1 - 1,5 viikon jonot. Mistä tämä johtuu? Tuovatko nyt ihmiset kesäautonsa korjattavaksi? Onko korjaamoita liian vähän? Joku aika sitten oli renkaanvaihtoruuhkat.
Autokorjaamoissa ruuhkaa?
18
668
Vastaukset
- Anonyymi
Se johtuu siitä että kajaanissa on liikaa volkkareita,opeleita,audeja,mersuja,bemareita,fordeja ja volvoja. siksi ne korjaamojonot ovat aina niin pitkät.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882336m
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Missä on niin lyhyet jonot?
- Anonyymi
Kälviällä
- Anonyymi
Kädettömyys ja osaamattomuus lisääntynyt.
- Anonyymi
Näin on. Joka viikko näkee lapsilla polkupyöriä jotka on säädetty päin persettä. Nykyajan isät ei osaa tai ei välitä, hiplaavat vaan niitä pelejään. Uusavuttomia klovneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Joka viikko näkee lapsilla polkupyöriä jotka on säädetty päin persettä. Nykyajan isät ei osaa tai ei välitä, hiplaavat vaan niitä pelejään. Uusavuttomia klovneja.
satula päin per+että
- Anonyymi
Nuo saksalaiset ja ruotsalaiset automerkit ovat niin löyhiä paskoja.
- Anonyymi
Vie ajoneuvosi takkarannan korjaamoon, siellä on kaikkea mahdollista. Auto tuskin tulee kuntoon mutta käteinen kelpaa ja pääset satutunnille.
- Anonyymi
Noin se on.
Aina korjaamoissa jono koska työnjohto itse sen tekee.
Saadaan tasainen rahavirta firmaan ja työntekijöille töitä joka päiväksi. - Anonyymi
KAMAssa auto tulee kuntoon, kohtuuhintaan.
- Anonyymi
Samana päivänäkö vai kahden viikon kuluttua?
- Anonyymi
Suosin välttämään tätä tyyppiä…
- Anonyymi
Kajaanin suunta Oulu , Oulainen, jatkuva vilkun ja kaista vaihdon päälle ajo tärkein ja pois ajo periaate.
Kuka poliisi on kieltänyt naista vaihdon. Javimkunkäytön Kajaani. Suunta polkupyörä reitti.
Kuka poliisi on huutanut niellotpihasni - Anonyymi
Oma halli. Korjaan ja huollan autoni aina itse.
- Anonyymi
Onnistuuko turbon korjaus ja ruisku pumpun sisuskalujen vaihto ?
Entäs rysleriin jako remmin vaihto?
- Anonyymi
Unohdin mainita että ajelen pikkuautoilla
- Anonyymi
NO MEKONOMEN NO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201