Mätäpaise kesyrotalla

Anonyymi-ap

Otsikon mukaan, mun vanhimmalla rotalla oli ilmeisesti mätäpaise kuonossa. Se ilmestyi siihen kuin tyhjästä ja luulin että tuo on nyt kasvain ja on lopetettavaksi pian vietävä. Rotan molemmat siskot on kuollut myös kasvaimiin joten siten oletin että sama koituu nytkin. Mutta paise kuitenkin oli kerennyt puhjeta ja olin siitä iloinen ettei ollutkaan kasvain, mutta entä mitäs nyt? Paisetta ei siis enää näy mutta jotakin siinä kuonolla kuitenkin on, ilmeisestikin sitä mätää? Sen kuonossa on siis jotain kuivunutta. En tiedä pitäisikö sitä alkamaa sörkkimään millään että jos se tulehtuukin, mutta samalla mitäs jos se tulehtuukin jos sille ei tee mitään?

1

482

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta että annat olla ja jos pahenee, ota yhteyttä eläinlääkäriin. Vähän vaikeaa on kuonon aluetta operoida, rasvata ja puhdistella itse.
      Kerro kuinka rotta voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      111
      1772
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      102
      1325
    3. 72
      1294
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1077
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      85
      863
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 52
      808
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe