Perin omituinen käytänne on että
sättimisminuutit näytetään tilariveillä
kaikille muille kuin säätttäjälle itselleen!
-liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 417 minuutin ajan..
- liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 45252 minuutin ajan..
- liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 1689 minuutin ajan..
- liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 44914 minuutin ajan..
- liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 129127 minuutin ajan..
Ei oo kuitenkaan ensimmäinen eikä viimeinen asia,
joka Suolisätissä synnyttää omituisia ajatuksia.
ChattiMinuutit
4
359
Vastaukset
- Anonyymi
Ylellä voi esittää kysymyksen "paljonko mun minsat on" ja aina vastataan.
Minua ei tosin kiinnosta omat minuuttini palaneen puupennin vertaa joten en ota moisesta stressiä.
Asetuksista voi poistaa tilarivit niin ei näy sitten muidenkaan minuutit mikäli ne nostattavat verenpainetta:)- Anonyymi
;) ;) ;) ;)
Eli sä et lähtis muuttamaan mitään, okei. That's fine!
Taitaa olla lähinnä täysin sun oma asias, mikä sun verenpainettas stressaa.
Otitko muuten tämän jotenkin jostain syystä ahdistavana kysymyksenä, johon sinulla on avain helpotukseen!? MIelenkiintoinen puolustautuminen moisesta puupennistä ja sen vertaisista:):)
:):):):) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;) ;) ;) ;)
Eli sä et lähtis muuttamaan mitään, okei. That's fine!
Taitaa olla lähinnä täysin sun oma asias, mikä sun verenpainettas stressaa.
Otitko muuten tämän jotenkin jostain syystä ahdistavana kysymyksenä, johon sinulla on avain helpotukseen!? MIelenkiintoinen puolustautuminen moisesta puupennistä ja sen vertaisista:):)
:):):):)Verenpaineeni ovat ihan kohdillaan.
Kysymys ei ahdistanut minua lainkaan, enempi ahdistaa nickit jotka vahtii toisten minuutteja.
Mitä enemmän minuutteja niin se kertoo että kyseinen nick on antanut ja saanut paljon chatista ja sitä arvostan:)
Vastasiko tämä huoleesi verenpaineestani jossa ei todellakaan ole mitään vikaa?
Is everything okay? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verenpaineeni ovat ihan kohdillaan.
Kysymys ei ahdistanut minua lainkaan, enempi ahdistaa nickit jotka vahtii toisten minuutteja.
Mitä enemmän minuutteja niin se kertoo että kyseinen nick on antanut ja saanut paljon chatista ja sitä arvostan:)
Vastasiko tämä huoleesi verenpaineestani jossa ei todellakaan ole mitään vikaa?
Is everything okay?Se on tietty aiheellinen huoli, koska tilarivit näkyvät muille, toistan mutta ei itselle.
Oisko tähän joku ratkaisu sun mielestä, etteivät pääsisi näkemään toisten minuutteja?
Voimme tietysti keskustella sun verenpaineestakin =)) jos tahdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5145583Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255019Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292402- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1751210- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N101019Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948