Nurmikko on jokaisen mökkiläisen haave

Anonyymi-ap

Iso nurmikenttä kesämökin pihalla - se on jokaisen mökinomistajan haave ja ylpeys. Koko mökkitontti on tasoitettu ja nurmetettu rantaan asti, luonnontilaista aluetta ei tontilla ole. Nurmikkoa hoidetaan ahkerasti, levitetään keväisin sammalsyöppö ja kevätlannoite, sekä tietenkin leikataan alkukesästä vähintään kahdesti viikossa.

Myös mökkinaapurien nurmikot ovat kesämökkiläisen huomion kohde. Jos joku mökkinaapuri laiskistuu eikä hoida nurmikkoaan riittävän hyvin, huomautetaan siitä hänelle. Kun koko mökkialueen nurmikot ovat hyvässä hoidossa, voivat kaikki mökkiläiset olla tyytyväisiä.

8

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas samaa ties monennenko kerran. Lääkityksesi ei ole kohdallaan.
      Hakeudu hoitoon ja pian!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­N­­y­­­m­f­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178866339

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Juuri näin se on. Tosin naapuri leikkaa nurtsin liian lyhyeksi, ettei tarvitsisi niin useasti leikata, ja sen seurauksena palaa auringossa keltaiseksi sängeksi. Tästä olemme huomauttaneet että voi toki myydä pois paikkansa ellei kykene siitä enää huolehtimaan.

• Anonyymi

Olet todella hoidon tarpeessa.

• Anonyymi

Jos voimat ja halu ei enää riitä mökkitontin kunnolliseen hoitamiseen, on todellakin syytä alkaa miettiä mökin myymistä ja vaikka jonkun lomaosakehuoneiston hankkimista. Siellä ei pihatöitä tarvitse tehdä.

Mutta niin kauan kun mökin omistaa, on omistajan velvollisuus huolehtia tontin hoidosta ja nurmikon leikkaamisesta. On kaikkien mökkiyhteistön jäsenten velvollisuus huolehtia mökkialueen yleistä ilmeestä ja hoitaa osansa ympäristön hoitamisesta. Hyvin hoidetut nurmikot kaikkien mökkien pihoissa on mökkiläisten yhteinen asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos voimat ja halu ei enää riitä mökkitontin kunnolliseen hoitamiseen, on todellakin syytä alkaa miettiä mökin myymistä ja vaikka jonkun lomaosakehuoneiston hankkimista. Siellä ei pihatöitä tarvitse tehdä.

Mutta niin kauan kun mökin omistaa, on omistajan velvollisuus huolehtia tontin hoidosta ja nurmikon leikkaamisesta. On kaikkien mökkiyhteistön jäsenten velvollisuus huolehtia mökkialueen yleistä ilmeestä ja hoitaa osansa ympäristön hoitamisesta. Hyvin hoidetut nurmikot kaikkien mökkien pihoissa on mökkiläisten yhteinen asia!

Sinun naapureidesi suoranainen velvollisuus on saattaa sinut pikimmiten tarvitsemaasi hoitono, koska itse olet nykyisessä tilassa kykenemätön määrittämään omaa terveyden tilaasi. Sitten myöhemmin käyt kiittämässä naapureitasi, kunhan vapaudut sieltä pakkohoidosta.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa hankkia oma kesämökki, jossa sitten voi ajella nurmikkoaan.

• Anonyymi

Pieni on parempi ja sopivan isopuustoinen tontti,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe