VASTATKAA JOTAIN JA LUKEKAA TÄMÄ

Anonyymi-ap

Olen 21 v nainen. Minulla oli toissaviikolla lääkärikäynti. 10 minuuttia ennen lääkärille lähtöä tajusin, että minulla on hirveä jano ja päätäni särki sen takia. Mun vesihana ei toimi ja minulla ei ole autoa, joten en olisi kerennyt hakea juotavaa kaupasta, joten päätin juoda 1,5 litraa coca colaa ennen lähtöä. Päätin juoda siksi noin paljon limsaa koska en halunnut kestää valtavaa päänsärkyäni ja en kerennyt laittaa ruokaa, joten noin iso limsamäärä voisi myös pitää nälkäni hetken poissa. Lääkärikäynti alkaisi 20 minuutin päästä. Sitten aloin juomaan sitä coca colaa. Otin kellosta aikaa, koska oli kiire juoda. Kello näytti että aikaa oli kulunut 2 minuuttia ja olin pullon puolissavälissä. Join aivan täysiä , en ikinä ollut juonut mitään niin lujaa. Mahassani tuntui siltä, kuin se räjähtäisi kohta. Sitten 3 minuutin kohdalla pullosta oli jäljellä enää vähän. En kertaakaan pysähtynyt hengähtämään juomiseni aikana. Sitten kello näytti 3 minuuttia ja 10 sekuntia ja olin melkein juonut ja tajusin että kerkeäisin lääkäriin ajoissa, mutta tajusin myös että kohta tulee valtava röyhtäys. No, kuitenkin Sitten 3 minuuttia ja 34 sekuntia aikaa oli kulunut ja tuolla ajalla sain juotua koko limsan. Sitten taputtelin heti juomisen jälkeen täyttä mahaani. Sitten tunsin kuinka valtava röyhtäys tulee ja 5 sekuntia juomisen jälkeen tuli todella äänekäs röyhtäys, joka kesti 8 sekuntia. Sitten röyhtäisin heti vielä monta kertaa kovaäänisesti mutta ne eivät olleet niin äänekkäitä. Noiden röyhtäyksien jälkeen sain naurukohtauksen ja huusin ääneen, että "mitä vittua, miten ihminen voi röyhtäistä noin kovaa". Sitten lopetin kohta nauramisen ja lähdin pyörällä lääkäriin. En olettanut, että röyhtäyksiä tulisi lisää lääkärissä. Saavuin lääkärin huoneeseen ja hän heti aluksi punnitsi minut. Hän oli naislääkäri, Hän punnitsi ja sanoi: " painat 80 kiloa ja olet tosi hyvänpainoinen ja olet myös vähän lihaksikaskin. Sitten hän mittasi minut ja hän itse oli minua vähän lyhyempi. Hän sanoi että "olet tosi pitkä naiseksi, olet 185 senttiä pitkä". Minä sanoin että "okei" JA SITTEN TULEE TÄMÄN KOKEMUKSIN NOLOIN KOHTA, JOHON TOIVON TEIDÄN VASTAAVAN JOTAIN. Minä röyhtäisin tosi kovaa hänen naamansa edessä, jolloin ihmettelin, että miten 10 minuutin päästä limsan juonnista voi vielä tulla röyhtäys. Hän sanoi totisena, että kylläpä tuo röyhtäys oli äänekäs ja haisi coca colalle. Minä sanoin että join ison pullollisen ennen lähtöä koska oli jano. Hän sanoi että hän ei tiedä miksi röyhtäyksiä tulee vielä 10 minuuttia juomisen jälkeen. Sitten hän sanoi, että okei nyt voit poistua, kaikki asiat on tehty. Sitten lähdin kotiin. KERTOKAA TEIDÄN NOLOJA KOKEMUKSIA JA SYITÄ MIKSI MINULLA TULI RÖYHTÄYS NIIN KAUAN JUOMISEN JÄLKEEN

2

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hampaat kalisee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17073
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4814
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2728
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2016
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1507
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1348
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1223
    Aihe