Muutama kysymys?

Anonyymi-ap

Olen miettinyt undulaattien hankkimista jo useamman kuukauden mutta tässä olisi muutama kysymys niistä.

1. En haluaisi undujen poikasia, niin onko mahdollista että ottaa tyyliin 2 koirasta tai 2 tyttöä pelkästään? Ja jos vastaus on ei niin miten saisin ne olla tekemättä poikasia?

2. Kun unduja pitää pitää vapaana häkistä lentelemässä, niin miten ne saisi helpoiten takaisin häkkiin että pitääkö houkutella herkuilla, tai opettaa menemään takaisin vai mitä?

3. Kuinka usein pitäisi antaa tuoreita unduille?

Kiitos vastauksista jo etukäteen ja hyvää kesää🌼☀️🫧

0

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
        Maailman menoa
        701
        3578
      2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
        Ikävä
        72
        1113
      3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
        Kajaani
        50
        1102
      4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
        Ikävä
        70
        865
      5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
        Maailman menoa
        89
        845
      6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
        Ikävä
        94
        707
      7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
        Ikävä
        50
        690
      8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
        Ikävä
        53
        688
      9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
        Kotimaiset julkkisjuorut
        32
        680
      10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
        Ikävä
        115
        638
      Aihe