Tojopapat polkevat valoissa

Anonyymi-ap

Oli hauska lukea miten tämä puolijuoppo tojovaari kertoi "kokemuksistaan" DSGstä.
Ei ole pelkästään tojon tekniikka 30 vuotta vanhaa vaan myös papan musteloiden parasta ennen päivä on mennyt jo aikaa sitten.
Omassa länsiautossa ACC hoitaa liikkeellelähdöt valoista. Auton kamera näkee kun edessäoleva auto lähtee liikkeelle ja pyöräyttää polttomoottorin käyntiin ja auto lähtee seuraamaan edessä olevaa autoa valitsemallani etäisyydellä ilman että minä teen mitään. Ja homma hoituu sivistyneesti ja jouhevasti.
Jos edessä ei ole autoa niin pieni kosketus kaasuun on merkki ACClle että latu on vapaa. Silloin autoni ajelee rajoitusten / muun liikenteen mukaan.

Tojossa kuskit ovat tottuneet siihen että latauskelvotonta joutuu polkemaan kuin tulpatonta mopoa jos aikoo pysyä muun liikenteen mukana. Kumisaappaalla survotaan kaasua kuin heikkopäinen.
Hienostunutta länsiautoa ei tarvitse eikä pidä piiskata. Se ei ole mikään vanha luuska vaan lämminverinen jota käsitellään pienin mutta varmoin avuin.

19

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tojo pärisee kuin ampiainen mutta kulkee kuin etana.

      • Anonyymi

        Osuvasti sanottu.


    • Anonyymi

      Nyt vasta mullaki iski tajuntaan tojon ylivoima.

      • Anonyymi

        JUOPPO TOYOTA VAARI EI KUULE EI NÄE NÄILLE ON HELPPO MYYDÄ NÄITÄ VIKAPESÄ TOYOTIA MYY KUIN HÄKÄ KUN HUIJATAAN URAKALLA,NÄIN SE TOYOTA MYYDÄÄN JA HUIJATAAN NÄIN TOIMII TOYOTA MYYJÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUOPPO TOYOTA VAARI EI KUULE EI NÄE NÄILLE ON HELPPO MYYDÄ NÄITÄ VIKAPESÄ TOYOTIA MYY KUIN HÄKÄ KUN HUIJATAAN URAKALLA,NÄIN SE TOYOTA MYYDÄÄN JA HUIJATAAN NÄIN TOIMII TOYOTA MYYJÄ.

        Näköjään osui ja upposi. Eipä näistä kokemattomista poikasista ole vastusta näissä keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään osui ja upposi. Eipä näistä kokemattomista poikasista ole vastusta näissä keskusteluissa.

        No nyt on luuserimeininki huipussaan kun aletaan kehumaan omia juttujaan. Kun ei osaa sanoa mitään muuta.
        Säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on luuserimeininki huipussaan kun aletaan kehumaan omia juttujaan. Kun ei osaa sanoa mitään muuta.
        Säälittävää

        " No nyt on luuserimeininki huipussaan kun aletaan kehumaan omia juttujaan. Kun ei osaa sanoa mitään muuta.
        Säälittävää "


        Olen eri mieltä. Ei tosiasioiden kertominen ole mitään luuserimeininkiä. Olen monesti aiemminkin todennut, että kokemattomilla poikasilla ei ole todellista turnauskestävyyttä näissä nettikeskusteluissa. Vanhat Tojota-papparaiset ovat nyt vain paljon parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " No nyt on luuserimeininki huipussaan kun aletaan kehumaan omia juttujaan. Kun ei osaa sanoa mitään muuta.
        Säälittävää "


        Olen eri mieltä. Ei tosiasioiden kertominen ole mitään luuserimeininkiä. Olen monesti aiemminkin todennut, että kokemattomilla poikasilla ei ole todellista turnauskestävyyttä näissä nettikeskusteluissa. Vanhat Tojota-papparaiset ovat nyt vain paljon parempia.

        Tästä on viisaan Suomen kansan sanonta joka on vanhempi ja viisaampi kuin yksikään tämän palstan kirjoittajista.

        "Oma kehu haisee"

        Kyllä kaikki tietää mikä on itseään kehuvien ihmisten taso ja millaisia heidän juttunsa ovat.
        Se vaan että nämä itseään kehuvat eivät näe omaa sokeuttaan muiden ihmisten reaktioille näihin ego-buustauksiin.
        Huonon itsetunnon näkee kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " No nyt on luuserimeininki huipussaan kun aletaan kehumaan omia juttujaan. Kun ei osaa sanoa mitään muuta.
        Säälittävää "


        Olen eri mieltä. Ei tosiasioiden kertominen ole mitään luuserimeininkiä. Olen monesti aiemminkin todennut, että kokemattomilla poikasilla ei ole todellista turnauskestävyyttä näissä nettikeskusteluissa. Vanhat Tojota-papparaiset ovat nyt vain paljon parempia.

        "turnauskestävyyttä näissä nettikeskusteluissa. Vanhat Tojota-papparaiset ovat nyt vain paljon parempia."

        Se mitä sinä pidät turnauskestävyytenä näkyy meille muille kykynä tissutella loputtomiin ja toistaa seniilinä samoja höpötyksiä.
        Älyllinen keskustelu on aivan muuta kuin puolijuopon seniili inttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on viisaan Suomen kansan sanonta joka on vanhempi ja viisaampi kuin yksikään tämän palstan kirjoittajista.

        "Oma kehu haisee"

        Kyllä kaikki tietää mikä on itseään kehuvien ihmisten taso ja millaisia heidän juttunsa ovat.
        Se vaan että nämä itseään kehuvat eivät näe omaa sokeuttaan muiden ihmisten reaktioille näihin ego-buustauksiin.
        Huonon itsetunnon näkee kauas.

        "Kyllä kaikki tietää mikä on itseään kehuvien ihmisten taso ja millaisia heidän juttunsa ovat."

        Milloin hyvän tarinan kertoneen on tarvinnut kerjätä hyväksyntää tarinalle?
        Jos tarina on hyvä niin yleisö taputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "turnauskestävyyttä näissä nettikeskusteluissa. Vanhat Tojota-papparaiset ovat nyt vain paljon parempia."

        Se mitä sinä pidät turnauskestävyytenä näkyy meille muille kykynä tissutella loputtomiin ja toistaa seniilinä samoja höpötyksiä.
        Älyllinen keskustelu on aivan muuta kuin puolijuopon seniili inttäminen.

        " Se mitä sinä pidät turnauskestävyytenä näkyy meille muille kykynä tissutella loputtomiin ja toistaa seniilinä samoja höpötyksiä.
        Älyllinen keskustelu on aivan muuta kuin puolijuopon seniili inttäminen. "


        Tottahan minä vanha mies välillä hiukan tissuttelenkin, mutta ei se teknisiä tosiasioita mihinkään muuta. On aivan totta, että serkkupoikani DSG-vaihteistolla varustettu VAG-konsernin auto nykäisi liikennevaloista lähdettäessä epänormaalin voimakkaasti. Hybridi-Toyotan hienostuneeseen liikkumiseen tottunut mies ei näin kovaa nykimistä voi hyväksyä. Koska melkein kaikki ihmiset tekevät DSG-vaihteistoista saman arvion, niin silloin täytyy kyseessä olla paha suunniitteluvika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Se mitä sinä pidät turnauskestävyytenä näkyy meille muille kykynä tissutella loputtomiin ja toistaa seniilinä samoja höpötyksiä.
        Älyllinen keskustelu on aivan muuta kuin puolijuopon seniili inttäminen. "


        Tottahan minä vanha mies välillä hiukan tissuttelenkin, mutta ei se teknisiä tosiasioita mihinkään muuta. On aivan totta, että serkkupoikani DSG-vaihteistolla varustettu VAG-konsernin auto nykäisi liikennevaloista lähdettäessä epänormaalin voimakkaasti. Hybridi-Toyotan hienostuneeseen liikkumiseen tottunut mies ei näin kovaa nykimistä voi hyväksyä. Koska melkein kaikki ihmiset tekevät DSG-vaihteistoista saman arvion, niin silloin täytyy kyseessä olla paha suunniitteluvika.

        Uskon sen että tuoreen DSGn saa nykäisemään lähdössä jos ratin takana on joku raskasjalkainen juntti isoilla kumisaappailla. Uskon myös sen että tojon latauskelvoton on säädetty tehtaalla niin ettei sitä saa nykäisemään mitenkään vaikka kuinka survoisi kumisaappaalla.
        Uskon helposti myöskin sen että tämän tarinan on kirjoittanut puolijuoppo vaari jonka provohevonen on saanut siivet alkoholin vaikutuksesta.

        Mutta tää on niin vanha juttu. Viimeinen ilman provosointia pomppaava DSG joka mulla on ollut oli vuosimallia 2009.
        Olet juoppovaari niin vanhoilla laduilla ettei näistä pysty mitenkään provosoitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon sen että tuoreen DSGn saa nykäisemään lähdössä jos ratin takana on joku raskasjalkainen juntti isoilla kumisaappailla. Uskon myös sen että tojon latauskelvoton on säädetty tehtaalla niin ettei sitä saa nykäisemään mitenkään vaikka kuinka survoisi kumisaappaalla.
        Uskon helposti myöskin sen että tämän tarinan on kirjoittanut puolijuoppo vaari jonka provohevonen on saanut siivet alkoholin vaikutuksesta.

        Mutta tää on niin vanha juttu. Viimeinen ilman provosointia pomppaava DSG joka mulla on ollut oli vuosimallia 2009.
        Olet juoppovaari niin vanhoilla laduilla ettei näistä pysty mitenkään provosoitumaan.

        Nykyinen VIII Golg toimii seuraavasti:
        ACC hoitaa liikkeellelähdöt valoista. Auton kamera näkee kun edessäoleva auto lähtee liikkeelle ja pyöräyttää polttomoottorin käyntiin jo enne liikkeellelähtöä. Golf lähtee seuraamaan edessä olevaa autoa valitsemallani etäisyydellä ilman että minä teen mitään. Ja homma hoituu sivistyneesti ja jouhevasti.
        Jos edessä ei ole autoa niin pieni kosketus kaasuun on merkki ACClle että latu on vapaa. Silloin autoni ajelee rajoitusten / muun liikenteen mukaan.

        Voin taata ja alleviivata että Golf tekee kaiken tuon sivistyneemmin kuin Corolla. Olen kokeillut.


    • Anonyymi

      Katso suberpee loikkaa, loota on löytänyt vaihteen..

    • Anonyymi

      Ainoa tapa tuntea minkäänlaista mikroskooppista-nykäystä liikkeellelähdössä nykyisillä DSG-autoilla on tilanne jossa auto-hold päästää irti jarrruista.

      Muta kuten sanoin, tämä juoppovaarin provo-yritys meni sinne samasn saavin kuin aikaisemmatkin. Pelkkää jätettä.

      • Anonyymi

        Hybridi-Toyotan täysin nykäyksettömään liikkeellelähtöön DSG-vaihteistolla ei koskaan tulla pääsemään. VAG-konsernin autojen DSG-konsepti on täysin väärä, mutta silti sitä yritetään vielä kaupata ymmärtämättömille ihmisille. Ihmiset ovat jo oppineet tajuamaan asian ja ovat kävelleet Toyota-kauppaan ostamaan itselataavan hybridi-Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi-Toyotan täysin nykäyksettömään liikkeellelähtöön DSG-vaihteistolla ei koskaan tulla pääsemään. VAG-konsernin autojen DSG-konsepti on täysin väärä, mutta silti sitä yritetään vielä kaupata ymmärtämättömille ihmisille. Ihmiset ovat jo oppineet tajuamaan asian ja ovat kävelleet Toyota-kauppaan ostamaan itselataavan hybridi-Toyotan.

        Kuten sanoin niin DSG:n nykäyksestä puhuminen on turhaa provosointia. Puolialkkiksen seniilin diipadaapaa.
        Jos haluaa välttää DSG:n niin VW-konserni kyllä tarjoaa laajan valikoiman täyssähköautoja ja plugareita. Niillä ajaa 100km 1-2 eurolla kun tästä tojon 30 vuotta vanhaan teknologiaan nojautuvasta latauskelvottoman kyydistä joutuu maksamaan 10-14 euroa sataselle.

        Tojon latauskelvoton yrittää matkia sähköautoa. VW tekee oikeita sähköautoja.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017887813td

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe