VASTATKAA JOTAIN JA LUKEKAA TÄMÄ

Anonyymi-ap

Olen 21 v nainen. Minulla oli toissaviikolla lääkärikäynti. 10 minuuttia ennen lääkärille lähtöä tajusin, että minulla on hirveä jano ja päätäni särki sen takia. Mun vesihana ei toimi ja minulla ei ole autoa, joten en olisi kerennyt hakea juotavaa kaupasta, joten päätin juoda 1,5 litraa coca colaa ennen lähtöä. Päätin juoda siksi noin paljon limsaa koska en halunnut kestää valtavaa päänsärkyäni ja en kerennyt laittaa ruokaa, joten noin iso limsamäärä voisi myös pitää nälkäni hetken poissa. Lääkärikäynti alkaisi 20 minuutin päästä. Sitten aloin juomaan sitä coca colaa. Otin kellosta aikaa, koska oli kiire juoda. Kello näytti että aikaa oli kulunut 2 minuuttia ja olin pullon puolissavälissä. Join aivan täysiä , en ikinä ollut juonut mitään niin lujaa. Mahassani tuntui siltä, kuin se räjähtäisi kohta. Sitten 3 minuutin kohdalla pullosta oli jäljellä enää vähän. En kertaakaan pysähtynyt hengähtämään juomiseni aikana. Sitten kello näytti 3 minuuttia ja 10 sekuntia ja olin melkein juonut ja tajusin että kerkeäisin lääkäriin ajoissa, mutta tajusin myös että kohta tulee valtava röyhtäys. No, kuitenkin Sitten 3 minuuttia ja 34 sekuntia aikaa oli kulunut ja tuolla ajalla sain juotua koko limsan. Sitten taputtelin heti juomisen jälkeen täyttä mahaani. Sitten tunsin kuinka valtava röyhtäys tulee ja 5 sekuntia juomisen jälkeen tuli todella äänekäs röyhtäys, joka kesti 8 sekuntia. Sitten röyhtäisin heti vielä monta kertaa kovaäänisesti mutta ne eivät olleet niin äänekkäitä. Noiden röyhtäyksien jälkeen sain naurukohtauksen ja huusin ääneen, että "mitä vittua, miten ihminen voi röyhtäistä noin kovaa". Sitten lopetin kohta nauramisen ja lähdin pyörällä lääkäriin. En olettanut, että röyhtäyksiä tulisi lisää lääkärissä. Saavuin lääkärin huoneeseen ja hän heti aluksi punnitsi minut. Hän oli naislääkäri, Hän punnitsi ja sanoi: " painat 80 kiloa ja olet tosi hyvänpainoinen ja olet myös vähän lihaksikaskin. Sitten hän mittasi minut ja hän itse oli minua vähän lyhyempi. Hän sanoi että "olet tosi pitkä naiseksi, olet 185 senttiä pitkä". Minä sanoin että "okei" JA SITTEN TULEE TÄMÄN KOKEMUKSIN NOLOIN KOHTA, JOHON TOIVON TEIDÄN VASTAAVAN JOTAIN. Minä röyhtäisin tosi kovaa hänen naamansa edessä, jolloin ihmettelin, että miten 10 minuutin päästä limsan juonnista voi vielä tulla röyhtäys. Hän sanoi totisena, että kylläpä tuo röyhtäys oli äänekäs ja haisi coca colalle. Minä sanoin että join ison pullollisen ennen lähtöä koska oli jano. Hän sanoi että hän ei tiedä miksi röyhtäyksiä tulee vielä 10 minuuttia juomisen jälkeen. Sitten hän sanoi, että okei nyt voit poistua, kaikki asiat on tehty. Sitten lähdin kotiin. KERTOKAA TEIDÄN NOLOJA KOKEMUKSIA JA SYITÄ MIKSI MINULLA TULI RÖYHTÄYS NIIN KAUAN JUOMISEN JÄLKEEN

2

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hampaat kalisee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe