Paras krapulaseksi

Anonyymi-ap

Ehkä kiihottavin seksimuisto viime vuosilta:

Oltiin vaimon kanssa menossa kaveripariskunnan häihin. Olin edellisiltana ollut viihteellä ja aamulla heikossa hapessa. Häihin lähtöön oli aikaa ehkä tunti, kun makoilin sängyllä vaimon samalla laittautuessa. Sain jotenkin kammettua itseni suihkuun ja suihkun jälkeen menin takaisin sängylle makoilemaan pelkkä pyyhe päälläni. Sain pienen erektion ja katselin samalla vaimon meikkaamista. Hän näytti todella kauniilta ja oli pukeutunut nättiin mekkoon.

"Tiedätkö mikä helpottaisi oloa?", kysyin. "Jos sä ottaisit suihin." "Oota mä oon just valmis", vaimo vastasi, veti viimeiset silaukset ja tuli sängylle vierelle. "Voi sua", hän sanoi, silitti poskea, antoi suukon, nosti pyyhkeen pois ja otti kalun suuhunsa. Se tuntui taivaalliselta, tuntui kun paha olo olisi sekunnissa hälvennyt. Vaimo näytti niin kauniilta ja katselin kuinka hänen huulensa liikkuivat kalun vartta pitkin. Tartuin toisella kädellä häntä palstasta ja laitoin kättä pikkuhousuihin. "Ota nää pois." Vaimo keskeytti suihinoton ja riisui pikkuhousunsa. "Mee kontalleen." Asetuin hänen taakseen, nostin mekon helmaa ja työnnyin hänen sisäänsä. En muista, milloin pillu olisi tuntunut niin hyvältä. Katselin kuinka kalu liikkui häpyhuulten välissä ja myös kuinka ihanalta peppureikä näytti. Oltiin aiemmin kokeiltu anaaliseksiä pari kertaa, mutta ainoastaan vatsallaan maaten. Vedin kalun ulos ja sanoin: "Mun on pakko saada panna sua peppuun." Painelin varovasti ja vähän kerrallaan sain kalun kokonaan sisälle. Aloin liikkua varovasti, tartuin vaimoa lanteista ja kiihdytin työntöjen tahtia. Kuului ainoastaan pakaroiden läpsytys ja kiihtyvä hengitys, kun pumppasin pahaa oloani pois. Lopulta tajusin, että tulen kohta, viimeiset työnnöt, painoin kalun aivan pohjaan ja laukesin peppuun.

Tämän jälkeen menin uudestaan suihkuun, vedin puvun ja kravatin päälle ja lähdettiin häihin.

4

5749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei paha lääke kohmeloon. 🤗

    • Anonyymi

      Tuollaista lääkettä tarvisi juuri nyt. Nimim pikku krapula päällä. Aivan parasta. Iltaan menee ennen nun pääsee kassit tyhjentämään. Ja en aio nöyrtyä runkkaamaan vaan täysi tyhjennys vaimon pilluun.

      Joskus sain viestin töistä lähtiessä, että saat kotona persettä. Voit panna suoraan. Kotona todentotta odotti vaimo perse öljyttynä rentona ja liukkaana sekä panovammiina. Sain vaan tyhjentää itseni sinne. Ja voi että tekikin hyvää ja tuntui riettaalta astua kotiin ja alkaa panemaan perseeseen.

      Kun sain lastit ladattua sisään nosti rouva housut ylös ja sitten lähdettiinkin ikeaan. No ei se haitannut. Tuntui kivalta kun rouva pyöri siinä ja tiesin että olin justiin siementänut häntä perseeseen. Illalla otettiin uusi kierros.

    • Anonyymi

      Tuli mieleen parikin sellaista jotka todellakin jäi mieleen.

      Olin festareilla joskus ysärillä ja tapasin kivan tytön jonka kanssa vietettiin päivä. Oltiin teltta majoituksessa ja illalla sitten telttaan nussimaan. Häm otti ja imi rohkeasti minun festari kyrpää, ei varmaan ollut häävi makuelämys, kuten ei hänen pillun saksan, jota ahnaasti nuolin. Nuoren naisen tiukka ihana pillu. Naitiin teltassa. Pistelin edestä takaa ja päältä ja ähkin lastit paljaalla sisään. Nukahdetiin siihen sijoille. Aamulla kun herättiin oli kyrpä heti pystyssä. Pyysin varovasti, että imisikö hän sitä. Hän otti reippaasti ja alkoi imemään minun spermamahlaista kyrpää. Sen jälkeen sisään vaan liukkaaseen pilluun ja lastit lopuksi sisään. Jäimme kutkuttelemaan ja höpisemään hänen kanssaan. Kunnes seisokki alkoi iskemään. Hän otti vielä kerran suihin ja sain laskea kolmannet lastit hänen ihanaan liukkaaseen pilluun.

      Tämä omistautuneisuus jäi todellakin mieleen... Ja se krapulahelpotus. Ahhhh. Mikään ei ole parempaa kuin saada laskea paljaalla lastit naisen sisälle.

    • Anonyymi

      toinen tuli mieleen. Olin työkeikalla saaristossa ja viimeinen ilta meni röpöttelyksi. Heräsin aamulla karmeaan panetukseen. Minulla oli turun seudulla nainen, kenen kanssa paneskeltiin aina kun siellä olin, hänen miehensä tietämättä. laittelin jo matkalta viestiä, että nyt panettaa. Kurvasin pihaan ja hän olikin siellä jo valmiina. alun halailun jälkeen menin suoraan nuolemaan pillua, hän voihki ja ulisi sen tahdissa, kunnes en enää malttanut. Hän oli tyynyllä selällään ja nain ensin suuhun, oikein armosta työntelin, ja sitten takaapäin ensin pilluun vähän ja hyvin nopeasti perseen puolelle. Ai että se tuntui jälleen maittavalta Pukkasin lastit sisään ja jäätiin hetkeksi makoilemaan, mutta ei auttanut, oli jo kiire kotiin päin. Sinne hän jäi makoilemaan spermat perseessään. Ja tämä ei ollut ainoa kerta, tuota harrastettiin monesti ja aina lastit kakkoseen

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe