Vanhusten ruokapalvelusta leipä pois.
Konneveden uusi innovaatio
18
1943
Vastaukset
- Anonyymi
Valitappa aiheesta Keski-Suomen hyvinvointialueelle. Ei liity asia enää Konneveden kunnalle tämän ”hyvinvointialueuudistuksen” jälkeen.
- Anonyymi
Eiköhän kuitekin ison päällikön ja ison A; kuulu pitää kuntalaisten puolta,eikä yksityihenkilön.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178872695
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Se on ihan oikein. Kaurapuuro riittäköön. Sunnuntaina ehkä nuudelipaketti ilman lisukkeita.
- Anonyymi
Leipää saa ilmaiseksi ruokajakelusta hän ken sitä halajaa. Turhaa urputusta, taas.
- Anonyymi
Sinnekkö ne laitos ja liikuntakyvyttömät ihmiset menee leipää hakemaan. AJATTELE VÄHÄN. Sitä paitsi ukranalaisethan ovat etuotto asemassa.Vika ei ole heissä,vaan tietyissä hyysääjissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnekkö ne laitos ja liikuntakyvyttömät ihmiset menee leipää hakemaan. AJATTELE VÄHÄN. Sitä paitsi ukranalaisethan ovat etuotto asemassa.Vika ei ole heissä,vaan tietyissä hyysääjissä.
Ja ketähän nämä "hyysääjät" mahtavat olla????
- Anonyymi
Mutta sehän ensitilassa menee ex. ravintolayrittäjälle joka on tehnyt hyvää monella tapaa… Viimeaikoina seurakuntatyössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sehän ensitilassa menee ex. ravintolayrittäjälle joka on tehnyt hyvää monella tapaa… Viimeaikoina seurakuntatyössä.
Ja paskat
- Anonyymi
Kyllä se leipä tiellä pitää. Vähintään puolikas limppu aina päivässä.
- Anonyymi
Turha ruutia variksille hukata.
- Anonyymi
Leipää on tarjolla moniaissa laaduissa kauppojen 50 % laareissa joista itsekin limp-
puni hankin tällaisena vapajavana vanhuksena ja leivän nakertajana.- Anonyymi
Taitaa keskustelu mennä sivuraiteille,kyse on sairaalaan keittiöstä jaettavasta ruuasta ja leivästä.Ihmisistä,jotka on aivan toisten armoilla. Hae sinä liikkuvana ihmisenä limppusi,vaikka hevon kuusesta.Muistele sitten laitoksessa leipä ostoksiasi.
- Anonyymi
Vanhuksille voitas perustaa numero johon hyö vois soittaa ja kuunnella musiikkia.
- Anonyymi
Ja ääliöt viedä saunantaa.
- Anonyymi
Hyvinvointialueen rahat on loppu. Seuraavaksi lähtee ruoka pois.
- AnonyymiUUSI
Monelle ihmiselle voisi tehdä ihan hyvää jos leipä jätettäisi pois. Maha toimii paljon paremmin ilman mitään halpaa vaaleaa höttöleipää.
- AnonyymiUUSI
Ruista ranteeseen,ikään katsomatta !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109083
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265648- 544710
- 924619
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641