Moi!
Siis runkkasin riparilla ja jotenkin toiset pojat saivat tietää. Nyt naurelevat ja ahistaa. Jostain syystä tuntuu, että mua kiusataan tästä asiasta koko syyslukukausi. Auttakaa please.
Runkkasin riparilla
8
960
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaaminen on normaalia. Ne muutkin pojat ovat varmasti joskus runkanneet.
- Anonyymi
kauheita pihtareita riparilla, kun kädelle jouduit.
Mee rotulle niin saat aitoo.
- Anonyymi
70-luvulla riparilla köyrittiin.
- Anonyymi
Mä jäin kerran runkkauksesta kiinni enkuntunnilla. Mutta mä olin silloin saatanan tyhmä.
- Anonyymi
tuttu tunne
- Anonyymi
Pakko koittaa vaa selvitä🤷🏻♂️ tsemiä
- Anonyymi
älä välitä...toi on oikeesti pientä. Nyt tuntuu asia isolta yms...mutta tulevaisuudessa tulee vielä eteen isompia ja vaikeampia asioita.
Sun pitää oppia olla välittämättä toisten mielipiteistä !
ja jos joku tuolle asialle nauraa, niin sanot ettetkö ikinä ole ite tehnyt =D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915