Olen 12 vuotias poika ja 135cm ja isäni on pitkä yli 180cm pitkä ja äitini 168 niin miten voin olla lyhyt menen ylä-asteelle ja kaikki varmaan nauravat minulle että miten lyhyt poika
Miksi olen lyhyt
13
509
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverini oli sinun iässäsi suurinpiirtein tuon mittainen.
Kasvupyrähdys tuli hänelle vasta noin 17v ja nykyään on 190+
Itse silloin varmaan 165-170 ja nykyisin 181.
Ihmiset kun vain kasvavat eri tahtia.- Anonyymi
Moni poika todella kasvaa myöhemmin ja kovalla vauhdilla .
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17884714i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Juho tajua että syö sitä salaattia ja muita terveellisiä juttuja esim ja kurkkua ku vaa syöt herkkuja ei herkut auta kasvamiseen
Voisit jutella äitisi kanssa kun isäsi on kaupalla.
- Anonyymi
Isäni on kuollut kauan sitten
Anonyymi kirjoitti:
Isäni on kuollut kauan sitten
Onko isäsi ja biologinen isäsi samahenkilö. Äitisi varmasti tietää sen.
- Anonyymi
Ei sinulle kukaan naura, minun poikani oli aina pienin luokassa, mutta kasvoi sitten yhtä äkkiä kun koulu loppui, niin että toiset kasvavat tasaisesti koko kouluajan ja toiset sitten vaan yhtä äkkiä . Syötkö hyvin ? Ravintoloineen ruoka on myös törkeää kasvavalle nuorelle. Kyllä sinä ne toiset saat kiinni kasvussa ihan varmasti, että älä ole huolissasi
Käytä korkea kengät hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Varma isä on kuollut 13 vuotta sitten
Miksi mies ei saa olla lyhyt?
Mikä sinua siinä 135cm vaivaa?- Anonyymi
Kääpiö olet. Oisit miettinyt sitä ennenkuin aloitit tupakanpolton. Kyllä seiska luokalla kääpiö tyttöjäkin on mutta ne taitaa olla kiinnostuneita pidemmistä pojista. Kiusatuksi taatusti joutuu mutta se kasvattaa vaan luonnetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812