saatana ei vieläkään vastaa mulle vaikka mä loukutin sitten sen naapurin kissan viimein ja uhrasin sen vappuna meiän takapihalla. meni vähä kyl pieleen kun emmä saanut siltä kun hännän irti eli jäi se kurkku katkomatta mutta mitä välii???!!! mä siitä hännästä puristin verta lasiin ja me mun boyfrendin Tonin kanssa juotiin se veri. Toni ei oo enää uskovainen vaikka se vähän aika sit vielä huusi jeesusta apuun kun täälläkin käskettiin niin!!!! mutta ku ei se jeesus tullut niin Toni uhkas vetää ittensä hirteen mutt sitte me otettiin tää kissa kiin niin ei se hirttänytkää itteesä, se vaan taas viiltelee niinku ennenkin. mä olen niin onnellinen että kaikki on niinku enneski!!!!!! mutta sitä mä vaan kysyn että eiks ois ihquu että se Saatana vihdoinkin vastais meille ett voittekste kertoo että miten me saatais se vastaan kun se oijalauta ei auttanu ja spiritismiä ei jakseta enää pelata kun tuli tenniskyynärpääki!!!!!!!!
nii ja sit vielä semmonen asia että ku meiltä toi vessapaperi alkaa olla loppu niin mikä taika auttas saamaan sitä lisää??????!!!!! mä en tykkää pyyhkii jäkäliin
mitä mä teen?????????!!!!!!!!!!!
7
768
Vastaukset
- Jes.
Hyvin matkit pissistä x)) Alkoi naurattamaan
- AurinkoNoita
Muuten oli hyvin, mutta tuo "ihquu" meni vähä väärin. Se on "ihq"... ;D
vaan Jeeusta ja kyllä Hän vastaa ja Hän on ainut joka voi lopettaa sen viiltelyn ja pahan olon, kun Hän uudestusynnyttää teidät ylhäältä ja Pyhä Henki tulee asumaan teidän sydämiin, niin te saatte voiman elää oikein ja kerra pääsyn taivaaseen.
saatana tahtoo vain pahaa ja se on tappaja ja kaiken pahan alku ja aikaansaaja. varo kutsumasta sitä, sillä monet ovat mielisairaalassa, tai hautausmailla, kun ovat sen kanssa alkaneet vehkeilemään.
- Puhelinpylväs
Ehkä ne siellä tietää saatanan puhelinnumeron tai sitten helvetin vaihteen numeron, jossa joku demoni sitten yhdistää toimitusjohtajalle eli saatanalle.
- Dead_end
...Tosi hauskaa :D
- Deville
varo ettei pilkka osu omaan nilkkaan..
- belgoratha
sä tiedät varmaan miten se saatana vastais kun sä ole deville?!!! mut emmä oikein tajunu mitä sä tarkotat että varo. mitä mun pitää varoo, eiks me olla samalla puolella?????????!!!!!! vai oletko sä joku mustanaamion susikoira vai mikä tää juttu on?!!!! mut jos sä olet saatanan oma säkin niin mennään yhessä palvotaan saatanaa vaiks tänään keskiyöllä tonne pihalle. palvo sä siellä missä sä olet ja mä palvon täällä ja katotaa et jos se vaik vastais sulle tai mulle????????!!!!! mä aattelin uhrata mun boyfrendin kun mä olen aika kyllästynyt siihen!!!!!!11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654