Onko Ukrainan hyökkäys alkanut? Joko on alkanut.
Ei ihan vielä ehkä viikon kuluttua, viime yönä on hyökkäys alkanut tai en tiedä ehkä ei ole vielä, kuka tietää onko jo alkanut, merkkejä on suurhyökäyksestä.
Hyökkäys alkanut
16
247
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän puuuttuisi , että siitä täällä tiedoteltaisiin :)
- Anonyymi
Kyllä heti tiedotetaan kun vaan saadaan luotettava tieto lehdistöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heti tiedotetaan kun vaan saadaan luotettava tieto lehdistöltä.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Puoli Siperiaa on jo Ukrainan hallussa. Wolopolomolo Zelenskiy johtaa joukkojaan kellarista käsin anellen lännestä lisää ammuksia. Äijältä on hermot jo riekaleina.
- Anonyymi
Niinhän ne sulta on pikku putleri
- Anonyymi
Katos, Putlerin Tiltukin heräsi.
- Anonyymi
Ylen itkuinen propagandatoimittaja kertoi että kaksi kumivenettä on nähty tulvajoella täynnä sotilaita. Ei tiennyt kenen sotilaita.
- Anonyymi
Äitis asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis asiakkaita.
kumiveneitä vulvajoella, juopon haave.
- Anonyymi
ORPO ON HYÖKÄNNYT KÖYHIÄ VASTAAN!
- Anonyymi
Pommittaa köyhiä veronkiristysohjuksilla.
- Anonyymi
Nyt on hyökkäys alkanut mutta voi olla että menee maanantaihin.
- Anonyymi
Nyt tulee ukrainalaisnaisista sellaista vauhtia leskiä, että peräkammarin pojat saaliille jo kiivaasti. Minäkin tästä lähden.
- Anonyymi
Ilmoita missä päin niitä liikkuu. Miten ne erottaa venäläisistä, kun ne molottaa samalla tavalla? Mansikanpoimijat ainakin olivat kovaa kamaa.
- Anonyymi
Poimijat on kyllä olleet salskeita uroita, oikein mukavia. Kohteliaampia ja taitavampia kuin suomalainen ykstotinen jyystäjä pahkakukkaroineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043