Nykyinen silmälasimuoti

Anonyymi-ap

Mikähän on seuraava silmälasimuoti? Tää nykyinen on aivan kamala. Monella silmät kuin sammakolla! Vieläkö isonee ????

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä nykyajan silmälaseja näkyy televisioissa ihmisillä toinen toistaan ihmeellisempiä malleja ja värejä.
      Oli muoti mikä hyvänsä niin itse pysyn siinä totutusta klassisessa muodissa joka on aina ajankohtainen.

En voisi kuvitellakkaan näitä uusia luomuksia päässäni joissakin on niinkuin jonkinlaiset viiksetkin ylöspäin ja väreillä leikitään kovasti.

En usko että tämä muoti on pitkäaikaista , ihmiset kyllästyy pitämään värillisiä isoja silmälaseja?löysin vintiltä vanhoja silmälaseja joita anoppini on pitänyt 60 luvulla, ihan kamalan näköisiä suuria olivat silloinkin, niin että muoti muuttuu koko ajan , ja ne vanhat tulee esille myös uusintoina

• Anonyymi

Mikä on se sun totuttu klassinen muoti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se sun totuttu klassinen muoti

Normaalikokoiset lasit ilman mitään koristeluja.
        Näitä isoja nyt myydään muotijuttuna niillä ei ole näön kanssa mitään tekemistä
        Itselläni ihan vaan ohuet mustat sangat ja kasvoihin sopiva muoto.
        Aina on kehuttu että ovat hyvän näköiset. Ja pääasia että itse on tyytyväinen.
        Jos minä laittaisin isot sangat niin olisipa sekin näky koska itse olen aika pienikokoinen ihminen , siis ei sopisi minulle.sittenhän sekin on makuasia , toiset haluaa mennä muodin mukana , se on heidän päätöksensä , ja jos rahaa on että voi vaihdella muodin mukaisesti niin sekin on jokaisen oma päätös tietenkin.
        Usein optikkokin voi olla taitava auttamaan näissä asioissa koska näkevät mikä kullekkin sopii , minun optikkoni auttoi ensimmäisten lasien valitsemisessa ja sen perusteella moni työkaveri meni samalle optikolle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalikokoiset lasit ilman mitään koristeluja.
        Näitä isoja nyt myydään muotijuttuna niillä ei ole näön kanssa mitään tekemistä
        Itselläni ihan vaan ohuet mustat sangat ja kasvoihin sopiva muoto.
        Aina on kehuttu että ovat hyvän näköiset. Ja pääasia että itse on tyytyväinen.
        Jos minä laittaisin isot sangat niin olisipa sekin näky koska itse olen aika pienikokoinen ihminen , siis ei sopisi minulle.sittenhän sekin on makuasia , toiset haluaa mennä muodin mukana , se on heidän päätöksensä , ja jos rahaa on että voi vaihdella muodin mukaisesti niin sekin on jokaisen oma päätös tietenkin.
        Usein optikkokin voi olla taitava auttamaan näissä asioissa koska näkevät mikä kullekkin sopii , minun optikkoni auttoi ensimmäisten lasien valitsemisessa ja sen perusteella moni työkaveri meni samalle optikolle .

No minä olen likinäköiinen. -9 . Ja jos laittaisin tollaset isot kakkulat päähäni niin ne tulisi niin kauas silmistäni että pieniltä näyttävät silmät näyttäisi vielä pienemmiltä. Oikeat tihrusilmät.
        Nehän painaa nokkavatrenkin kuopalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1583
    2. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1208
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

Usein elämässäsi
      Ikävä
      94