Virta vie.

Anonyymi-ap

Saapi nyt näkee miten ja minne.

Vihreät valitsi uuden puheenjohtajan, itelle täysin tuntematon tyyppi. Tämä sinällään merkittävä tapahtuma politiikassa, vihreet pudonneet kannatuksestaan pienemmäksi, mitä varsinainen kannatus ehkä ilman hallitussekoilua olisi.

Vähän sama tilanne muuten slp-llä, uutta naamaria kaipaisivat etunokkaan senkin puolueen johtotähti pahasti hakusessa.

Mutta siis vihreet. Mun mielestä puolue hukkasi kannatuksensa arkipolitiikan kiemuroissa. Jotenkin meni puolueen perusta ja pohja hukkaan, riidellessä muitten puolueiden kans ties mistä koronarajoitteista ja sotesotkuista. Kompuroivat pahasti talousasioissa ja silleen. Kun mun mielestä nämät ympäristöasiat, energiajutut, sellaiset ois pitänyt olla puolueen johtotähtinä myös hallituskaudella. Kun mun mielestä nyt energiakriisinkin ollessä päällä, tuntuis, vihreet ois nimenomaan se puolue, jonka pitäis olla johtamassa suomee etiäpäin.

Noh, onnea vaan uudelle puheenjohtajalle.. Paska nakki edessä, mutta suomessakin tarvitaan vihreää liikettä, puolueen pitäis löytää ittensä, kyllä se kannatuskin siitä vielä nousee.

Slp tuskin ikinä nousee likaojasta, minne se on ittensä hukuttanut. Oisko paavo väyrysestä hyvä uusi puheenjohtaja.....

Noh, tuleva hallituskin vielä kesken riitelemisen. Ei tässä vihreellä puolueella kiire ole, vaaleihin siinä mielessä, Mutta kun vihreellä aatteella nimenomaan nyt ois paljon tarvetta ja kysyntää. Saapi siis näkee, miten oppositioasema tullaan hyödyntämään.

Mainiten, itellä ei ole minkään puolueen jäsenkirjaa, politiikka kiinnostaa toki paljon. Mun mielestä tämä vihreitten johtajan valinta saattaa olla merkittåvå asia suomen kannalta.Joko meni hyvin, tai sitten ei. Virta vie...

=DW=

20

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajan henki vaatii vihreitä toimia joka suhteessa puolue kantaa riippumatta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja heti Iltisessä yksityiselämästä ja Virtaan kohdistuneesta perheväkivallasta. Eikö olisi kannattanut puhua jostakin muusta, vaikka työstään ja muusta yhteiskunnallisesta vaikuttamisestaan. On tosin tehonnut kun on tullut valituksi, mutta ihan ensiksi lööppi tökki.
      Mutta muuten, mikä siinä..

      • Iltalehden mielestä liikaa oikealla oleva tuo Virta. Eihän nuo iltapäivälehdet oikein mitään positiivista näe muissa kuin vasemmistolaisissa koskaan muutenkaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Iltalehden mielestä liikaa oikealla oleva tuo Virta. Eihän nuo iltapäivälehdet oikein mitään positiivista näe muissa kuin vasemmistolaisissa koskaan muutenkaan.

        No, Jaa.
        Yrittivät hiljaan tehdä Petestä seksikkäimmän miehen. Vai oliko se menneisyyttä.
        Kun Minusta ei yhtään....


    • Anonyymi

      En ole seurannut valintaa
      Se on Kaarinasta viherpesästä
      Vihreät tykkää ekotalosta ja mersusta jolla voi ajaa Turun yliopistoon

      Sen isä on porvariyrittäjä omisti tuotantovälineen kuormurin

      Viime kaudella sen mies kyöräsijalkajousella ja hakkasi että sai vähitellen lähestymiskiellon joka mitään estä. Jasee sai kes kenmenonkesken puhetilaisuutta ja menetti omaisuutensa hometalo pajukassa. Voi hai tata keskitty mistä sen tietää

      • Anonyymi

        Ktos linkistä.

        Mulla tosiaan ei ole ollut hajuakaan tästä uudesta puheenjohtajasta, nyt kai ekan haastatelunin näin, jostain syystä.

        Mikäpä siinä, puhuu liika nopeesti, tympeää murretta. Mutta noin asiakysymyksissä ei vaikuttanut epäpätevältä. Ehkä snadisti naivi, mitäpä, muuten kyllä hyvä esiintyyn jne. .Toki nuori ikä näkyy, mutta mun mielestä politiiikkaan tarvitaan just nuoria ihmisiä reippaasti mukaan. Niin, siis ikä näkyy, en tarkoita yksin sitä, että nätinpihän toi on, kuin soinivaara :D

        Ok, katellaan miten mimmi johtaa puoluettaan.


        =DW=


    • Anonyymi

      Outoa on että oma epäonnistuminen parisuhteessa tuodaan esille kuin se olisi plussaa henkilölle . Tapahtumahan kertoo luonteen kyvyttömyyden yhteispeliin mitä politiikkaa on , sehän ei ole minä itse toimintaa .

      • Anonyymi

        Virrasta toivotaan uutta "sannamarinia".
        Toivottavasti tämä kauhukuva ei toteudu.


      • Anonyymi

        Lehdet onkin sellaiset tiedot saadakseen lukijoita, ja onnistuvat siinä 100% .
        Kivahan se on että nuoria voimia tulee politiikkaan , oli puolue mikä hyvänsä , he elävät tätä aikaa, joten päätöksiä tehdään siitä perspektiivistä .äsiinä saa taas vanhat keskustelun aihetta ja tuomita joka asiasta joka ei ole kuten ennen oli .. onneaan hänelle vaan haluaa toivottaa, vaikkei itse olisi vihreiden kannattaja .


    • Anonyymi

      Itsensä kiduttamista olla huonossa aviosuhteessa, rakkaudesta mennään naimisiin todellisuus tulee esiin jota ei ehkä tajunnu.

      • Anonyymi

        No toisten erot ovat niiden yksityisasioita , ei niitä tartte riepotella netissä täydentämässä niiden elämää joilla ei elämää näytä olevan .
        Eroja tapahtuu joka päivä joka puolella maailmaa, siis ei mitään missä nettiläisten tarvitsee pitää huolta, ja arvostella , niin on ollut ja tulee olemaan


    • Anonyymi

      Sofialla pitkä matka maailman maineiseen esikuvan mukaan.

      • Anonyymi

        Vie jonkin aikaa, ennen kuin uusi pj.ottaa paikkansa.
        Mielenkiintoista nähdä, mikä on agenda nyt.
        Siellä oppositiossa vihreät, sdp ja kepu.
        Kaikki ryhmät lujaa tekoa.
        Salaseuran ei kandee suhtautua yhtään ylimielisesti.
        Kokkareiden hankkima pakkoavioliitto peesuomalaisen, k.demarit ja rkp hyyryläisinä mukana ei oo kauhean kliffa liitos.
        Beng


    • Anonyymi

      Jospa saa huumeet luvallisiksi.

    • Anonyymi

      Virta antaa itsestään pari astetta fiksumman kuvan, kuin edellinen puheenjohtaja saati Iiris Suomela.

    • Anonyymi

      Täysin yhtä uuno ja yhtä jalat irti maasta on uusi puheenjohtaja kuin Vihreät yleensäkin.
      Eihän se edes tiedä hallituskauden pituutta.
      Lupasi, että Vihreät on 10 vuoden päästä pääministeripuolue.
      Siinä vaiheessa kuulija repesi nauruun.

    • Anonyymi

      Arvelen Adolf on seuraava pääministeri neljän vuoden kuluttua.

    • Anonyymi

      Turakainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe