Miss Suomi Semifinalisti

Nyt löytyi vuoden 2023 Miss Suomi.
Tai sanottakoon, että hän on minun makuuni.
Kaunis, upea. Ihan paras.

" Milena Rahi
Olen kotoisin Porista, josta muutin heti lukion jälkeen Viroon ja Espanjaan opiskelujen perässä.

Ammatti: Rekrytointikonsultti, Master of Business Administration. Yhdistän asiantuntija- ja johtotason osaajia yrityksiin. Autan ihmisiä löytämään unelmatyöpaikkansa ja yrityksiä kasvamaan. Pääsen jatkuvasti kohtaamaan uusia ihmisiä ja opin uutta joka päivä!

Instagram @milenarahi

Rakastan unelmointia ja manifestointia. Olen aina mennyt rohkeasti kohti unelmiani ja uskon positiivisen ajattelun voimaan. Jousimiehen luonnekuvaus osuu minuun ja minussa asuu ikuinen seikkailija. Mielestäni elämän tarkoitus on nähdä, kokea ja ennen kaikkea tuntea mahdollisimman paljon. Harrastan joogaa ja olen suorittanut myös joogaohjaajan koulutuksen. Liikunta on aina ollut osa elämääni ja harrastin nuorempana kilpatasolla muodostelmaluistelua. Luonto rentouttaa minua ja talvisin vietän aikaa Espanjan auringon alla, kesällä mökkeilen Turun saaristossa. Olen onnellisesti parisuhteessa ja meillä on ihana pieni chihuahua-koira."

7

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko aina vaan missikisoja olemassa .
      Sitä en tiennytkään

      • Anonyymi

        Onpahan hyvinkin.
        Nykyään voi osallistua myös aviossa olevat ja lapsia saaneet naiset.
        Sikäli Miss Suomi-nimi on harhaanjohtava.
        Samoin voivat osallistua sukupuolenvaihdoksen tehneet henkilöt.
        Tänään näytettiin netissä 20 semifinalistia.
        Syksyllä valitaan 10 finalistia.
        Kanava 17 näyttää loppukilpailun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpahan hyvinkin.
        Nykyään voi osallistua myös aviossa olevat ja lapsia saaneet naiset.
        Sikäli Miss Suomi-nimi on harhaanjohtava.
        Samoin voivat osallistua sukupuolenvaihdoksen tehneet henkilöt.
        Tänään näytettiin netissä 20 semifinalistia.
        Syksyllä valitaan 10 finalistia.
        Kanava 17 näyttää loppukilpailun

        Edellisen kirjoitti 2lesken

        Vielä lisäys.
        "Eveo on uusi suomalainen valtakunnallinen, vapaasti katsottava tv-kanava.
        Kanava aloitti päivittäiset tv-lähetykset keskiviikkona 7.6.2023.

        Tavoitteenamme on tavoittaa suomalaiset televisiokatsojat sekä antenni- että kaapelitalouksista (Elisa, DNA, Telia ja Ålcom). Kanavapaikkamme on 17."


    • Anonyymi

      Nättejä ovat kaikki. Näitä nättejä tulee tosin ihan kadullakin vastaan päivittäin. Kukaan osallistujista ei ole kaunotar ja ylipäätäänkin missikisojen suosio sekä taso sitä myöten, on laskenut hurjasti. Ei enää vastaa tätä päivää ja kun vielä ulkonäköä voi ja saa kisoissa muokata, ei kilpailussa ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Kullin kantaja syntynyt ja lovi tytöksi muokattu ..... Mikä kumma siinä on että luonnon oikuksi pitää muokata itseään.
      Miss Suomi kisan nimi pitää muuttaa Suomen perse kisaksi.

      • Oletko sinä äiti tai isä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe