Elippäs mä trollaan mun luokkalaisia whatsapissa mun toisel numeron, ja se meni vähän yli ja viee mun numeron poliisille?
otin sim kortin ulos ja lentotila on päällä? jos sammutan puhelimeni viikon ajaks voiko poliisi silti jäljittää et kuka oon????
Puhelin jäljitys
Anonyymi-ap
2
237
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisimmät sijainnin ennen sulkemista ovat lähteneet operaattorille. Se käyttääkö Poliisi niitä täytyy tapauksen olla aika vakavaa sorttia.
- Anonyymi
Sijainnit, IMEI, ja SIM-kortin numerot (sarjanumero + puh.n:o) löytyy kyllä operaattorilta. Onnea vaan k*sipäälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463