Vetoan kaikkiin Kainuun homoihin, lespoihin ja sukupuolineutraaleihin - lähtekäämme nyt tukemaan Pekka Haavistoa Suomen Tasavallan Presidentiksi. Vihdoinkin meillä on mahdollisuus saada edustava presidenttipari, Pekka ja Antonio, jotka voivat edustaa meitä syrjimättä ja voimme olla aidosti sitä mitä olemme. Meissä on Suomen tulevaisuus ja toivo paremmasta huomisesta.
NYT KAIKKI TUKEMAAN HAAVISTON VALINTAA
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehden mukaan Pekka Haaviston puoliso Antonio Flores ei oikein hyväksy Haaviston presidentti-ehdokkuutta. Hän kysyi Pekan kerrottua alkavansa ehdolle "oletko hullu?"
- Anonyymi
Me haluttaisiin Kajjaanista ehokkaaksi E.Aavakare tai P.Kilpeläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me haluttaisiin Kajjaanista ehokkaaksi E.Aavakare tai P.Kilpeläinen
Kyllä. 😁
- Anonyymi
Jos henkilö edustaa vihreitä tai vasemmistoliittoa, niin silloin ei heitä voi äänestää.
- Anonyymi
Onneksi valtaosa ihmisistä on normaalisti suuntautuneita. Hinurit 🤪🤡 ja lepakot 🦇🦇 ovat selvä vähemmistö eli eiköhän me saada jostain oikea mies presidentiksi. 💪👍
- Anonyymi
Kainuun transkepulaiset ovat Haaviston takana. Ja Vasemmistoliitto tietenkin.
- Anonyymi
Myös Oulun Tynkkynen homo tumman puolisonsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Oulun Tynkkynen homo tumman puolisonsa kanssa.
Ei näillä ole mitään merkitystä oli ihan mitä tahansa- näyttää et kovemmin vaan porskuttavat etteenpäin.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Pride suomi = syntyvyys 0
- Anonyymi
Minä annan ääneni voittajalle eli en äänestä. Kaikki kelpaavat, joten ei ole merkitystä kuka voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540