mitä mä teen?????????!!!!!!!!!!!

belgoratha

saatana ei vieläkään vastaa mulle vaikka mä loukutin sitten sen naapurin kissan viimein ja uhrasin sen vappuna meiän takapihalla. meni vähä kyl pieleen kun emmä saanut siltä kun hännän irti eli jäi se kurkku katkomatta mutta mitä välii???!!! mä siitä hännästä puristin verta lasiin ja me mun boyfrendin Tonin kanssa juotiin se veri. Toni ei oo enää uskovainen vaikka se vähän aika sit vielä huusi jeesusta apuun kun täälläkin käskettiin niin!!!! mutta ku ei se jeesus tullut niin Toni uhkas vetää ittensä hirteen mutt sitte me otettiin tää kissa kiin niin ei se hirttänytkää itteesä, se vaan taas viiltelee niinku ennenkin. mä olen niin onnellinen että kaikki on niinku enneski!!!!!! mutta sitä mä vaan kysyn että eiks ois ihquu että se Saatana vihdoinkin vastais meille ett voittekste kertoo että miten me saatais se vastaan kun se oijalauta ei auttanu ja spiritismiä ei jakseta enää pelata kun tuli tenniskyynärpääki!!!!!!!!

nii ja sit vielä semmonen asia että ku meiltä toi vessapaperi alkaa olla loppu niin mikä taika auttas saamaan sitä lisää??????!!!!! mä en tykkää pyyhkii jäkäliin

7

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jes.

      Hyvin matkit pissistä x)) Alkoi naurattamaan

    • AurinkoNoita

      Muuten oli hyvin, mutta tuo "ihquu" meni vähä väärin. Se on "ihq"... ;D

      • vaan Jeeusta ja kyllä Hän vastaa ja Hän on ainut joka voi lopettaa sen viiltelyn ja pahan olon, kun Hän uudestusynnyttää teidät ylhäältä ja Pyhä Henki tulee asumaan teidän sydämiin, niin te saatte voiman elää oikein ja kerra pääsyn taivaaseen.
        saatana tahtoo vain pahaa ja se on tappaja ja kaiken pahan alku ja aikaansaaja. varo kutsumasta sitä, sillä monet ovat mielisairaalassa, tai hautausmailla, kun ovat sen kanssa alkaneet vehkeilemään.


    • Puhelinpylväs

      Ehkä ne siellä tietää saatanan puhelinnumeron tai sitten helvetin vaihteen numeron, jossa joku demoni sitten yhdistää toimitusjohtajalle eli saatanalle.

    • Dead_end

      ...Tosi hauskaa :D

    • Deville

      varo ettei pilkka osu omaan nilkkaan..

      • belgoratha

        sä tiedät varmaan miten se saatana vastais kun sä ole deville?!!! mut emmä oikein tajunu mitä sä tarkotat että varo. mitä mun pitää varoo, eiks me olla samalla puolella?????????!!!!!! vai oletko sä joku mustanaamion susikoira vai mikä tää juttu on?!!!! mut jos sä olet saatanan oma säkin niin mennään yhessä palvotaan saatanaa vaiks tänään keskiyöllä tonne pihalle. palvo sä siellä missä sä olet ja mä palvon täällä ja katotaa et jos se vaik vastais sulle tai mulle????????!!!!! mä aattelin uhrata mun boyfrendin kun mä olen aika kyllästynyt siihen!!!!!!11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe