Jossain vaiheessa ostan asuntosi pilkkahinnalla.
Sulle jää vain loppuvelka lapaan 100-200kiloa
Täälä porvari
Anonyymi-ap
5
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tarjosin tänään keisarina puolet 342 k asunnosta
171 k tarjosin - Anonyymi
Mun rahoitusvastike pompsahti 275 egestä 1247 euroon.
Maksoin kokonaan pois koko roskan myin pari sijoitus kämppää ja osakkeet js kryptot tappiolla ne - Anonyymi
Taloyhtiön tontin vuokran korot realisoituu ensi kuussa ja joutuu maksaa yli 200 euroa lisää pelkästä tontin vuokrasta kk.uudis kerrostalo
- Anonyymi
Mistä saa halpoja köysiä?
- Anonyymi
Jaahas, näyttää siltä, että palstan pitkäaikainen asuntovälittäjä ja keinottelija The Rat on siirtynyt "ostolaidalle", kuten hän tapasi asian ilmaista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379