sukupolvenvaihdos

Anonyymi-ap

Mikä firma se tämä Wikli on? Onko jollain parempaa tietoo.
Kaks kertaa tässä vähällä ajalla tullu vastaan ja vähän on alkanut ihmetyttään.
Poika teetti liiketoimintalaskelmat proagrialla. Pankissa ei oltu hyväksytty laskelmia vaan oltiin sanottu että Wikliltä löytyy hyvät talouspuolen asiantuntijat teetä laskelmat siällä. Toinen kerta kun tutulla isännällä samat kuviot, eli sukupolvenvaihdos menossa, niin siä oli ollu sama asia vaikka toinen pankki oli kyseessä. Siälläkin proagria teki ensin laskelmat eikä kelvannu, mutta wiklin tekemät käytännössä identtiset laskelmat kelpas.
Mistä tässä mahtaa olla kyse? Onko rahottajien luotto menny proagrian ammattitaitoon vai?

2

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös pankit ole ottanut takkiinsa suurimmaksi osaksi juuri prorahastuksen suosituksilla.
      Aikoinaan oli yleistä että laskelmien tekijä kysyi tehdäänkö todelliset laskelmat vai sellaiset millä saa rahoituksen. Että on se voinut alkaa luotto prorahastukseen olla kovilla.

• Anonyymi

Varmaan parasta olisi mennä pankkiin juttelemaan investointi suunnitelmista ennen kuin teettää mitään laskelmia. Jos suhtautuvat suopeasti suunnitelmiin, niin varmasti kertovat ketä suosittelevat laskelmien tekijöiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      165
      2164
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1647
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      52
      1353
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1328
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      117
      1180
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      207
      1020
    7. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      1018
    8. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      985
    9. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      100
      957
    10. Ollila työt

Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.
      Oulainen
      20
      952
    Aihe