Iso nurmikenttä kesämökin pihalla - se on jokaisen mökinomistajan haave ja ylpeys. Koko mökkitontti on tasoitettu ja nurmetettu rantaan asti, luonnontilaista aluetta ei tontilla ole. Nurmikkoa hoidetaan ahkerasti, levitetään keväisin sammalsyöppö ja kevätlannoite, sekä tietenkin leikataan alkukesästä vähintään kahdesti viikossa.
Myös mökkinaapurien nurmikot ovat kesämökkiläisen huomion kohde. Jos joku mökkinaapuri laiskistuu eikä hoida nurmikkoaan riittävän hyvin, huomautetaan siitä hänelle. Kun koko mökkialueen nurmikot ovat hyvässä hoidossa, voivat kaikki mökkiläiset olla tyytyväisiä.
Nurmikko on jokaisen mökkiläisen haave
8
386
Vastaukset
- Anonyymi
Taas samaa ties monennenko kerran. Lääkityksesi ei ole kohdallaan.
Hakeudu hoitoon ja pian!- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178866339
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Juuri näin se on. Tosin naapuri leikkaa nurtsin liian lyhyeksi, ettei tarvitsisi niin useasti leikata, ja sen seurauksena palaa auringossa keltaiseksi sängeksi. Tästä olemme huomauttaneet että voi toki myydä pois paikkansa ellei kykene siitä enää huolehtimaan.
- Anonyymi
Olet todella hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Jos voimat ja halu ei enää riitä mökkitontin kunnolliseen hoitamiseen, on todellakin syytä alkaa miettiä mökin myymistä ja vaikka jonkun lomaosakehuoneiston hankkimista. Siellä ei pihatöitä tarvitse tehdä.
Mutta niin kauan kun mökin omistaa, on omistajan velvollisuus huolehtia tontin hoidosta ja nurmikon leikkaamisesta. On kaikkien mökkiyhteistön jäsenten velvollisuus huolehtia mökkialueen yleistä ilmeestä ja hoitaa osansa ympäristön hoitamisesta. Hyvin hoidetut nurmikot kaikkien mökkien pihoissa on mökkiläisten yhteinen asia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos voimat ja halu ei enää riitä mökkitontin kunnolliseen hoitamiseen, on todellakin syytä alkaa miettiä mökin myymistä ja vaikka jonkun lomaosakehuoneiston hankkimista. Siellä ei pihatöitä tarvitse tehdä.
Mutta niin kauan kun mökin omistaa, on omistajan velvollisuus huolehtia tontin hoidosta ja nurmikon leikkaamisesta. On kaikkien mökkiyhteistön jäsenten velvollisuus huolehtia mökkialueen yleistä ilmeestä ja hoitaa osansa ympäristön hoitamisesta. Hyvin hoidetut nurmikot kaikkien mökkien pihoissa on mökkiläisten yhteinen asia!Sinun naapureidesi suoranainen velvollisuus on saattaa sinut pikimmiten tarvitsemaasi hoitono, koska itse olet nykyisessä tilassa kykenemätön määrittämään omaa terveyden tilaasi. Sitten myöhemmin käyt kiittämässä naapureitasi, kunhan vapaudut sieltä pakkohoidosta.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa hankkia oma kesämökki, jossa sitten voi ajella nurmikkoaan.
- Anonyymi
Pieni on parempi ja sopivan isopuustoinen tontti,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715