUMMAJAINEN

Anonyymi-ap

Tunnen velvollisuudeksi hieman avautua ajasta v.1998 - 2012. Minut savustettiin pois työstä. Ajattelin silloin, että nyt oli minun vuoroni. Vasta v.2015 jälkeen selvittelin muistoja siltä ajalta. Ja sekin kun muut TI:t kyselivät, alkoiko gs-vaino jo työaikana. Alkoihan se. Olen siitä kirjoitellutkin.

V.2000 äitini kuoli. Olin ihan nääntynyt, mutta suunnittelin tulevaa. Että kunhan voimat palautuu, niin sitten minä.... Luultavasti vainoon liittyen sain rosvot kimppuuni. Arvelivat minun perineen. Pahin tilanne oli, kun kotiini tulleet 2 naista pakottivat allekirjoittamaan lahjakirjan, jossa lahjoitin kaiken heille, heidän ry:lleen. Totesivat, että menetät nyt tämän asunnonkin, mutta eihän sillä ole väliä. Sinähän joudut laitokseen. - Minua valvotettiin. Käytiin kimppuun kadullakin. Sisko ei ottanut luokseen. Menin väkisin suljetulle psyk. osastolle turvaan.- Siitä alkaakin uusi ajanjakso.

36

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän talon väki on ollut mukana vainossa jo tällöin, ainakin osa . He eivät ihmetelleet . Muut kai sitten luulivat minulta mielen pettäneen.

      Mietin ja harkitsen, mitä kirjoitan. Ehkä ensin, miten vahva, tarpeettomaksi todettu (Potilasvahinkokeskus) lääkitys vaikutti minuun. - No lyhyesti. Menin osastolle ihan livenäkin tapaamiani rosvoja. Lääkäri kirjoitteli, että olin tullut vainoajiani pakoon. Myöhemmin tämä muuttui diagnoosiksi. Ensin pakkolääkitys Risperdal. Sitten osastolle potilaaksi tulleen stalkkerin ansaan johdattelema itse pyysin masennuslääkityksen. Stalkkeri sai minut uskomaan, että minulla on masennus ja oma vika on se, että uskoin tuolloin masennuslääkkeisiin. - Tämä stalkkeri kädestä pitäen vei minut MT-yhdistyksen kahvilaan. Silloin vielä puhuin. Siitä paikasta erikseen.

      • Anonyymi

        Siinä kun menetin työni ja harrastukseni, meni sosiaalinen verkosto. MT-kahvilassa tajusin, että minun pitää päästä tavallisten ihmisten seuraan. MT-kahvilassa oli enimmäkseen lääkittyjä pitkäaikaissairaita.

        Eräs "herra" kuului Invalidiyhdistykseen. Olin itsekin 15%:n invalidi kolarin jäljiltä. Menin hänen mukanaan sinne. Kun ensimmäisen kerran menin sinne, juttelin vielä iloisesti. Kun viikon päästä menin seuraavan kerran, en pystynyt enää puhumaan juuri lainkaan.

        Eli kumpikin yhdistys sai lähes puhekyvyttömän jäsenen. Vaivalloisesti jotakin pystyin sanomaan. - JA MYÖS RIKSULAISET joutuivat tekemisiin huonosti puhuvan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kun menetin työni ja harrastukseni, meni sosiaalinen verkosto. MT-kahvilassa tajusin, että minun pitää päästä tavallisten ihmisten seuraan. MT-kahvilassa oli enimmäkseen lääkittyjä pitkäaikaissairaita.

        Eräs "herra" kuului Invalidiyhdistykseen. Olin itsekin 15%:n invalidi kolarin jäljiltä. Menin hänen mukanaan sinne. Kun ensimmäisen kerran menin sinne, juttelin vielä iloisesti. Kun viikon päästä menin seuraavan kerran, en pystynyt enää puhumaan juuri lainkaan.

        Eli kumpikin yhdistys sai lähes puhekyvyttömän jäsenen. Vaivalloisesti jotakin pystyin sanomaan. - JA MYÖS RIKSULAISET joutuivat tekemisiin huonosti puhuvan kanssa.

        Minnekäs minun puhekykyni hävisi tai miten se hävisi.

        Kävin juttelemassa psyk.sairaanhoitajan kanssa. Kerroin mt-yhdistyksestä ja aikeestani liittyä myös invalidiyhdistykseen. Kun seuraavan kerran (tai sitä seuraavan) menin vastaanotolle, ihmettelin sitä, että minulta olivat ajatukset hävinneet. Ei ole mitään, mitä puhua. Seuraavalla kerralla en sitten enää pystynyt puhumaan kuin muutamia sanoja. Silloin hoitaja totesi, että nyt minut voi siirtää lääkärille. Talutti minut vastaanotolle. Jäin lääkeseurantaan.

        Olen varma, että puhekyvyn häviäminen oli hävittämistä. (Puhekyky palasi, kun vuosien päästä lopetin Risperdal- lääkkeen. Söin 2 mg. Lopetin ensin puolet ja rupesin puhumaan.)

        Että tämmöisen ihmisen kanssa riksulaisetkin joutuivat tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnekäs minun puhekykyni hävisi tai miten se hävisi.

        Kävin juttelemassa psyk.sairaanhoitajan kanssa. Kerroin mt-yhdistyksestä ja aikeestani liittyä myös invalidiyhdistykseen. Kun seuraavan kerran (tai sitä seuraavan) menin vastaanotolle, ihmettelin sitä, että minulta olivat ajatukset hävinneet. Ei ole mitään, mitä puhua. Seuraavalla kerralla en sitten enää pystynyt puhumaan kuin muutamia sanoja. Silloin hoitaja totesi, että nyt minut voi siirtää lääkärille. Talutti minut vastaanotolle. Jäin lääkeseurantaan.

        Olen varma, että puhekyvyn häviäminen oli hävittämistä. (Puhekyky palasi, kun vuosien päästä lopetin Risperdal- lääkkeen. Söin 2 mg. Lopetin ensin puolet ja rupesin puhumaan.)

        Että tämmöisen ihmisen kanssa riksulaisetkin joutuivat tekemisiin.

        Kerron sitten tiivistelmää, miten vaino näkyi yhdistyselämissä. Kun olin ihan zombi, en juuri muuta tajunnut, kuin e-ampumisten kohteeksi joutumiset. Niitä tapahtui yhdistysten retkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sitten tiivistelmää, miten vaino näkyi yhdistyselämissä. Kun olin ihan zombi, en juuri muuta tajunnut, kuin e-ampumisten kohteeksi joutumiset. Niitä tapahtui yhdistysten retkillä.

        ensin MIELENTERVEYSYHDISTYS

        (Kerron ensin sen, että gang stalking vainoon kuuluu lähimmäisten tappaminen kostoksi. Minulla oli syytä jo aiemmin tapahtuneita, joitakin, kuolemantapauksia kostoksi, En silloin edes tiennyt gs:tä)

        Valittelin, sitä olin menettänyt kaikki kontaktini taviksiin. Oli vaikea hakeutua takaisin siihen maailman. L.kertoi, että kuultuaan ,mitä veljensä olivat minusta puhuneet, päätti auttaa. Hän tuntee paljon ihmisiä. Voisin tulla hänen mukanaan paikkoihin, joissa heitä tapaa. - Maanantaina sovimme, että keskiviikkona mennään yhdessä tapaamaan. Sain terveiset, että L. on joutunut sairaalaan ja on hengityskoneessa. Perjantaina oli kuollut. - Hautajaisiin meni useita mt-yhdistysläisiä. Minulle sanottiin, etten saa tulla, koska L:n kuolema on minun syyni. Salattiin haudan paikkakin ja kiellettiin käymästä siellä, - En voi kertoa enempää asiasta, vaikka tiedän. - (No, veljet vihasivat minua.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensin MIELENTERVEYSYHDISTYS

        (Kerron ensin sen, että gang stalking vainoon kuuluu lähimmäisten tappaminen kostoksi. Minulla oli syytä jo aiemmin tapahtuneita, joitakin, kuolemantapauksia kostoksi, En silloin edes tiennyt gs:tä)

        Valittelin, sitä olin menettänyt kaikki kontaktini taviksiin. Oli vaikea hakeutua takaisin siihen maailman. L.kertoi, että kuultuaan ,mitä veljensä olivat minusta puhuneet, päätti auttaa. Hän tuntee paljon ihmisiä. Voisin tulla hänen mukanaan paikkoihin, joissa heitä tapaa. - Maanantaina sovimme, että keskiviikkona mennään yhdessä tapaamaan. Sain terveiset, että L. on joutunut sairaalaan ja on hengityskoneessa. Perjantaina oli kuollut. - Hautajaisiin meni useita mt-yhdistysläisiä. Minulle sanottiin, etten saa tulla, koska L:n kuolema on minun syyni. Salattiin haudan paikkakin ja kiellettiin käymästä siellä, - En voi kertoa enempää asiasta, vaikka tiedän. - (No, veljet vihasivat minua.)

        Sitten vaan, että oli MT-kahvila, jossa kokoonnuttiin 6 kertaa viikossa. Siihen aikaan yhdistys sai kunnon avustukset vuosittain. Voitiin käydä pari ketaa vuodessa kylpylässä, kesäretkellä ja pitää pikkujoulut. Monena vuonna lasihovissa. - Kaikissa paikoissa minua ammuskeltiin, oikein pahastikin jahdattiin. Ampuminen tuotti huomattavaa kipua. En silloin tiennyt eri energioista.

        Ihan vaan luettelen:

        Lasihovi: kun hain drinkin, kun hain ruokaa seisovasta pöydästä. Jälkiruoan tai kahvin hakeminen sivupöydästä meni plörinäksi. Monta näin miehen, joka ampui e-.aseella.

        Turun Serena-kylpylässä kävimme useita kertoja. Ekalla kerralla ei ammuttu, mutta sen jälkeen joka kerta. Jahdattiin sisällä. pois lähtiessä auloissa ja ulkona pihalla.

        Forssan vesihelmessä kävimme usein uimassa. Siellä uimista estettiin ja haitattiin ammuskelemalla.

        Kerran Vesihelmestä lähdettyämme menimme paluumsatkalla syömään johonkin historialliseen työväen paikkaan. Minulla oli vaikeuksia päästä sisälle. Estettiin alkupalojen hakeminen. Ei haluttu tarjoilla pöytään. Joku nuorimies armahti ja toin annoksen. Poislähtiessä huudettiin.

        Nokian Edenistä on huonot kokemukset, (siellä ammuskeltiin)Samoin Tampereella olleesta kylpylästä. Kytättiin,aiheutettiin kaikenlaista haittaa.

        tauko välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan, että oli MT-kahvila, jossa kokoonnuttiin 6 kertaa viikossa. Siihen aikaan yhdistys sai kunnon avustukset vuosittain. Voitiin käydä pari ketaa vuodessa kylpylässä, kesäretkellä ja pitää pikkujoulut. Monena vuonna lasihovissa. - Kaikissa paikoissa minua ammuskeltiin, oikein pahastikin jahdattiin. Ampuminen tuotti huomattavaa kipua. En silloin tiennyt eri energioista.

        Ihan vaan luettelen:

        Lasihovi: kun hain drinkin, kun hain ruokaa seisovasta pöydästä. Jälkiruoan tai kahvin hakeminen sivupöydästä meni plörinäksi. Monta näin miehen, joka ampui e-.aseella.

        Turun Serena-kylpylässä kävimme useita kertoja. Ekalla kerralla ei ammuttu, mutta sen jälkeen joka kerta. Jahdattiin sisällä. pois lähtiessä auloissa ja ulkona pihalla.

        Forssan vesihelmessä kävimme usein uimassa. Siellä uimista estettiin ja haitattiin ammuskelemalla.

        Kerran Vesihelmestä lähdettyämme menimme paluumsatkalla syömään johonkin historialliseen työväen paikkaan. Minulla oli vaikeuksia päästä sisälle. Estettiin alkupalojen hakeminen. Ei haluttu tarjoilla pöytään. Joku nuorimies armahti ja toin annoksen. Poislähtiessä huudettiin.

        Nokian Edenistä on huonot kokemukset, (siellä ammuskeltiin)Samoin Tampereella olleesta kylpylästä. Kytättiin,aiheutettiin kaikenlaista haittaa.

        tauko välillä

        On muitakin kylpylöitä ja monia kesäretkiä.

        Kerron enää vain kahdesta, joilla jouduin pahaan pulaan.

        Teimme Järvenpäähän taiteilijatalo- kierroksen. Joka paikassa minua jahdattiin, estettiin ammuskelmalla. Ainolassa estettiin uhkaamalla ampua ja ulkona pihakierroksella ammuttiin niin, että jouduin juoksemaan pakoon. - - Tässä nyt on vaikuttanut eliitin määrämä kielto käydä taidenäyttelyissä. - Mutta kun menin lotta-museoon, hetken päästä minut tunnistettiin ja ampumalla ajettiin ulos ja ulkona jouduin juoksemaan linja-autoon, Joka paikassa minut tunnistettiin mennessä.

        Toinen todellinen pulmareissu oli laivamatka Porvooseen. Koko laivamatkan stalkkeri oli kimpussani. Jos oli kauempana, ampui . Lähellä esitti uhkauksia. Ravintolassa suureen kerroin henkiökunnalle, että ko. mies pitää ajaa pois js esitin perustelut. Matkan johtajalle( yhdistyksen pj.) esitin vaatimuksen, ettei saa matkustaa takaisin samalla linja-autolla. Tämä oli hoikahko, vaalean ruskeaan pukuun pukeutunut. On ammuskellut minua samoin pukeutuneena myös Riihimäen taidemuseossa ja lasimuseossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muitakin kylpylöitä ja monia kesäretkiä.

        Kerron enää vain kahdesta, joilla jouduin pahaan pulaan.

        Teimme Järvenpäähän taiteilijatalo- kierroksen. Joka paikassa minua jahdattiin, estettiin ammuskelmalla. Ainolassa estettiin uhkaamalla ampua ja ulkona pihakierroksella ammuttiin niin, että jouduin juoksemaan pakoon. - - Tässä nyt on vaikuttanut eliitin määrämä kielto käydä taidenäyttelyissä. - Mutta kun menin lotta-museoon, hetken päästä minut tunnistettiin ja ampumalla ajettiin ulos ja ulkona jouduin juoksemaan linja-autoon, Joka paikassa minut tunnistettiin mennessä.

        Toinen todellinen pulmareissu oli laivamatka Porvooseen. Koko laivamatkan stalkkeri oli kimpussani. Jos oli kauempana, ampui . Lähellä esitti uhkauksia. Ravintolassa suureen kerroin henkiökunnalle, että ko. mies pitää ajaa pois js esitin perustelut. Matkan johtajalle( yhdistyksen pj.) esitin vaatimuksen, ettei saa matkustaa takaisin samalla linja-autolla. Tämä oli hoikahko, vaalean ruskeaan pukuun pukeutunut. On ammuskellut minua samoin pukeutuneena myös Riihimäen taidemuseossa ja lasimuseossa.

        Sitten kun rupesin lopettamaan lääkkeitä, ja pystyinkin puhumaan,tuli pulmia. Entinen zombi esitti mielipiteitä. Ymmärrän myös kateuden lääkkeistä irtipääsemisen takia. MUTTA myös vaino tunkeutui kahvilaamme. Sinne tuli stalkkereita esittäen mt-kuntoutujaa. Mm. Eino Lehtola. - Olen muualla kertonut, että pj. oli joutunut rajun vainon kohteeksi. Hän pelastautui mahdottomasta tilanteesta tulemalla uskoon ja menemällä vapaa aikoinaan srk:n suojiin. Ja rupeamalla minun stalkkerikseni.

        Kerron vain yhden tapauksen. En enää käynyt kahvituvalla. Minulla oli elektroninen häitintä päällä, mutta en tajunut sitä. Olin vaan kipeä. - Vatsaan sattui. Menin käymään kahvituvalla. Pj. tuli ovelle vastaanottamaan. Sanoin tulleeni pelaamaan korttia. Kun istuin pöydän viereen, ihmettelin, kun vatsa ei ollutyhtään kipeä ja muutenkin oli hyvä olo.
        Sitten tein lähtöä pois. Pj. tuli saattamaan ulko-ovelle. Kun astuin ovesta ulos, alkoi vatsaan sattua ihan kauheasti. Pihasta nousi jyrkkä rinne. Pj.katsoi sinne ja nyökkäsi. Siellä ylhäällä seissyt mies nyökkäsi.
        - Minua rupesis sattumaan joka paikkaan. Juoksi pois portille ihan kipristellen. Ja portilla putosin kivusta maahan. - Sitten se loppui. ---Oli kotona vähän miettimistä ennen kuin kirkastui.


    • Anonyymi

      Paikallinen INVALIDIYHDISTYS oli toinen paikka, jossa aikaani vietin. Heillä oli maja saunoineen, kesällä 3 kertaa viikossa ja talvella 2 kertaa. Lisäksi boccia-pelejä ja vesijumppa uimalassa. Säälistä hyväksyttiin zombi porukkaan. Yhteiselämä oli sielläkin välillä kouhuvaa, riitaisaa, kilpailevaa, ym. Zombina pysyin erossa.

      Yhdistyksen retkillä ei ammuskeltu. Kesäteatterivierailuilla jouduin hankaluuksiin ulkopuolisten ihmisten taholta. Jälkeenpäin osaisin nimetä ne stalkkauksiksi.

      Kun lopettelin lääkkeitä ja puhekyky palasi ja aivotoimintaakin ilmeni, jouduin vaikeuksiin. Osa sellaisia yhdistyksille ominaisia, osa selvästi vainoon kuuluvia. Ensin ulkopuolelta tulevia. Niiden takia jouduin kuulemaan, että jossain alkoholistien yömajassa Ryttylässä KAIKKI VIHASIVAT MINUA. Ja että KAIKKI VENÄLÄISET VIHASIVAT MINUA. Sitten selvästi minut haluttiin yhdistyksestä pois. Käytettiin keinoja, jotka saattoivat olla tavallisia ilkeyksiä, mutta ihan stalkkauslistastakin löytyvät. - En tiedä, minkälaisia juttuja minusta on levitetty.

      Ikävä juttu, että välimme menivät huonoiksi, ihan ilman, että syyllistyin mihinkään. MUTTA sehän on ollut vainoon kuuluvaa.

      • Anonyymi

        TÄRKEÄ TAPAUS INRA-MAJALLA

        Yksi jäsen kertoi tavanneensa toisessa yhdistyksessä kauppiasparikunnan, joka kotipaikkakunnallaan oli joutunut vainon kohteeksi. Piti lopettaa liike ja muuttaa muualle. Pahat puheet seurasivat ja vaino alkoi siellä. Piti lopettaa liike ja muuttaa. Seuraavalla paikkakunnalla sama kuvio. Nyt olivat muuttaneet Riksuun. Ei enää liikettä. Mutta aivan kauheat puheet olivat seuranneet tännekin. Kysyi saisivatko tulla majalle. - Tulivat. Sinä kesänä kokeilin saunavuoron hoitamista. Siksi näin heitä enemmän, kun olivat vuokranneet mökin. Olivat hirvittävän säikkyjä. Siellä majalla kävi jäseniä uimassa välipäivinäkin. Eivät tienneet sitä ja ajoivat kaikki pois peloissaan. - Ovat luultavasti silloin jo tienneet, että olin vainon kohde. - Yht´äkkiä alkoivat aamulenkilläni kävellä vastaan jatkuvasti. Juutelin jotakin iloista, he salaperäistä . Sitten kerran tanssahtelivat ja melodisesti laulahtelivat ja suusta tulvi mielenhallinta sanoja. Ja minä menin hypnoosiin. Tekivät selväksi, että ovat stalkkereitani.


    • Anonyymi

      Osittain invalidiyhdistyksen porukan mukana menin Liisan kerhoon. Se kokoontui Peltosaaressa jonkun talon (srk-talo) alimmassa kerroksessa. Siitä vain sen verran, että kun oli levinnyt tieto minun osallistumisesta, ampujat ilmestyivät. Jouduin jättämään autoni ulko-oven eteen. Kun autoin keittiössä kahvitarjoilun kanssa, minua ruvettiin ikkunan läpi e-aseella ampumaan selkäpuolelle. Ehti mennä astioita rikki. Salissa istuin niin, etten näkynyt ikkunoihin. Kun lähdin liikkeelle ja kauemmaksi muista ihmisistä, heti ammuttiin. - Kävin silti kerhossa monta vuotta.

      ETTÄ OLENKO TYHMÄ, KUN EN LUOVUTA VAI SITKEÄ. Ainakin rankat kokemukset takana, väsymyksestä toipuen, zombiksi lääkittynä hankin itselleni ihmisuhteita/kontakteja ja tekemistä heidän kanssaan joka päivälle.
      - Että kun pilkataan yksinolosta ja kivan tekemisen puutteesta, niin ei ole syntymävika, vaan olisiko vainon syytä. - Ai niin, vainohan on vain mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Minut ajettiin pois yhdistyksistä ka kerhosta puhekyvyn palattua. Oli kyllä roisketta, kun siihen liittyi vaino ja vaino kovennettiin täysille nyt, kun kohteella pää toimi ja oli liikkeelläkin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ajettiin pois yhdistyksistä ka kerhosta puhekyvyn palattua. Oli kyllä roisketta, kun siihen liittyi vaino ja vaino kovennettiin täysille nyt, kun kohteella pää toimi ja oli liikkeelläkin paljon.

        Mutta kuitenkin, tuli ampumisten ja ampumisten ohella kirjoitettua paristakymmenestä pikkujoulusta, yli kahdesta kymmenestä kylpyläreissusta, kolmenumeroiseen lukuun nousevasta boccia-pelien määrästä, samoin lukuihin vesijumpat nousee, korttipelien määrää ei jaksa ruveta arvioimaan eikä yhteisien kahvihetkien. Ja ympärivuotiset uimiset ja huh. saunomiset. - Rupesi tulemaan pirteä olo, eikä tuossa ollut kaikki. Ampumiset, no joo. Hengissä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin, tuli ampumisten ja ampumisten ohella kirjoitettua paristakymmenestä pikkujoulusta, yli kahdesta kymmenestä kylpyläreissusta, kolmenumeroiseen lukuun nousevasta boccia-pelien määrästä, samoin lukuihin vesijumpat nousee, korttipelien määrää ei jaksa ruveta arvioimaan eikä yhteisien kahvihetkien. Ja ympärivuotiset uimiset ja huh. saunomiset. - Rupesi tulemaan pirteä olo, eikä tuossa ollut kaikki. Ampumiset, no joo. Hengissä ollaan.

        Olen luvannut kirjoittaa myös 2010 - 12 vuosista. Risperdalin lopetin 2010 syyskuussa ja masennuslääkkeen 2011 syyskuussa. En saanut tehdä sitä rauhassa. Lääkärit toheloivat, stalkkerit tekivät parhaansa, e-häirinnällä aiheutettiin oireita.

        Kuitenkin olin tyytyväinen, kun pää toimi. Siivosin 10 vuoden "jäljet". Paljon roskapusseja molokiin. Kävin vaihtamassa auton uudempaan. Siitä järjestettiin minulle sellainen sirkus, että traumatisoiduin. En pystynyt menemään autoliikkeeseen moneen vuoteen. Ostin tietokoneen ja kävin kursseja. Alkoi häirintä. Paljastui, että minulla oli vihamies Haminan googlella. -Kaikenlaista kiusaa tehtiin. -Silti ilmoittelin olevani onnellinen, kun olin saanut elämäni takaisin, en ihan kokonaan. Piti tarkistaa minkälaiset kortit kädessäni oli ja pelata sitten niillä.- (Ja stalkkerit ovat nauraneet partaansa. Nyt 10 vuoden kuluttua olen menettänyt elämäni. Haluaisin vain päästä pois.)

        Kirjoitin tämän ketjun siltä varalta, että voin antaa linkin tarvittaessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luvannut kirjoittaa myös 2010 - 12 vuosista. Risperdalin lopetin 2010 syyskuussa ja masennuslääkkeen 2011 syyskuussa. En saanut tehdä sitä rauhassa. Lääkärit toheloivat, stalkkerit tekivät parhaansa, e-häirinnällä aiheutettiin oireita.

        Kuitenkin olin tyytyväinen, kun pää toimi. Siivosin 10 vuoden "jäljet". Paljon roskapusseja molokiin. Kävin vaihtamassa auton uudempaan. Siitä järjestettiin minulle sellainen sirkus, että traumatisoiduin. En pystynyt menemään autoliikkeeseen moneen vuoteen. Ostin tietokoneen ja kävin kursseja. Alkoi häirintä. Paljastui, että minulla oli vihamies Haminan googlella. -Kaikenlaista kiusaa tehtiin. -Silti ilmoittelin olevani onnellinen, kun olin saanut elämäni takaisin, en ihan kokonaan. Piti tarkistaa minkälaiset kortit kädessäni oli ja pelata sitten niillä.- (Ja stalkkerit ovat nauraneet partaansa. Nyt 10 vuoden kuluttua olen menettänyt elämäni. Haluaisin vain päästä pois.)

        Kirjoitin tämän ketjun siltä varalta, että voin antaa linkin tarvittaessa,

        P.S. Puhelujani on alettu kaapata viimeistään 2000 loppupuolella. Ja on pantu levitykseen. Selvisi minulle 2012 loppupuolella. Tein rikosilmoituksenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Puhelujani on alettu kaapata viimeistään 2000 loppupuolella. Ja on pantu levitykseen. Selvisi minulle 2012 loppupuolella. Tein rikosilmoituksenkin.

        Lisään tähän vielä tapahtumia kesältä 2012.

        Minulle syötettiin väkisin/uhkailemalla antibioottikuuri, joka ei sopinut minulle. Sen syötti minulle lääkäri, joka ei edes ollut alueeni lääkäri.(Hänellä viirasi päässä. Olivatko stalkkerit "hoidelleet" hänet kimppuuni.) Stalkkeri siskoni soitti ja sanoi, että minun pitää syödä ne lääkkeet. Hei ekan pillerin jälkeen tuli sivuoireita. Ja aina vaan paheni. Sisko soitti, joka päivä ja varmisti, että olin syönyt lääkkeeni. Sitten elimistö alkoi panna hanttiin. Oli vaikeuksia niellä tabu. Piti useampi kertaa yrittää. Sisko vaan vaati. Sitten kun sain nieltyä, oksensin saman tie pois. - En muista, mitä oireita sain. -Kuurin jälkeenkin olin huonossa kunnossa. MT-kuntoutujan vaimo kertoi minulle, että lääkäri oli hänen hoitsutytölleen sanonut, että voin kuolla siihen lääkkeeseen. - Siis ihmiset olivat kuulleet puheluni siskolle. Seurasivat selviänkö hengissä. Kukaan ei tehnyt mitään. - Tämä lääkäri siirrettiin tk:sta aluesairaalaan, ettei päässyt yksin touhuamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän vielä tapahtumia kesältä 2012.

        Minulle syötettiin väkisin/uhkailemalla antibioottikuuri, joka ei sopinut minulle. Sen syötti minulle lääkäri, joka ei edes ollut alueeni lääkäri.(Hänellä viirasi päässä. Olivatko stalkkerit "hoidelleet" hänet kimppuuni.) Stalkkeri siskoni soitti ja sanoi, että minun pitää syödä ne lääkkeet. Hei ekan pillerin jälkeen tuli sivuoireita. Ja aina vaan paheni. Sisko soitti, joka päivä ja varmisti, että olin syönyt lääkkeeni. Sitten elimistö alkoi panna hanttiin. Oli vaikeuksia niellä tabu. Piti useampi kertaa yrittää. Sisko vaan vaati. Sitten kun sain nieltyä, oksensin saman tie pois. - En muista, mitä oireita sain. -Kuurin jälkeenkin olin huonossa kunnossa. MT-kuntoutujan vaimo kertoi minulle, että lääkäri oli hänen hoitsutytölleen sanonut, että voin kuolla siihen lääkkeeseen. - Siis ihmiset olivat kuulleet puheluni siskolle. Seurasivat selviänkö hengissä. Kukaan ei tehnyt mitään. - Tämä lääkäri siirrettiin tk:sta aluesairaalaan, ettei päässyt yksin touhuamaan.

        Heikko ja huono oloni jatkui. Oli heinäkuu ja minä vaan katselin ikkunasta kesää. Ikkunasta katselua häiritsivät kaksi isoa ja poikkeuksellisen korkeaa pakettiautoa. Niissä oli kuin ylimääräinen kerros katolla. Harmitti, kun se jo peitti maisemaani. - Kiinnitin huomiota siihen, että tulivat aamulla vähän kauemmaksi metsän laitaan. Selvästikin odottelivat, että pääsivät pysäköimään ikkunoitteni eteen. (Oliko se jotenkin hyvä paikka isoille autoille.)

        Halusin päästä jonnekin ulos. Kokeilin pystyisinkö ajamaan autoa. Ihan hyvin. Heti autolla vähän matkaa ajettuani, olo normalisoitui. Ajoin Ryttylään Inramajan pihalle ja oleilin siellä tunnin verran ( Minkä stalkkerit hyödynsivät). Kun palasin kotiin, huono olopalasi. -illalla autojen häivyttyä, oli taas parempi olo. -Parin viikon päästä autoja ei enää tullut. Olo rupesi voimistumaan ja rupesin käymään majalla uimassa. . Ja siellä rupesi tapahtumaan.

        Kas kummaa, netissä tuli vastaan artikkeli, jossa kerrottiin Saksasta Suomeen tuodusta e-häirinnästä. Se tuotiin kahdella valkoisella pakettiautolla. Ne pysäköitiin parkkipaikalle mahdollisimman etäälle uhrin asunnosta, mutta niin, että uhrin ikkunat näkyivät autoon. Näin eivät herättäneet epäilyjä. - Minä asun harjun päällä puiden ympäröimänä. Oli pakko tulla ikkunoiden eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikko ja huono oloni jatkui. Oli heinäkuu ja minä vaan katselin ikkunasta kesää. Ikkunasta katselua häiritsivät kaksi isoa ja poikkeuksellisen korkeaa pakettiautoa. Niissä oli kuin ylimääräinen kerros katolla. Harmitti, kun se jo peitti maisemaani. - Kiinnitin huomiota siihen, että tulivat aamulla vähän kauemmaksi metsän laitaan. Selvästikin odottelivat, että pääsivät pysäköimään ikkunoitteni eteen. (Oliko se jotenkin hyvä paikka isoille autoille.)

        Halusin päästä jonnekin ulos. Kokeilin pystyisinkö ajamaan autoa. Ihan hyvin. Heti autolla vähän matkaa ajettuani, olo normalisoitui. Ajoin Ryttylään Inramajan pihalle ja oleilin siellä tunnin verran ( Minkä stalkkerit hyödynsivät). Kun palasin kotiin, huono olopalasi. -illalla autojen häivyttyä, oli taas parempi olo. -Parin viikon päästä autoja ei enää tullut. Olo rupesi voimistumaan ja rupesin käymään majalla uimassa. . Ja siellä rupesi tapahtumaan.

        Kas kummaa, netissä tuli vastaan artikkeli, jossa kerrottiin Saksasta Suomeen tuodusta e-häirinnästä. Se tuotiin kahdella valkoisella pakettiautolla. Ne pysäköitiin parkkipaikalle mahdollisimman etäälle uhrin asunnosta, mutta niin, että uhrin ikkunat näkyivät autoon. Näin eivät herättäneet epäilyjä. - Minä asun harjun päällä puiden ympäröimänä. Oli pakko tulla ikkunoiden eteen.

        Ja pakettiautot ikkunoitteni edessä olivat valkoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pakettiautot ikkunoitteni edessä olivat valkoisia.

        TAAKSEPÄIN

        Olen näköjään luvannut kertoa myös v.1998 -2000.

        Jätän työtilanteenja omaishoitajuuden pois.

        Kun olin jäänyt sairauslomalle. menin Hämeenlinnan työkyvyttömyyseläkeläisten ryhmään. Se kokoontui Poltiaholla olevan talon 1.kerroksessa. Ekana vuonna käynnit sujuivat rauhassa. Tämän jälkeen eteisaulaan ilmaantui mies, joka E-AMMUSKELEMALLA pyrki estämään kokoontumishuoneeseen menoni. Jos onnistuin menemään, tuli sinne huoneeseen ja pakotti poistumaan.


        V.1988 elokuussa menin Hämeenlinnaan Elomessuille. Olivat ulkona. Kun palasin parkkipaikalle, autoni vieressä oli auto etuovi avoinna. Penkillä istui jalat ulkona mies. Kysyi minulta, minkälaista oli. Sanoin, ettei oikein ollut minun juttuni, mutta tulipa nähtyä. Mies: minut määrättiin messuille seuraamaan sinua ja pilaamaan käyntisi. En viitsinyt tulla, kun arvasin, ettet tykkää messuista.

        V.1999 menin messuille hakemaan Vanajaveden opiston ohjelman. Rupesi tapahtumaan kummallisia juttuja. Kojuissa ihmiset vetäytyivät taaksepäin, kun lähestyin. Ammuttiin. Pakenin ampumisia. Perässä tultiin. Palailin portille päin. Meni suuntavaisto (ultraääntä nykytietoni mukaan). Pyysin apua. Haluan pois. En osaa portille. Joku "työmies" tarttui käsivarteen ja kiskoi ulos alueelta ja jonkin matkaakin vielä. Sanoi, että siinä oli raja. En saa tulla lähemmäksi.

        En ymmärtänyt mistä on kyse.

        Paljon tapahtui. Kielteistä. ???!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAAKSEPÄIN

        Olen näköjään luvannut kertoa myös v.1998 -2000.

        Jätän työtilanteenja omaishoitajuuden pois.

        Kun olin jäänyt sairauslomalle. menin Hämeenlinnan työkyvyttömyyseläkeläisten ryhmään. Se kokoontui Poltiaholla olevan talon 1.kerroksessa. Ekana vuonna käynnit sujuivat rauhassa. Tämän jälkeen eteisaulaan ilmaantui mies, joka E-AMMUSKELEMALLA pyrki estämään kokoontumishuoneeseen menoni. Jos onnistuin menemään, tuli sinne huoneeseen ja pakotti poistumaan.


        V.1988 elokuussa menin Hämeenlinnaan Elomessuille. Olivat ulkona. Kun palasin parkkipaikalle, autoni vieressä oli auto etuovi avoinna. Penkillä istui jalat ulkona mies. Kysyi minulta, minkälaista oli. Sanoin, ettei oikein ollut minun juttuni, mutta tulipa nähtyä. Mies: minut määrättiin messuille seuraamaan sinua ja pilaamaan käyntisi. En viitsinyt tulla, kun arvasin, ettet tykkää messuista.

        V.1999 menin messuille hakemaan Vanajaveden opiston ohjelman. Rupesi tapahtumaan kummallisia juttuja. Kojuissa ihmiset vetäytyivät taaksepäin, kun lähestyin. Ammuttiin. Pakenin ampumisia. Perässä tultiin. Palailin portille päin. Meni suuntavaisto (ultraääntä nykytietoni mukaan). Pyysin apua. Haluan pois. En osaa portille. Joku "työmies" tarttui käsivarteen ja kiskoi ulos alueelta ja jonkin matkaakin vielä. Sanoi, että siinä oli raja. En saa tulla lähemmäksi.

        En ymmärtänyt mistä on kyse.

        Paljon tapahtui. Kielteistä. ???!!!

        Vielä lisään. Yritin entisiä harrastuksiani.- Joogaamista. Koululla. Minua tultiin E-AMMUSKELEMAAN eteiseen, etten voisi mennä. Aluksi yritin silti, käydä. -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisään. Yritin entisiä harrastuksiani.- Joogaamista. Koululla. Minua tultiin E-AMMUSKELEMAAN eteiseen, etten voisi mennä. Aluksi yritin silti, käydä. -

        Siinä kun 2012 pääsin pois yhdistysten piiristä ja pää toimi, lähdin heti yksin kokeilemaan uusia juttuja nk.ryhmämatkoja linja-autolla johonkin kohteeseen. Esim.taidenäyttelyyn kaivokseen. Reissu oli painajaisuni. Olen juossut kaivoskäytävillä e-ampumista karkuun. Välipysähdyspaikalla Savonlinnassa pitkin järvenrantoja e-ampumista karkuun. E-ampumista tapahtui joka paikassa, minne menin. Jopa Hesassa.

        Herding from areas, in english. Onkohan muilla ollut tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kun 2012 pääsin pois yhdistysten piiristä ja pää toimi, lähdin heti yksin kokeilemaan uusia juttuja nk.ryhmämatkoja linja-autolla johonkin kohteeseen. Esim.taidenäyttelyyn kaivokseen. Reissu oli painajaisuni. Olen juossut kaivoskäytävillä e-ampumista karkuun. Välipysähdyspaikalla Savonlinnassa pitkin järvenrantoja e-ampumista karkuun. E-ampumista tapahtui joka paikassa, minne menin. Jopa Hesassa.

        Herding from areas, in english. Onkohan muilla ollut tätä.

        Mistä nämä aseet? Minkälaisia olivat? Ketkä Riihimäellä ammuskelivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nämä aseet? Minkälaisia olivat? Ketkä Riihimäellä ammuskelivat?

        korjaus: v.1998 menin elomessuille


    • Anonyymi

      En ota kantaa psykiatriseen hoitoon. Itseloukkaannuin henkilökohtaisesti ja yksityisyyden menettäminen tuntui. Vasta kun tuli se "Kupittaan " tapaus ja aihetta puitiin julkisesti, huomasin, että kaikilla muilla on samanlaisia kokemuksia. Kollektiivinen kokemus on helpompi sietää. Se on yleinen vääryys.

      • Anonyymi

        Sen verran kuitenkin,että kumpikin lääke oli tarpeeton. Tein psyk.hoidosta Kantelun Potilasvahinko keskukseen. Vastaus: Risperdal olisi pitänyt lopettaa viimeistään "silloin". Söin tuon ajankohdan jälkeen sitä monta vuotta. Todettiin, että kun psykiatri oli kokenut lääkäri, tätä ei ehkä olisi pystynyt välttämään. -Lääkkeiden vahingolliset vaikutukset aivoihin, kiellettiin.
        Siirsin tämän vielä vakuutuspuolelle, mutta kun vaadittiin lisää tutkimuksia, luovui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran kuitenkin,että kumpikin lääke oli tarpeeton. Tein psyk.hoidosta Kantelun Potilasvahinko keskukseen. Vastaus: Risperdal olisi pitänyt lopettaa viimeistään "silloin". Söin tuon ajankohdan jälkeen sitä monta vuotta. Todettiin, että kun psykiatri oli kokenut lääkäri, tätä ei ehkä olisi pystynyt välttämään. -Lääkkeiden vahingolliset vaikutukset aivoihin, kiellettiin.
        Siirsin tämän vielä vakuutuspuolelle, mutta kun vaadittiin lisää tutkimuksia, luovui.

        MIKÄ SAI MINUT YHT'ÄKKIÄ LOPETTAMAAN LÄÄKITYKSEN.

        Minulle rupesi tulemaan hengitysvaikeuksia, varsinkin ulkona kylmässä. Kotona ehti pari kertaa käydä niin, että pantuani ruokaa suuhun. Rupesin nielemään sitä. Nielemistoiminto pyshtyi, kun ruoka oli nielussa eikä heti yskiminenkään alkanut. Tällaisen tilanteen jälkeen kuulin kun, selvällä voimakkaalla äänellä sanottiin: SINUN PITÄÄ LOPETTAA LÄÄKKEET, TAI KUOLET. Lopetin osan neuroleptistä ja aloin vierotuksen. -En ole keksinyt selitystä kuulemalleni komennukselle. (Psykiatri oli jäänyt eläkkeelle, olin vapaa hänestä.)


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa jatkaa.

      En katso raporteista ja muistiinpanoista tarkkoja tapahtuma-aikoja. Yleisen gs-kuvion näkyminen on tärkeämpi tieto mukaan joutuneille.

      Talvella v. 2022 minulla oli hankala puhelu siskon kanssa. Olin aiemmin epäillyt, että puheluni hänelle kuuluvat myös ulkopuolisille. Nyt sisko myönsi niin tapahtuvan. HALUTAAN, ETTÄ MUUT KUULEE, MITÄ OIKEASTI AJATTELEN. TAVOITE ON, ETTÄ KAIKKI VIHAAVAT MINUA.

      • Anonyymi

        Gang stalkingiin kuuluu SOSIAALISEN VERKOSTON TUHOAMINEN. Niin, kuuluin MT-yhdistykseen, Rinvaan ja ehdin liittyä Hengitysyhdistykseenkin.

        Stalkkerit pitivät huolen, että lensin pihalle kaikista ja rytinällä ja kaikki niiden jäsenet olivat loukkaantuneita ja vihaisia.

        Ensimmäiseksi lensi Rinvasta. Vierotus/"vierotusoireiden" takia en ollut pitkään aikaan pystynyt edes käymään- Kun yritin käydä joskus, oltiin hankalia. Sitten lopuksi täysi rytinä, josta en tiedä vielä, kerronko. Oli niin systemaattinen, monipuolinen lyttäys, että vaikuttaa gs-stalkkaukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalkingiin kuuluu SOSIAALISEN VERKOSTON TUHOAMINEN. Niin, kuuluin MT-yhdistykseen, Rinvaan ja ehdin liittyä Hengitysyhdistykseenkin.

        Stalkkerit pitivät huolen, että lensin pihalle kaikista ja rytinällä ja kaikki niiden jäsenet olivat loukkaantuneita ja vihaisia.

        Ensimmäiseksi lensi Rinvasta. Vierotus/"vierotusoireiden" takia en ollut pitkään aikaan pystynyt edes käymään- Kun yritin käydä joskus, oltiin hankalia. Sitten lopuksi täysi rytinä, josta en tiedä vielä, kerronko. Oli niin systemaattinen, monipuolinen lyttäys, että vaikuttaa gs-stalkkaukselle.

        Sitten MT-yhdistys.

        Pj teki selväksi, että haluaisi minun häipyvän. Kun siellä oli useita pitkäaikaisia kavereita, en kerralla lähtenyt. Aina kun käväisin, tapahtui uskomattomia juttuja. Sama juttu, kun tarjosin kyytiä vakituiselle uimareissulle Lopelle. Ei kelvannut. Menin yksinäni autollani. Perillä tapahtunutta voisi kuvata skitsofreeniseksi kuvaelmaksi.- Tavikset eivät noin käyttäytyisi, eivätkä nämä minun tuntemani MT-kuntoutujat. Että mitä ??? Silloin jo määrittelin, että olivat joukkopsykoosissa minut kohdatessaan, Minua stalkattiin, tajusin vuosien jälkeen.

        Kävelyreittini kulki kahvitupatalon ohi. Joskus kurkkasin ovesta. Heitin pullapussin pöydälle ja toivotin hyvää jatkoa. Jos ei ollut pj paikalla, sujui ihan rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten MT-yhdistys.

        Pj teki selväksi, että haluaisi minun häipyvän. Kun siellä oli useita pitkäaikaisia kavereita, en kerralla lähtenyt. Aina kun käväisin, tapahtui uskomattomia juttuja. Sama juttu, kun tarjosin kyytiä vakituiselle uimareissulle Lopelle. Ei kelvannut. Menin yksinäni autollani. Perillä tapahtunutta voisi kuvata skitsofreeniseksi kuvaelmaksi.- Tavikset eivät noin käyttäytyisi, eivätkä nämä minun tuntemani MT-kuntoutujat. Että mitä ??? Silloin jo määrittelin, että olivat joukkopsykoosissa minut kohdatessaan, Minua stalkattiin, tajusin vuosien jälkeen.

        Kävelyreittini kulki kahvitupatalon ohi. Joskus kurkkasin ovesta. Heitin pullapussin pöydälle ja toivotin hyvää jatkoa. Jos ei ollut pj paikalla, sujui ihan rauhallisesti.

        Hengitysyhdistyksen oli erillisiä tilaisuuksia. Pieleen meni. Ensin luulin, että ollaan liian erilaisia. Sitten jouduin perusteettomien syyttämisten ja haukkumisten kohteeksi. MUTTA tuntuivat tavallisille tempuille häätää joku pois. -Stalkkerit olivat korkeintaan mustamaalanneet minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengitysyhdistyksen oli erillisiä tilaisuuksia. Pieleen meni. Ensin luulin, että ollaan liian erilaisia. Sitten jouduin perusteettomien syyttämisten ja haukkumisten kohteeksi. MUTTA tuntuivat tavallisille tempuille häätää joku pois. -Stalkkerit olivat korkeintaan mustamaalanneet minut.

        AINAKIN GS-VAINON TAVOITE SOSIAALISEN VERKOSTON TUHOAMIKSEKSI TOTEUTUI. Ja keinot olivat rajuja ja tapahtuivat huomattavan samaan aikaan.

        Yhtäkkiä olin taas yksin.

        Noh, minulla oli uudet suunnitelmat. Ne kuuluuvat 2013 luvulle ja eteenpäin. Hyvin raakalaismaisesti nekin tuhottiin. Niihin kuuluivat myrkyttämiset ja huumaamiset.


      • Anonyymi

        korjaus

        talvella 2012 minulla oli hankala puhelu


    • Anonyymi

      KIITOS RINVALLE, MT-YHDISTYKSELLA, HENGITYSYHDISTYKSELLE. LIISAN KERHOLLE JA MUILLEKIN (niitäkin oli.)

      Otitte porukkaanne. Minulla on paljon hyviä muistoja. En ajattele kenestäkään pahalla.

      Jouduitte vainosoppaani. Lopuksi minulta tuhottiin nämä ihmissuhteet. Koska olitte olleet minulle ystävällisiä ja auttavaisia, stalkkerit kostivat sen teille panemalla käyttäytymään vihamielisesti. (En tarkenna.) Se tehdään kaikille edelleenkin.

    • Anonyymi

      VIELÄ LISÄYS KYSYMYKSEEN, MIKSI MINUT PITI VAIENTAA

      Olin jo ennen psyk.osastolle menoa ja varmaan sen jälkeenkin hoitajalle kertonut suunnitelmistani.
      Halusin tehdä väitöskirjan. Aihe: sairaanhoidon opiskelijoiden työpaikka kiusaaminen harjottelujaksolla sairaalassa. Tiesin siitä aika paljon.

      Halusin ruveta kirjoittamaan sosiaalipsykologisia dekkareita. Ympäristönä olisin käyttänyt tuntemiani yhteisöjä. Exax vaikka terveyskeskukseen sijoittaisin pari ruumista. Olisi tarjolla ihan tarpeeksi toksinen ympäristö.

      Että ihan olin kerjännyt vaientamista.

      • Anonyymi

        En ole keksinyt väitöskirjan tätä ketjua varten. Olen joutunut työpaikkakiusaamisen kanssa tekemisiin heti, kun vastaanottotyön aloitin. Sille ei pystynyt tekemään muuta, kuin vaihtaa työpaikkaa. Sairaaloissa on ollut paljon kiusaamista. Opiskelijoiden kiusaaminen harjoitusjaksolla oli maantapa. - Ja kun minulla on tutkijakoulutus, olisin halunnut kokeilla sitä käytännössä. Ja väitöskirjaa tekemällä olisi päässyt ryhmään muiden tekijöiden kanssa.


    • Anonyymi

      Ja mikä ja minkälainen oli työpaikka,josta lensin pihalle. Tai en lentänyt, aika hitaasti poistuin ja itse hankin eläkkeen. En tiedä, mitä eropapereihin on merkitty.

      Jos haluatte vähän tietää minun näkökulmasta, tuolta Riksun surkeimmat työpaikat-ketjun lopusta löytyy tänään kirjoittamaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe