ikivanha puimuri?

onko arvoa?

Tosi vanha puimuri, vuosimallia en tiedä. Onko sillä mitään arvoa, vai vaan romuna? ottaako museot?

10

2888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agricult

      Kerros jotain tietoa koneesta: Minkä merkkinen & mallinen, missä kunnossa on jne, niin joku voi osata antaa arvion.

      • onko arvoa?

        Merkki oli joku Mccormick International, muuta en tiedä. Tosi vanha kyllä.


    • Puimurimies

      Onko tuo puimuri vielä olemassa? Olen kiinnostunut siitä! Gsm: 040-7466966

      • Tee#7

        En tiiä kyseisestä mutta meillä ladossa wanha cormicki, ihan toimiva peli. On myytävänä kun hinnasta sovitaan.


    • Masuunin liekki

      Ei kannata myydä romuksi tai romunkerääjälle.
      Ne ei arvosta vanhoja maatalous koneita ja laitteita.
      Kannattaa myydä jollekin harrastajalle, joka on kiinnostunut näitä vanhoista koneista ja laitteista.
      Ne yleensä maksaa niistä, kunnostavat ja entisöivät.
      Näissä vanhoissa koneissa on nostalgista arvoa ja ovat ne niin harvinaisia.
      Ei niitä ole enää vuosikymmeniin valmistettu, eikä missään liikkeessä ole
      myynnissä.

      En tiedä ottaako mikään museo, ehkä joku maatalousmuseo, mutta museot eivät yleensä maksa juuri mitään.
      Ennemmin kannattaa myyydä yksityiselle.

    • Sampo 500

      Mulla on Sampo 500. Oon kyllä huomannu et nyt ku sen kaa on tarpeeks eläny nii en kyllä pois antais. 500 on kyl aika romuja mut kummasti siihen on kiintyny. Nytkin mulla on täysentisöinti käynnissä.

    • tatu1309

      Perikunnan tilalta löytyisi toinen niistä hankkijan vuonna 1950 maahantuomista Massey Harris 726 puimureista...ensimmäisiä polttomoottorikäyttöisiä puimureita suomessa!!

      • anti-romu

        Ei kannata ainakaan romuihin pistää


    • 10+10

      Naapurista menee kaks Sampo kymppiä rumu-ukolle lähi aikoina satasen kappale

    • Anonyymi

      Minkä merkkinen, itseliikkuva?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe