Illan mietelause naiselta miehelle

Anonyymi-ap

Mut kun me ollaan me vaikka ei (vielä?) ollakaan ❤

Good night sleep tight don't let the bed bugs bite!

Hyvää Yötä kaikille lukijoille!

28

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos 🤗 kiva, kun olit kohtelias 👍

      lukija vain

    • Anonyymi

      😪😪😪

    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaikille muille paitsi ei ”hakkereille” eli susiprinssiristoelluhallo-tyypille

      • Anonyymi

        Hän tuskin osaa hakkeroida hyvä jos osaa nettiä käyttää varmaan sillä on suomi24:ä kirjanmerkeissä muutoin kai ei muistas edes mikä sivusto tää on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuskin osaa hakkeroida hyvä jos osaa nettiä käyttää varmaan sillä on suomi24:ä kirjanmerkeissä muutoin kai ei muistas edes mikä sivusto tää on

        Tälläinen ei ole fiksua käytöstä/ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen ei ole fiksua käytöstä/ap

        Mitenkä niin ei ole ja olenko jossain kohti väittäny itseäni fiksuksi niin miksi käytökseni pitäisi olla fiksua itse tykkään näin aikuisena käyttäytyä kuin aikuinen pikemminkin ja jos jollain nyt on jääny huomaamatta niin useimmat aikuiset täällä käyttäytyy miten sattuu asiallista tekstiä tuo ei ehkä ollut mu se ei liity käytökseeni mitenkään sun pitäs tuntea mut voidaksesi edes arvioida käytöstäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä niin ei ole ja olenko jossain kohti väittäny itseäni fiksuksi niin miksi käytökseni pitäisi olla fiksua itse tykkään näin aikuisena käyttäytyä kuin aikuinen pikemminkin ja jos jollain nyt on jääny huomaamatta niin useimmat aikuiset täällä käyttäytyy miten sattuu asiallista tekstiä tuo ei ehkä ollut mu se ei liity käytökseeni mitenkään sun pitäs tuntea mut voidaksesi edes arvioida käytöstäni

        Minä lasken käytökseksi senkin, että täällä moititaan vieraita ihmisiä, vaikka ei voi tietää millaisia he ovat. Kyllä se ihmisen luonteesta kertoo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lasken käytökseksi senkin, että täällä moititaan vieraita ihmisiä, vaikka ei voi tietää millaisia he ovat. Kyllä se ihmisen luonteesta kertoo paljon.

        No mitäs se kertoo eikö sulla ole koskaan pahaolo ja sitä kiukka pitää voida johonkin jonnekin purkaa mua ny ihan yleisesti vain vituttaa toisinaan monikin asia ja mä annan silloi tulikiven katkuisen palautteen jotta viesti menee varmasti perille joillain on vaan niin saatanan pitkät piuhat kun aivotoiminta on jo lähellä nollaa eikä ole edes kykyä hakea apua saatika edes yrittää itse vähääkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs se kertoo eikö sulla ole koskaan pahaolo ja sitä kiukka pitää voida johonkin jonnekin purkaa mua ny ihan yleisesti vain vituttaa toisinaan monikin asia ja mä annan silloi tulikiven katkuisen palautteen jotta viesti menee varmasti perille joillain on vaan niin saatanan pitkät piuhat kun aivotoiminta on jo lähellä nollaa eikä ole edes kykyä hakea apua saatika edes yrittää itse vähääkään

        Jos joku asia harmittaa, johtuu se yleensä omista tekemisistä tavalla tai toisella. Silloin on väärin purkaa sitä muihin ihmisiin lapsellisella kiukuttelulla.

        Ihmisillä on kaksi ikää. On kalenteri-ikä ja käyttäytymisikä. Jotkut aikuiset käyttäytyvät kuin lapset ikästään huolimatta.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaikille.

    • Anonyymi

      Tiedän. Ollaan joskus♥️ Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä🙏❤️🙏❤️

    • Upeaa yötä maailman ihanimmalle miehelle! Puss puss! 🌹

    • Anonyymi

      Mistäs noin päättelit kuinka hän on osoittanut sinulle että hän on kiinnostunut susta muutenkin kun sen takia mikä sulla on jalkojen välissä

      • Anonyymi

        Mistähän sinä päättelit mun asioiden kuuluvan jotenkin sulle? Vinkiksi sulle niin täälläpäin on niin paljon ihmisiä, että on voi ymmärtää naisilla olevan aivotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sinä päättelit mun asioiden kuuluvan jotenkin sulle? Vinkiksi sulle niin täälläpäin on niin paljon ihmisiä, että on voi ymmärtää naisilla olevan aivotkin.

        No miksi vietät sitten aikaasi täällä meidän aivottomien seurassa jos sulla kerran sellaiset on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi vietät sitten aikaasi täällä meidän aivottomien seurassa jos sulla kerran sellaiset on

        En vietä täällä palstalla aikaani, koska minulla on aivot. Piipahdan vain jättämässä oman kirjoitukseni tai lukemassa sen kommentit. Muulle ajalle riittää tekemistä. Mun aivot ei kylläkään ymmärrä miksi pitää vieraiden ihmisten kirjoituksia kommentoida negatiivisesti. Millaisen ihmisen elämää tälläiset kirjoitukset voivat häiritä? Ja jos häiritsee, niin näitä ei ole pakko lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vietä täällä palstalla aikaani, koska minulla on aivot. Piipahdan vain jättämässä oman kirjoitukseni tai lukemassa sen kommentit. Muulle ajalle riittää tekemistä. Mun aivot ei kylläkään ymmärrä miksi pitää vieraiden ihmisten kirjoituksia kommentoida negatiivisesti. Millaisen ihmisen elämää tälläiset kirjoitukset voivat häiritä? Ja jos häiritsee, niin näitä ei ole pakko lukea.

        Ymmärtänetkö nyt kenties omasta kirjoituksestasi miksi sua voi pitää aivottomana vai onko niin että vaikka osaat kirjoittaa et itse ymmärrä kirjoittamasi tekstin sisältöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtänetkö nyt kenties omasta kirjoituksestasi miksi sua voi pitää aivottomana vai onko niin että vaikka osaat kirjoittaa et itse ymmärrä kirjoittamasi tekstin sisältöä

        Sinun kohdallasi on aika helppo todeta, että mikäli järkeä joskus oli niin oli ja meni kun päätit alkaa käyttää energiaasi trollaavan miehen kanssa tappeluun ja mitä tulee omaan kirjoitteluusi, niin se on todella epäjärjestynyttä. Hoet trollaavalle miehelle usein kun hän esiintyy naisena, että hän ei ole täällä. Ei ole sinun vihan kohdekaan koskaan teidän keskusteluissa paikalla, että hieman paradoksaalista on. Eipä taida sinunkaan toiminnalla olla juuri tukea kun jatkuvasti nojaat tuntemattomaan yleisöön me-hengessä🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtänetkö nyt kenties omasta kirjoituksestasi miksi sua voi pitää aivottomana vai onko niin että vaikka osaat kirjoittaa et itse ymmärrä kirjoittamasi tekstin sisältöä

        Sulla ei nyt riittänyt ymmärrys tekstiini. Ensivaikutelma sinusta vahvistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei nyt riittänyt ymmärrys tekstiini. Ensivaikutelma sinusta vahvistui.

        Voi kuule kyllä sinä naisena esiintyvä ätmi ja tämä taisteluparisi olette täällä matsailleet vuosien varrella sen verran, että luulisi ensivaikutelman olevan jo aika suhteellinen käsite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kyllä sinä naisena esiintyvä ätmi ja tämä taisteluparisi olette täällä matsailleet vuosien varrella sen verran, että luulisi ensivaikutelman olevan jo aika suhteellinen käsite

        Et viittis kehitellä noita omia hupaisia teorioitasi joka hemmetin aloitukseen. Nyt ei mätsännyt yhtään mikään noista oletuksistasi. Alkaen siitä, että olen nainen. Enkä ole tuon kommentoijan kanssa minkäänlaisessa keskusteluväleissä tietääkseni.


    • Anonyymi

      Minä en näköjään ainakaan ole muuta kuin Truman show.

      • Anonyymi

        Käytät avujasi rikollisiin tekoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät avujasi rikollisiin tekoihin

        Niistä kun pääsis eroon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät avujasi rikollisiin tekoihin

        Tälläiset kommentit eivät ole aloittajalta.


    • Anonyymi

      No niinpä

      • Anonyymi

        Tuossa aloituksessani oli tunnisteena "Mut kun". Ehkä se ei selvästi tullut esille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe