Miten päästä irti tissikateudesta? Koen aina jääväni ”kakkoseksi” kun pyöreärintainen nainen tulee rinnalle. Itse en saa tissivakoa tekemälläkään. Somessa näkee aina tykätyimmissä kuvissa pyöreä/isorintaisia naisia. Haluaisin niin kokea sen tunteen miltä tuntuu kantaa näyttäviä rintoja ja saada katseita. Harmi ettei isompia rintoja voi treenata salilla.
Pienet rinnat masentaa
4
359
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä näkee Somessa on käytännössä aina feikkia joten ala oo jade niille
Pienet rinnat ei oo huono asia isoista ois enemmän haittaa näytät ainaki nuoremmalta ku sul on pienet rinnat
Sä voit yrittää päästä isistä eroon ajatelemellla positiivisia asioita pienista rinnoista ja muista se että se mitä näät somessa ei oo se totuus- Anonyymi
Snadit rinnat on kaiken sulosemmat. Isojen rintojen tuijottelu on sijaistoimintoo sille, et oikeesti haluis tuijottaa vittuu. 🌹👀
- Anonyymi
Mieti asiaa siltä kantilta että haluatko ihmisten olevan kiinnostuneita rinnoistasi vai sinusta. Kaikki eivät ole kiinnostuneita isoista rinnoista. Onhan niitäkin kiva katsella ja kosketella mutta loppupeleissä muut asiat kuten luonne ovat tärkeämpiä. Katsoohan ihmiset formuloitakin mutta maanantaina ollaan taas samassa ruuhkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708