TallinkSiljan maine nykyisin

Anonyymi-ap

Olen pannut merkille ko. varustamon maineen heikentyneen pahasti viime aikoina. Asiakaspalvelu on kyllä p......tä, buffen on nykyisin p......tä.

4

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä. Ei enää yhtään risteilyä kyseisen varustamon aluksilla.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna oltiin Baltic Princess-laivalla. Iltalaiva Turusta.

      Olisiko aika tehdä jotain? Hytit alkavat olla aika epähygieenisia (haju vasten mielinen).
      Hintataso tax free-myymälässä on selvästi noussut. Kanta-asiakas hinnat eivät ole halvimmasta päästä.
      Baarissa: Lonkerotuoppi 8,50-9,00. Taitaa olla 0.33l. Käteisellä ei voi maksaa!

      Kahvi (pieni) 2,50 (lisäkuppi 1,00), sämpylät alkaen 5,00€.

      Makeiset noussut, johtuneeko osittain, Suomen makeisveron noususta?
      Risteilymatkustajat saivat ostaa risteilyn alkuu hyttiin vietäväksi joko 6-pack (lonkero,olut,siideri) tai yhden viinipullon/maihinnousukortti. Tämä ihan positiivisena juttuna.
      Asiakaspalvelu kokonaisuudessaan oli vähän tympeää, ainoa valonpilkahdus tuli kun parikymmpinen komea poika tuli vaihtamaan hytistä lakanat paluumatkalla.
      Tosin, sekin kävi pikaisesti, parissa-kolmessa minuutissa.

      Tiedä sitten mikä on Baltic Princessin tulevaisuus tulevaisuudessa. Aina laivalla riittää nuoria matkustajia, joille on ihan sama mitä mikäkin maksaa, kunhan saa pään täyteen.
      Se mikä rahassa korona-aikana menetettiin, otetaan nyt hinnan nousuna asiakkailta takaisin.
      Osta harkiten, juo vähemmän.
      Tälläisten laivayhtiöiden valtion tukeminen pitäisi lailla kieltää.

      Jatkossa suosin entistä enemmän Viking linen laivoja (Grace) (tosin laivalle pääsy vaatii hiukan enemmän euroja, kuin Balticille).

      • Anonyymi

        ''...Suomen makeisveron noususta?''

        Makeisvero poistui 2016.

        ''Tälläisten laivayhtiöiden valtion tukeminen pitäisi lailla kieltää.''

        Jos matkustaja-alustuki poistettaisiin, viikon päästä jokaisen kiulun ahterissa liehuisi ''mukavalippu''
        Ja 3000 ihmistä työttömänä.


      • Anonyymi

        Siljan alamäki Turussa alkoi vuonna 2013, kun virolaiset ahneuspäissään vaihtoivat kunnon laivan tuohon halvalla tehtyyn kippoon.

        Tavallisen tallaajan matkustuskokemus/-elämys tippui kuin lehmän häntä. Tätähän ne eivät ole ikinä myöntäneet. Lisäksi asiakaspalvelijat ovat pakotettu valehtelemaan kaikenlaista dynaamisesta hinnoittelusta ym.

        Parempien hyttien hinnat nousseet järjettömästi ja koronan aikana alkoi jo se valehtelu hinnoittelussa, hinnat nousee koska kysyntä ja tarjonta... Joo olin monesti ainut koko sviitti osastolla niin princesillä kuin galaxyllä.

        Kanta-asiakas pisteet myös yksi vitsi. Ennen koronaa alimmillaan hel-sto commodoressa 80000+120€. Nyt toistasataatuhatta pistettä ja riittääkö 500€. Niitäkin seilaa tyhjänä.

        Laivoina Sere/symp kuitenkin lyövät mennen tullen nämä viikkarin wannabe-karibialaiset, joten olemme nykyään tyytyneet muutamaan hel-sto risteilyyn vuodessa, kun ennen koronaa Turusta mentiin kerran kuussa.

        Asiakaspalvelua en ole oikein ikinä osannut vaatia, puhutaan kuitenkin matkustaja-autolautoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe