kaatuu ensimmäistä kertaa petiin. Oletko sairastanut koronan ?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e7fc3ba5-4091-44c7-8b1d-a0cf786ae1a2
Koronan välttäneitä suomalaisia
12
345
Vastaukset
- Anonyymi
Sairastin pitkäoireisen koronan. Haperoitunut terveyteni jäi sen jälkeen pykälän entistäkin huonommaksi.
- Anonyymi
Kymmenisen tuhatta ihmistä on menehtynyt koronaan Suomessa.
Suurin osa 70 vuotta täyttäneitä. - Anonyymi
En ole sairastanut joten uhkana on. Rokotteita olen ottanut.
- Anonyymi
Aloittjaa, eiks ookkin ihmeellistä että vaikka ei ole sairastanut koronaa niin saattaa ihan vaan vanhuuttaankin kuolla kupsahtaa?
- Anonyymi
Luulen, että sairastin koronan 3/2022. Silloin olin altistunut, en käynyt testeissä.
- Anonyymi
Korona on mitätön flunssa. Toki flunssaankin kuolee vanhoja ja sairaita. Se on ihan luonnollista. Eletään kuten ennenkin ja annetaan vanhojen kuolla kun sen aika on.
- Anonyymi
Ei ole mitätön mitenkään. Joillekin se on kuolemaksi toiset pääsee pelkällä säikähdyksellä
Riippuen miten paljo saat tartuntaa ja meneekö se keuhkoihin asti. Vastaisuudessa se tulee olemaan dlussana kunhan se on muteetannu ensin .
Joten nytkin on sairaalassa korona potilaita niin että ei se vielä ole ohitse .
Sitten on ihmisiä joilla on suoja omasta takaa siis kantasoluja jotka ovat periytyneet vanhemmilta heihin ei tauti oikein helpolla pure - Anonyymi
"""annetaan vanhojen kuolla kun sen aika on"""
Tuhansia vanhuksia olisi vielä läheistensä ilona, jos ei olisi saaneet koronaa !!!
- Anonyymi
jooooo,,, suomalaiset ovat k u m m a l l i s i a
koronasta varotetaan
MUTTA
kaupoissa ja muissaki yleisölle olevissa paikoissa ON OVENSUUSSA
KÄSIDESIF pullot mutta suomalainen tyhmä ajattelematon
KÄVELEE useimiten ohi vain hyvin HARVA
ÄLYÄÄ desifioida kätensä kaupaan mennessä ja pois tullessa, MÄ käytän AINA käsidesiffiä tullen mennen kun sitä on ovenpielessä tyrkyllä,
ihmetellä täytyy suomalaisten TYHMYYTTÄ
korona viirus kun EI katoa keskuudestamme ollenkaan enään, vaan usiutuu kokoajan,
aina joku sairastuu tulevaisuudessaki,
miksi suomalaiset ovat noin piittaamattomia,
tosi tympee ilmiö,,- Anonyymi
Kirjoitat oikeaa asiaa ! Tyhmät suomalaiset ehkä uskovat, ettei se minuun tartu
enkä minä siihen kuole. Noin 10000 on kuitenkin kuollut.
- Anonyymi
Välttelee makuuhuoneen kynnystä paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026