Tutkin kohteita kotimaan matkailusivuilta.
"Porvoo on Suomen kuuluisin ja hienoin puutalokaupunki Rauman ohella."
- Antti Helin
Kohteiden lisäksi olisi kiva tutustua paikallisiin ihmisiin kuten ulkomaillakin on tapana tehdä. Millä kriteereillä Porvoota te asukkaat itse suosittelisitte?
Toivon asiallista keskustelua.
Mihin lomalla?
2
301
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha kaupunki
- Anonyymi
Vanhassa kaupungissa on muutamia vanhoja taloja, mutta pian ne on nähty.
Viime kesänä ajoin edestakaisin Porvoon läpi. Kovin jäi rähjäisen, liian täyteen rakennetun slummin kuva mieleen omituisinen liikenneratkaisuineen. Ei se aivan noin pahalta mielestäni 60 v sitten näyttänyt, kun siellä muutaman vuoden asuin.
Nyt nettivideoitten mukaan Porvoon Poliisi estää kirjastokäynnitkin pärstäkertoimen mukaan.
Ympäröivä luonto on vastenmielinen, vaikka toisella tapaa kuin Suomen Karjala. Kaiketi vanhaa saaristoa mäkineen ja pajukkoa kasvavine entisine merenlahtineen. Vanha maantie siinä sitten mutkittelee pysty- ja vaakasuunnassa jotenkin sattumanvaraisesti. Uusi moottori(liikenne?)tie tavanomaisen tylsä, suora baana vain nopeaan ohiajoon ilman mitään nähtävyyksiä.
Muistaakseni Raumasta ei silloin 50 v sitten siellä käydessäni jäänyt mitään negatiivista mielikuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287