Hyvästi Idänpään S

Anonyymi-ap

Kaupassa hinnat on nykyään lähinnä ryöstöhinnoittelua. Kun kaksi pientä kalan palaa maksaa 18 euroa, alkaa olla mitta täysi. Enää en koskaan palaa putinin varjolla ryöstävään kauppaan, hyvästi

26

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hinnat laskee pian kun uusi hallitus aloittaa.

      • Anonyymi

        Bensan hinta on laskenut jo vaikka hallitus ei ole vielä edes aloittanut.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885489N

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Siirryin Hätilän k markettiin, on paljon halvempi

    • Anonyymi

      On todella härskiä pyytää kirjolohesta 44 e/kg, olkoonkin että on kypsää, mutta näin siis s market Idänpää

      • Anonyymi

        No mene muualle äläkä täällä vingu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene muualle äläkä täällä vingu.

        Olen samaa mieltä .jos ei miellytä kannattaa vaihtaa kauppaa eikä tulla tänne itkemään. Oikeus valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä .jos ei miellytä kannattaa vaihtaa kauppaa eikä tulla tänne itkemään. Oikeus valita.

        Kyllä. Oikeus valita. Ja äänestän lompakolla. Sabotoin s-ryhmää. Kallis


    • Anonyymi

      Äänestin persuja ja ne lupas halventaa kansaa.

      • Anonyymi

        Silakkaa sitä on ennenkin ehdotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaa sitä on ennenkin ehdotettu.

        Silakka on liian kallista.


    • Anonyymi

      Äänestin jaloillani, jääkä te muut makselemaan kalliisti

      • Anonyymi

        Jätitkö kalan johonkin lämpimään hyllyyn ja kävelit pois? Vai miten äänestit jaloillasi?


    • Anonyymi

      idänpään s market on Hämeenlinnan siistein kauppa .MENE VAIN HÄTILÄN K MARKETTIIN huomaat kalatiskillä hirveän hajun .itse sain kolme kertaa p...aa lohta meni roskiin.ei ihan siistein .

      • Anonyymi

        Juu ja on kyllä hinnatkin siistit, varsinkin ne lämpimät valmis ruuat aivan sikakalliita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja on kyllä hinnatkin siistit, varsinkin ne lämpimät valmis ruuat aivan sikakalliita

        Kaikki maksaa. Eihän niitä ole pakko ostaa voi tehdä itse. Niin minäkin teen enkä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maksaa. Eihän niitä ole pakko ostaa voi tehdä itse. Niin minäkin teen enkä valita.

        Teen itse kaloja kylpyammeessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen itse kaloja kylpyammeessani.

        Onhan akvaario keksitty.


    • Anonyymi

      Kalaisa Katuman järvi on vieressä mene hakemaan halvat kalanpalat sieltä .

    • Anonyymi

      Kuka jäi kaipaamaan sinua?

    • Anonyymi

      Sale on Siwa?

      • Anonyymi

        Nyt en tajua!? Mihin kommenttisi liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en tajua!? Mihin kommenttisi liittyy?

        Itse käyn aina kalassa Ahvenistonjärven pohjoispäässä. Iltaisin kun menee niin ei juuri kukaan häiritse ja aina on tullut isoja ahvenia fileoitavaksi. Kaupasta en ole kalaa ostanut enää vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyn aina kalassa Ahvenistonjärven pohjoispäässä. Iltaisin kun menee niin ei juuri kukaan häiritse ja aina on tullut isoja ahvenia fileoitavaksi. Kaupasta en ole kalaa ostanut enää vuosiin.

        Aika hyvä kalajuttu. Oikein fileoit? Yes. Okei.


    • Anonyymi

      Juu viisisenttisistä ahvenoista leikkelee fileitä. Tarvii kirurgin kädet ja suurennuslasin.

    • Anonyymi

      Epäsiisti. Kallis. Osaamattomat kassat(oisko pienet palkat) ässä on kiskuri ryhmä! Maajussit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe