Haluun laitokseen

Anonyymi-ap

Moi mun äiti on lyöny mua jo eskarista asti ja haluisin laitokseen pois täältä helvetistä! Mut en oo uskaltanu sanoo kellekkään paitsi mun kavereille tästä ja siis joo. Täl hetkel oon 13vuotia tyttö ja mul on kolme sossuu siit et mun äiti hakkaa mua ja sossut ei vieläkään tee mitään. En voi mennä mun isälle koska siel ei oo mun hyvä olla. Mulle huudetaan siel myös sen takii en haluu olla siel. Mä toivoisin tosi paljon et pääsisin näitten kolmen kuukauden sisäl laitokseen et mua autettais ja kaikkee muutakin. Mut ne kaikki kolme sossumerkintää on et mun äiti lyö mua esim yks on semmonen et ”Mä oon kertonu kavereille että äiti lyö häntä vetää hiuksia ja uhkailee, Mä oon itkenyt koulun vessoissa kavereiden syliin sen takia.” Sossut ei vieläkään tee mitään vaik musta tehtiin tommoinen ilmotus ja mun iskä ei pidä muhun melkein mitään yhteyttä et voiko joku auttaa mua et mä pääsisin vihdoin turvaan mua on siis lyöty 8vuotta mun äiti alotti mun lyömisen kun olin 4vuotias ja siis sehän on uhannu tappaa mut ja mun äiti on uhannu tappaa itsensäkkin. Joten voitteko pliis pelastaa mut täältä helvetistä kiitos!

1

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et kertonut tuota soskuille? Heillä olisi ollut velvollisuus tehdä työnsä kunnolla. Jos pyysit niiltä apua ja se evättiin, he syyllistuivät virkavelvollisuuden rikkomiseen ja työnsä laiminlyöntiin.
      Koulussa olisi pitänyt kertoa trkkarille, se kyllä olisi asiaa vienyt vauhdilla eteenpäin, muille lapsille valittamisesta ei ole apua.
      Kun olet tyytymätön oloihisi, juttele vaikka nuorisotalon työntekijälle tilanteestasi.
      (Tai muulle luotettavalla aikuiselle jos on. Jos ei ole mikä harmillisen yleistä, soita/mene turvakotiin. Siellä väkivallan uhkaa kokenut saa apua.)
      Mieti ja punnitse tarkkaan ennenkun toimit, sitten alkaa tapahtua eikä ne sijaiskodit ole useinkaan unelmapaikkoja mutta jos todella sietämätön tilanne kotona, sitten sellaiseen. Olet jo iso onneksi joten omille muutto pian ajankohtaista joten ongelma ei kauaa kestä muutenkaan. Tsemppiä.
      Kerro kuulumisia tuonnempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3751
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3344
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2958
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2800
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1818
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1786
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1639
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1577
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1544
    Aihe