Kuka muistaa rockin SM-kisoissakin menestyneen Haapamäkeläisen Halipatsui yhyeen? Ketähän siinä mahtoi soittaa ja tekikö Halipatsui LP-levyä?
Halipatsui yhtye
8
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin Kultallabkatsomassa.On lippu todisteena.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887824X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Liimatainen Sepi rummuissa tietää enemmän...
- Anonyymi
Jep, Seppo oli mukana bändissä. Muistaa varmasti muut soittajat.
- Anonyymi
Oli rocin soittokilpailuissa kolmas joskus -70 luvun lopulla, 80- luvun alussa?
- Anonyymi
Tosi hyvä sijoitus jos noin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä sijoitus jos noin on.
Sellasen muistan kun muuta nimeä eivät keksineet niin IDO59, laatua
- Anonyymi
Hei. Minä muistan, koska soitin sinä rumpuja. Kitarahommia hoitelivat Ossi Nykänen ja Jukka Ylisalo. Poikkihuilua soitti Ulla Silvan joka myös lauloi. Basson varressa oli Vesa Reijonen. Yksi keikka äänitettiin Juhani Liimataisen toimesta Yleisradion Nakralla. Studioon emme eksyneet levyn tekoon. Oli kyllä tosi mukava kaveriporukka, ei vedetty tylsiä keikkoja.
t. Seppo Liimatainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899