tamu-haka peli ketuttaa..

faniiiiiii

suoraan sanottuna vituttaa se tamu-haka peli..koska tamu ei voittanu vaikka oli selvästi parempi joukkue...o,huttunen itse sanoi että olivat tänään oppi poikia...ja kuinkahan moni uskalsi ennen kauden alkua veikata tamua mestariksi...tero koskela, jari niemi ja antti pohja tulossa takaisin tamuun..jossain vaiheessa..:D:D koskela ehkä noista varmin... ei niemikään mahdottomuus ole ja jos vaduz ei nouse niin pohja tulee takaisin.... onhan sillä opinnot ja työpaikka täällä tampereella...toimittajana aamulehdessä.. he voisivat viedä vaikka tamun pitkälle euroopan kentillä...

4

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu

      Luulen, että Pirkanmaalaisjoukkueet ovat kauden lopussa sijoilla 1. ja 2. Itse kannatan Hakaa, mutta suon mestaruuden Tampereelle mieluusti, jos vaihtoehtona olisi esim HJK:n mestaruus!

    • JiiÄm

      ...TamUlta vietiin tokalla jaksolla selvä rankkari, kun pallo osui Hakalaisen käteen, mutta tuomarihan olikin jalkopallon oma pajupilli eli Petteri Kari!

    • Yamma

      Ketutti monestakin syystä joo.

      Ensinnäkin molemmat joukkueet pelasivat todella passiivisesti. Hyökkäyspuoliskolla oltiin jatkuvasti selkä maalia kohden ja ratkaisuja haettiin aina lopulta kukkupalloilla. Juuri niitä perisyntejä, jotka veikkausliiga yleensäkin vaivaa. Olisi vain toivonut kahden kärkijoukkueen pystyvän parempaan.

      TamU:n pelaajista mainittakoon Saarinen (mies näyttää kuin olisi jatkuvasti kaatumassa, mutta tehokasta ja rohkeaa kaverin peli on), Kopunovic (Tämänkö kaverin pitäisi rakentaa maalitilanteita? Itsekästä yrittämistä jossa taidot loppuivat jatkuvasti kesken), Marchis (ei tuolla juoksunopeudella voi enää pitkään pelata), Sainio (kaveri oli koko pelin kauniisti pihalla. Pari kertaa vietiin längistä ja kaksintaistelut mies hävisi kaikki).

      Ja tuomarointi... Käsivirheitä ei vihelletty, eikä selkäänajoja. Tämä osaltaan auttoi pelin muuttumista nyhjäämiseksi. Huono esitys.

      Ja juomat... Tämä vituttaa kuin pientä oravaa pakkasessa. 0,5 litran muovipullo on siis vaarallinen esine? Juoma piti kaataa kannettomaan pahvimukiin ja sehän toimii helvetin hyvin. Mainittakoon, ettei esim. pringlespurkkia kuitenkaan takavarikoitu. Onko tämä veikkausliigan kattava uusi neronleimaus vai ihan TamU:n oma?

      • FaniXX

        Tuo puolen litran limpsapullo on ihan oikeasti aika vaarallinen esine. Täynnä nestettä heität sillä helposti esim. ikkunan rikki mutta pahvimuki jossa on puoli litraa nestettä saa aikaan vaan läiskän ikkunaan.

        Otapa kohteeksi esim. kulmaa antavan pelaajan pää tai erotuomari ja osuma saa aikaan jopa aivotärähdyksen. Ulkomailla olen nähnyt kun jätkä kannettiin reporankana paareilla koppiin tuollaisen osuman jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe