Koronan välttäneitä suomalaisia

Anonyymi-ap

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairastin pitkäoireisen koronan. Haperoitunut terveyteni jäi sen jälkeen pykälän entistäkin huonommaksi.

    • Anonyymi

      Kymmenisen tuhatta ihmistä on menehtynyt koronaan Suomessa.
      Suurin osa 70 vuotta täyttäneitä.

    • Anonyymi

      En ole sairastanut joten uhkana on. Rokotteita olen ottanut.

    • Anonyymi

      Aloittjaa, eiks ookkin ihmeellistä että vaikka ei ole sairastanut koronaa niin saattaa ihan vaan vanhuuttaankin kuolla kupsahtaa?

    • Anonyymi

      Luulen, että sairastin koronan 3/2022. Silloin olin altistunut, en käynyt testeissä.

    • Anonyymi

      Korona on mitätön flunssa. Toki flunssaankin kuolee vanhoja ja sairaita. Se on ihan luonnollista. Eletään kuten ennenkin ja annetaan vanhojen kuolla kun sen aika on.

      • Anonyymi

        Ei ole mitätön mitenkään. Joillekin se on kuolemaksi toiset pääsee pelkällä säikähdyksellä
        Riippuen miten paljo saat tartuntaa ja meneekö se keuhkoihin asti. Vastaisuudessa se tulee olemaan dlussana kunhan se on muteetannu ensin .
        Joten nytkin on sairaalassa korona potilaita niin että ei se vielä ole ohitse .
        Sitten on ihmisiä joilla on suoja omasta takaa siis kantasoluja jotka ovat periytyneet vanhemmilta heihin ei tauti oikein helpolla pure


      • Anonyymi

        """annetaan vanhojen kuolla kun sen aika on"""

        Tuhansia vanhuksia olisi vielä läheistensä ilona, jos ei olisi saaneet koronaa !!!


    • Anonyymi

      jooooo,,, suomalaiset ovat k u m m a l l i s i a
      koronasta varotetaan
      MUTTA
      kaupoissa ja muissaki yleisölle olevissa paikoissa ON OVENSUUSSA
      KÄSIDESIF pullot mutta suomalainen tyhmä ajattelematon
      KÄVELEE useimiten ohi vain hyvin HARVA
      ÄLYÄÄ desifioida kätensä kaupaan mennessä ja pois tullessa, MÄ käytän AINA käsidesiffiä tullen mennen kun sitä on ovenpielessä tyrkyllä,

      ihmetellä täytyy suomalaisten TYHMYYTTÄ
      korona viirus kun EI katoa keskuudestamme ollenkaan enään, vaan usiutuu kokoajan,
      aina joku sairastuu tulevaisuudessaki,
      miksi suomalaiset ovat noin piittaamattomia,

      tosi tympee ilmiö,,

      • Anonyymi

        Kirjoitat oikeaa asiaa ! Tyhmät suomalaiset ehkä uskovat, ettei se minuun tartu
        enkä minä siihen kuole. Noin 10000 on kuitenkin kuollut.


    • Anonyymi

      Välttelee makuuhuoneen kynnystä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe